וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא דופקים חשבון

כרמי צדוק

9.7.2012 / 9:30

כואב לכם בכיס? קבלו את כל הדייטים הרומנטים שלא עולים גרוש ושיחסכו לכם הרבה כסף. דפני ליף תהיה מבסוטה

בימים בהם הפראיירים מתכנסים במאהל בארלוזרוב, שכר דירה הוא בגדר מותרות, וכל רכישה מלווה בייסורי מצפון (גבינת קוטג' או חשבון חשמל, זאת השאלה), גם זוגיות הופכת להיות מצרך יקר ביותר.

בין אם זו מסעדה, סרט בקולנוע או סתם ישיבה בפאב, ההוצאות על הדייטים יכולות לקרוע לכם את הארנק, ואם לא קוראים לכם "תשובה" אתם תגמרו בסוף עם מינוס ענק בבנק. שם, חברים, הגודל כן קובע.

אז כדי שהזוגיות לא תכניס אתכם לחובות לשוק האפור, אספנו עבורכם כמה הצעות לדייטים חינמיים לחלוטין. נא להשאיר את האשראי בבית.

דייט בסטודיו – בארץ פזורים מגוון מועדוני ריקודים, המציעים מגוון רחב של סגנונות ריקוד, החל מריקודים לטיניים כמו סלסה ורומבה, דרך סווינג ועד לשיעורי זומבה המשלבים ריקוד עם אימון ספורטיבי. מרבית המקומות מציעים שיעור ניסיון ראשון ללא כל עלות או התחייבות מצידכם. זוהי הזדמנות נהדרת להתקרב זה לזו ולשרוף הרבה קלוריות. בריקוד זוגי נוצר קשר אינטימי יותר המחייב מבט ישיר זה מול זו ומגע (רק שימו לב לא לדרוך על הבחורה בזמן שאתם שולחים לה ידיים לאזורים אסורים!). כל זה עוד לפני שהזכרנו יתרונות נוספים כמו שיפור הקורדינציה (שתעזור לך למנוע את הפדיחה שהרגע הזכרנו), ושחרור של אנדורפינים, אותם הורמונים המשפרים את מצב הרוח.

חזרה לילדות – אם תחפשו היטב בבוידעם בוודאי תמצאו איפשהו את הטאקי הישן שלכם וגם את השבץ נא. להזכירכם, מדובר במשחקים המיועדים לכל המשפחה, לכן גם בגילכם "המופלג" הינכם רשאים לשחק וליהנות. בהתחלה הרעיון אולי נשמע מופרך לגמרי, אך נסו להיזכר כמה כיפים ומהנים המשחקים האלה. משחקי קלפים, רמי, דומינו, דמקה, שש בש ושחמט יכולים להיות אפילו יותר מהנים אם תוסיפו למשחק קטע של התפשטות. בכל פעם שבן הזוג מפסיד הוא ייאלץ להסיר מגופו פריט לבוש. נכון שעשינו לכם חשק להוציא מהארון את משחקי הקופסה?

בישול- במקום לחמם שוב את האוכל של אמא משבוע שעבר, הגיע הזמן לפתוח את דלתות המטבח והמקרר ולמצוא כל מיני מצרכים. ראשית כל ערכו סקירה של המוצרים שמצאתם בבית. לאחר מכן כנסו לגוגל והקישו את השמות של המצרכים בצירוף הסימן פלוס + למשל: "גבינה צהובה + תפוח אדמה + שמנת מתוקה", בצורה זו גוגל מוצא לכם מתכון בו מופיעים כל הרכיבים שהזנתם. אופציה אחרת, להרפתקנים שביניכם היא לקחת סיכון ופשוט להמציא מתכון משלכם, ערבבו דברים, בשלו וטגנו, ולכו תדעו, אולי תמציאו איזה מאכל חדש שיהפוך אתכם למיליונרים (או שלא...).

אילוסטרציה זוג אוכל. ShutterStock
אין לי מושג מה בישלתי, אבל זה רומנטי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

רכיבה על אופניים – רכיבה על אופניים היא מתכון מנצח לדייט רומנטי ומהנה. בחרו לוקיישן בו יש מרחב רב או שבילים מיוחדים לאופניים כמו פארק הירקון, הטיילת בתל אביב, מושב נידח וכדומה. אפשר מדי פעם לעשות ביניכם תחרות רכיבה: מי שמגיע ראשון לנקודה שבחרתם צריך להעניק לשני מלא נשיקות. על אותו משקל אפשר גם לבחור בטיול רולרבליידס משותף, קורקינט או כל כלי אחר שיש לו גלגלים. למתקדמים, קחו איתכם שמיכה וכמה סנדוויצ'ים שהכנתם בבית וקנחו את הרכיבה בפיקניק נעים.

ספרים – לא חייבים להיות תולעת ספרים בכדי ליהנות מדייט מהסוג הזה. אתם יכולים לקבוע להיפגש בספרייה, אך זה פחות מומלץ. האופציה הטובה והמועדפת היא פשוט להשאיל או לקנות ספר וללכת הביתה למיטה הזוגית. שנייה לפני שאתם נכנסים למיטה (בכדי לקרוא, כן?!), תכינו לכם תה וכמה עוגיות לנשנש. קראו ספר ששניכם אוהבים, בכל פרק תתחלפו ביניכם ומישהו אחר יקריא. נסו להתלהב ולהמחיש את הסיפור עם הידיים ובעזרת אינטונציה משתנה, ממש כאילו אתם מקריאים את הספר לילד בן 5. אפשר לקרוא רומן ומדי פעם לגנוב נשיקות או איזה ספר אימה כך שבקטעים המפחידים תיצמדו אחד לשנייה.


שינה באוהל- כן, אנחנו יודעים שאוהלים מזכירים לכם הפגנות ואת מירי רגב , אבל זה לא חייב להיות נורא כל כך. קחו אוהל זוגי, שק שינה, ארזו כמה קופסאות אוכל (אתם יכולים ליישם את סעיף הבישול שכבר הזכרנו כאן), ואל תשכחו ספריי נגד יתושים. מקמו את האוהל באזור קמפינג, כמו חורשה בצפון או בכינרת, ותיהנו לכם מחופשה רומנטית מבלי לקנות כרטיס טיסה. ההמלצה שלנו היא להתנשק מתחת לכוכבים, לדבר כל הלילה ולא לשכוח לצפות בזריחה, שהיא לגמרי בחינם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אילוסטרציה. ShutterStock
רומנטיקה בזיל הזול. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully