וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הרעב

יעל לוין

18.6.2012 / 13:13

הם מבינים במשחקי כדורגל אבל אין להם שמץ של מושג בכל הקשור למשחק מקדים. גברים, קבלו את המדריך השלם לפור פליי.

הקלישאה גורסת שגברים לא יודעים את משמעות צמד המלים "משחק מקדים", אלא אם כן היא נאמרת בהקשר של ספורט כלשהו. על אף אלפי המלים שנשפכו בנושא, עשרות הספרים והסרטים שהפצירו במין הגברי להפגין יותר יוזמה בחדר המיטות ולהפנים שנשים, ברובן, לא מסתפקות באקט עצמו בלבד, עצוב לקבוע שבשנת 2012, רובו הגדול של המין הגברי טרם עיכל את העיקרון הפשוט הזה: לפני הסקס, ענג את זוגתך בפורפליי מושקע, כדי שגם היא תוכל לספר בבוקר לחברות שלה שהיה לה לילה משובח.

אז כדי למנוע אכזבות נוספות, של גברים ונשים, אנחנו שמחים להגיש לכם את המדריך המזורז למשחק מקדים. קראו, שננו, הפנימו והכי חשוב – ישמו, למען השם.

הגיע הזמן שתבין: סקס בלי משחק מקדים, הוא לא סקס. כן, אנחנו יודעות שרובכם הייתם שמחים להסתפק בקצת מין אוראלי (שאנחנו מעניקות לכם, אלא מה) וחדירה, אבל מה לעשות שבמרתפי המוח הנשי, מסתתר אגף שלם שאחראי על כל העסק הזה, שמכונה "מין", ואין לנו שום יכולת להפריד אותו מהקונסטלציה התחתונה שלנו. כמובן שלפעמים מתאים לנו איזה קוויקי, זה לא שיש לנו המון זמן פנוי, אבל בשאר המקרים – אתה צריך להשקיע בנו. החדירה היא בסך הכל הדובדבן שבקצפת.

משחק מקדים הוא לא רק מין אוראלי. יותר מדי גברים סבורים שאם הם הואילו בטובם לפנק את בת הזוג שלהם במין אוראלי, הם עשו את שלהם, אבל זה ממש לא מדויק – המשחק המקדים הוא שילוב של נשיקות, חיבוקים, ליטופים, התגפפות ואפילו דיבורים. לא רק שזה עושה לנו נעים, זה גם עושה יופי של עבודה הכנה לקראת האקט עצמו. ואם כבר החלטת לצלול לשם, אל תחשוב לרגע שהלשון שלך לבדה עושה את העבודה. בשביל מה אלוהים נתן לך שתי ידיים?

אצל כל אישה, המשחק המקדים עובד אחרת. יש נשים שרואות בארוחת הערב שאכלתם יחד כמשחק המקדים, אחרות אוהבות מסאז' וליטופים ויש כאלה שמבחינתן, זה לא קורה עד שהן לא בוחנות מקרוב את התחתונים שלך. כך או כך, הדרך לגלות איזה סוג של משחק מקדים מתאים לאישה שאיתך היא פשוט להיות קשוב אליה ולצרכים שלה, לברר מה היא אוהבת וממה היא נהנית יותר. יכול להיות שנשיקות קטנות על הצוואר יטריפו אותה, ויכול להיות שהיא תרצה לראות אותך עושה לה סטרפטיז. מה שבטוח, תרגיש חופשי לשאול.

אילוסטרציה. ShutterStock
תקשיב לצרכים שלה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

גיוון והשקעה הן מילות המפתח. אל תפחד להציע לה משחק תפקידים קטן מפעם לפעם, או לגוון בבחירת הלוקיישנים. גם יציאה משותפת להרפתקאות יצירתיות יכולה להוות יופי של משחק מקדים, ומשחקי תפקידים ידועים בסגולתם הפנומנאלית לחרמן כהוגן את שני הצדדים. נכון שכבר צחקו על הנושא בכל סיטקום אמריקאי אפשרי – אתה יודע איך זה, בכל קלישאה יש טיפת אמת.

למשחק מקדים אין הגבלת זמן. אנחנו יודעות שקשה לכם לשמוע את זה, אבל לפעמים משחק מקדים יכול להימשך גם ימים ושבועות. אם בחורה אומרת שהיא עדיין לא מוכנה לשכב איתך, אם היא רק רוצה לשכב איתך מחובקת במיטה ומבקשת שתשחק לה בשיער – האמן לה, וקח בחשבון שבניית המתח הזו היא גם חלק מהמשחק המקדים, אז עדיף שתרפה, תצטרף לנסיעה ותהנה. בסופו של דבר העסק הזה ישתלם לך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully