וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלוהים יעזור לך

חגית גינזבורג

21.6.2012 / 10:08

מיואשות מהברים? שימו על עצמכן שביס ובואו להשתטח על קברי צדיקים. לא ממש אתן? יש לנו אופציות אלטרנטיביות אחרות

מי שנמצא מספיק זמן בזירת הדייטינג, יודע שהחיפוש אחר אהבה יכול להיות עתיר מהמורות – בליינד דייטס, היכרויות מביכות עם אפס כימיה ופרידות כואבות, כשכל מה שנותן לנו כוח להמשיך הוא התקווה שיום אחד, נמצא מישהו או מישהי להתווכח איתם על בסיס יומיומי.

בעבר זה דווקא היה די פשוט, כל מה שרווקים ורווקות היו צריכים לעשות זה ללכת לגורן, להפגין כישורים בריקודי עם ולצוד לעצמם חתן או כלה פוטנציאליים, אבל היום זה כבר הרבה יותר מסובך. בין כל הקואצ'רים, הפסיכולוגים, הדייטולוגים המומחים ושאר היועצים שמבטיחים לעזור לנו להבין למה אנחנו עדיין לבד, אפשר לעשות את זה גם אחרת.

אלה אולי לא הדרכים הרציונאליות והוודאיות, אבל יש מספיק אגדות אורבאניות על בנות שהשתטחו על קברי צדיקים ויום למחרת פגשו את בעלן, או שתו מהיין של הכלה באיזו חתונה, אגב בליעת החיידקים של שאר האורחים, ושבוע אחר כך התאהבו עד מעל הראש. אז אם החלטתם לעלות על המסלול האלטרנטיבי למציאת אהבה, הנה השיטות שלפחות ישאירו אתכם עם משהו לספר לנכדים.

השתטחות על קברי צדיקים

זו אולי השיטה הוותיקה והמקובלת ביותר בין שלל הדרכים הלא קונבנציונאליות. מאות אוטובוסים עמוסים ברווקים ורווקות שאפתניים נוהרים מדי שנה אל מוצבי האבן העתיקים האלה, המרוכזים ברובם בצפון הארץ, בתקווה שלרבי המנוח יתחשק לשחק בשבילם את קופידון. האגדה גורסת שרוח אלוהים שוכנת בעצמות הצדיק הקבורות ויכולות לעזור לכל מי שישתטח על קברו. אחד הקברים הפופולאריים הוא קברו של רבי יונתן בן עוזיאל שנמצא בעמוקה - רווק או רווקה שיעלו לקברו ויקיפו אותו שבע פעמים, צפויים למצוא אהבה בתוך שנה. כמה פעמים בשנה נערכות גם הילולות גדולות סביב הקברים השונים, שמבטיחות לצ'פר את הנוכחים בהגשמת משאלותיהם.

אילוסטרציה. ShutterStock
תשתטחו על קברים כדי שתוכלו למצוא על מי להשתטח במיטה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טבעת זוגיות

אילנית הדר ברוש היא מתקשרת וצורפת תכשיטים, שלפני כמה שנים חלמה על טבעת זוגיות. בחלום שלה, קיבלה הוראות מדויקות כיצד לעצב את הטבעת ומה לחרוט בתוכה. כשהיא יצרה את הטבעת והחלה למכור אותה, הסתבר שהיא אפילו עושה את העבודה. אגדה אורבאנית שתוארה בכמה עיתונים מספרת על קבוצת בנות שהעבירה ביניהן את הטבעת – ברגע שנושאת הטבעת הכירה את בן זוגה, היא העבירה אותה לחברה רווקה וכן הלאה. אין לנו מושג אם זה באמת עובד, אבל זה בטח לא יכול להזיק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ביקוש רב לטבעות דמויות טבעת האירוסין של הנסיך וויליאם. רויטרס
אחרי טבעת הזוגיות תבוא טבעת נישואין? צילום: רויטרס/רויטרס

פנג שואי

לא צריך להיות מומחה לאמנות עיצוב הבית הסיני כדי להשתמש בה לזימון זוגיות. בין הטיפים הקטנים שהתורה הזו מציעה: לסדר את חדר השינה כך שיתאים לשניים ולא ליחיד, למשך להציב שתי שידות קטנות משני צידה המיטה, לפזר ברחבי הבית חפצים שמסמלים זוגיות, כמו תמונה של זוג אוהבים או שני פסלונים תואמים, ולגרש ממנו תמונות של אנשים בודדים. הפנג שואי גם מציע להיפטר מחפצים של בני זוג לשעבר ואפילו להניח זוג נעלי בית נוסף לצד נעלי הבית שלכם.

אילוסטרציה. ShutterStock
חדר כזה בטוח יבריח גברים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טקס "פתיחת מזל"

אם אתם מאמינים בדברים מהסוג הזה, וחושדים שמישהו קילל אתכם ברווקות נצחית, אתם מוזמנים לערוך את הטקס הבא, שלפי השמועות אמור לעזור לכל מי שמתקשה למצוא את אהבת חייו: רכשו לעצמכם מנעול ומפתח, וקפצו באחד הלילות לים. טבלו במים, רצוי בעירום, החזיקו את המנעול והמפתח מעל לראשכם, וסובבו את המפתח כדי לפתוח את המנעול, תוך כדי שאתם מבקשים ממי שזה לא יהיה לעזור לכם במציאת אהבה. אחר כך השאירו את המפתח בתוך המנעול והניחו אותו מתחת לכרית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זהו המפתח למציאת אהבה? צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבן אהבה

בשנות התשעים כולם הסתובבו עם אבנים משונות תלויות על הצוואר, מתוך הנחה שיש להן כל מיני סגולות. מסתבר שהעסק הזה פורח גם היום, ואבן הקריסטל המבוקשת ביותר היא הרוז קוורץ, אבן ורודה שבתור התחלה, עוזרת לחיזוק האהבה העצמית ומאזנת את צ'קרת הלב. אפשר לרכוש אחת כזו בכל חנות קריסטלים ולהניח אותה על השידה ליד המיטה, או לשים אותה במקום כמו הארנק או התיק, כך שתמיד תהיה קרובה אליכם.

אילוסטרציה. ShutterStock
הגיע הזמן שתאזנו את צ'אקרות הלב, או שקר כלשהו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully