וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס והטעות הגדולה

17.6.2012 / 14:29

חופרות, נוטשות באמצע ומזייפות אוגזמה: 10 הטעויות שנשים עושות במיטה. בנות, זה בשבילכן

נשים יקרות, בניגוד למה שאתן חושבות, אנחנו הגברים באים למיטה בטוב, גם כשאנחנו נשארים עם הגרביים מיום העבודה ומעדיפים לילה רומנטי עם הצ'מפיונז ליג. אז לאחר התנסות מעמיקה עם בנות המין היפה (אבל לא יפות כמוך), הנה עשרה טיפים שיגרמו לגבר שלכן להרגיש בר מזל:

אילוסטרציה. ShutterStock
הגיע הזמן ללמוד מטעויות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

1.סוקרים טורדניים תמיד מטלפנים בטיימינג כושל. אף פעם אנחנו לא ששים לענות לסקר, ואנחנו בטח לא רוצים אותו בסקס. לברר אם הפרטנר שלך נהנה ולראות מה עוד אפשר לעשות זה בסדר, אבל אל תטרידי במקום ליהנות מהרגע. אנחנו באמצע - תזרמי.

2.מכירה את הילדים שמשגעים את ההורים באוטו ושואלים "נו, כבר הגענו?". המקבילה מחדר המיטות היא "אתה גומר/גמרת?". אל תפגמי בספונטניות של הסקס ותאיצי לחינם בשאלה מנדנדת. התשובה בגוף השאלה.

3.בסרט "בחורים טובים", ג'ק ניקולסון אומר "אתה רוצה את האמת? אתה לא מסוגל לעמוד באמת". לא פעם אתן חשות תעוזה ושואלות על הפנטזיות שלנו, אך כשאנחנו נפתחים אתן מחווירות בהבעה של "יא סוטה!". אל תשחקי לנו אותה מתעניינת, אם את לא באמת בעניין.

4.ואם את כן בעניין של פנטזיות, תני בגבר שלך אמון. גם אם קיבלת תשובה פרובוקטיבית מזו שתיארת לעצמך, אל תעשי פרסה, אלא תפתחי את השיחה. גם אם בסוף לא תממשו את האקט המיוחל, תגלי רמות אמון הדדי ותשוקה גבוהות. ביטחון הוא סקס אפיל טהור, תשאלי את המנהיגים שלנו.

5.במקרה שאת כן רוצה לדבר, אנא ממך- בלי מונולוגים סוחפים ומעייפים. בהרבה מקרים בסקס דווקא נעים נחמד לדבר, אפילו מלוכלך, אבל באנו פה לעשות חיים, לא לסימפוזיון. ככל שתדברי יותר, כך תסיחי את דעתו של הגבר שלך ותצאי גם את מהלופ. שתיקה שווה זהב גם במין.

זוג יזיזים. ShutterStock
חלאס עם המונולוגים בזמן סקס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

6.בכל מסיבה נחשבת ישנה רשימת מוזמנים, שלא תהיינה הפתעות לא צפויות. לכן המנעי גם את מלשלב באינטימיות עם גבר אזכורים לאורחים לא רצויים. לא אמא שלך ולא שלו, לא מה קרה עם הבוס בעבודה ובטח שלא איך החבר שלך היה במיטה. במקרה כזה המסיבה תיגמר לפני הסלואו הראשון.

7.אף פעם לא נמאס לנו להזמין במסעדה את המנה האהובה עלינו, ובכל פעם אנחנו מתרגשים מחדש. גם בסקס, מה שיוסיף לנו לריגוש הוא החשק שתראי כשנוריד את המכנסיים או נתחיל מהלך. להתרגש כמו בפעם הראשונה זה לא לשקר לעצמך, זה לקדם בברכה תענוג מוכר.

8.קשה למחוק פצעי מלחמה, לכן אל תנטשי באמצע. להפסיק בחלק הסוחף של העלילה פשוט ירסק את הגבר שלך. הכאב בחלציים והבלימה הפתאומית לא רק משתקים פיזית אלא מורידים את המשיכה והאמון לקראת המפגש הבא. תהיי רגישה, בבקשה.

9.הכרחתן אותנו לצפות ביותר מידי "סקס והעיר הגדולה" והבנו שרובכן מזייפות. מאהב אמיתי לא עובר לסדר היום ושבת זוגו תזייף. במקום לעבור עלינו, את מרמה את עצמך. עדיף שתסבירי לגבר שלך מה הוא עשה לא בסדר, במקום לסמס תלונה עליו לחברה הכי טובה שניה אחרי הסקס. אחרי שהוא יבין בדיוק איך לענג אותך, הוא יותר יהנה מהסקס וייצא בהרגשה מצוינת שהוא הכי מיסטר ביג.

10.שוכבת על הגב, רגל פה רגל שם? עוד לא התחלנו וכבר זה משעמם. אל תתני לגבר את המושכות ותשכבי קפואה כמו סרדין מת. תשני מצבים, תגידי מה בא לך, תגווני ותהי פתוחה עם הגבר שלך לגבי מה את רוצה ממנו בסקס. אתם פה אחד עבור השנייה, צאו להרפתקה יחד ואל תתני לו להרגיש שהוא לבד.

מה לדעתכם הטעויות הכי גדולות שנשים עושות במיטה?

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully