וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי הזמן הנכון לעבור לגור ביחד?

גילי אלעד

28.6.2012 / 14:44

אתם נמצאים בזוגיות צמודה ומאוהבים בטירוף, אבל כל אחד מתגורר בבית אחר. יצאנו לבדוק איך יודעים מתי הרגע המתאים לארוז את התחתונים, הגופיות והחתול ולהתחלק בשכר דירה

אבי כהן

זה מתחיל בהדרגה. אתם נשארים לישון אחד אצל השנייה לעיתים יותר קרובות, את משתלטת לו על המגירות ומניחה את החזיות שלך לצד הבוקסרים שלו, הוא משאיר אצלך מברשת שיניים ומכונת גילוח ולאט לאט אתם מתחילים לחשוב על מגורים משותפים. לצד הפנטזיות על איך הוא מוריד את הזבל ואיך היא תעשה לך מסאג' על הבוקר, נשאלת השאלה מתי בעצם הזמן הנכון לגור ביחד?

יצאנו לרחוב ובדקנו מה הציבור חושב על סוגיית המעבר לדירה משותפת. חלק טענו שזה תלוי בהרגשה, וכשחשים שמצאתם את בן הזוג הנכון שאיתו תרצו לחיות, זה הזמן להתקשר לחברת ההובלה, אחרים הקציבו למעבר המשותף חצי שנה, והיו כאלה שסברו שצריך לקנות מסקינטייפ, למצוא ארגזים ולארוז ציוד ברגע שרמזים מתחילים להישלף. לגבי השאלה מי צריך ליזום את המעבר, האישה, או הגבר, גם כאן הדעות היו חלוקות: הגברים, בעיקר, הפילו את האחריות על האישה, והנשים קראו לגבר ליזום את הצעד. ומה דעתכם? מתי הגיע הזמן לחלוק חשבונות ולהתלונן ביחד על השכנים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully