וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגיות מעושרת

כרמי צדוק

17.6.2012 / 12:12

הן רודפות בצע, מחפשות גברים עשירים ומוכנות לשכב עם כל מי שיש לו מספיק מזומנים. ראיון עם גולד-דיגריות שהפכו את האהבה לעסק משתלם כלכלית.

כבר בסרטון ההיכרות של אביבית בר זוהר מ"האח הגדול", הצהירה האישה והריסים, שהיא גרה בפנטהאוז ענק של 250 מטר, עם שלושה חדרים מלאים בבגדים, הלבשה תחתונה, תכשיטים ונעליים. מי קנה לה את כל זה? האקסים שלה, כמובן. אביבית יצאה מהארון עמוס שמלות הערב שלה וחשפה בפריים טיים: "אני גולד-דיגרית ואני גאה בזה".

נעים להכיר, גולד-דיגרית

מלבד אביבית וכן כוכבות הדוקו-ריאליטי של "מעושרות", ישנן נשים רבות שסוללות את דרכן לליבם (וארנקם) של גברים עשירים. המושג גולד-דיגרית (או בתרגום חופשי לעברית 'חופרת/חותרת לזהב') מתייחס לנשים המחפשות או נמצאות בזוגיות עם גבר מבוסס, רק בשל כספו הרב.

קיימת גם תופעה הפוכה, 'גולד-דייגר', כשגבר צעיר מחפש אישה עשירה. לרוב מדובר בנשים המחפשות גבר עשיר, אך לא נדיר למצוא גבר צעיר המוצא אישה בעלת אמצעים כמו למשל ג'ניפר לופז והחבר הרקדן שלה, קספר סמארט, אשר חשף כי מדי חודש היא משלמת לו עשרת אלפים דולר.

הגולדיגרית הממוצעת נהנית מאיכות חיים גבוהה, מסעות שופינג אינסופיים ונסיעות רבות לחו"ל. בארצות הברית התופעה זכתה לפופולאריות כבר שנת 1994 כאשר שפנפנת הפלייבוי אנה ניקול סמית' התחתנה עם מיליארדר מזדקן בן 89 המרותק לכיסא גלגלים, כאשר הייתה בת 26 בלבד. סמית' כמתבקש סיפרה לכולם שמדובר ב'סיפור אהבה ללא גיל', והגבר או יותר נכון, הקשיש, סיפק את המזומנים וטען שהיא אוהבת אותו ללא תנאים. כולנו יודעים כיצד הסיפור של סמית' נגמר (רמז: היא מתה בטרם עת).

הפסיכולוגית האמריקאית סוזי אמברוס, מסבירה על התופעה: "הסיבה שנשים צעירות בוחרות בגברים מבוגרים ואמידים טמונה בילדותן. לרוב אותן נשים סבלו מהתעללות, בגידה, עוני או הזנחה. נשים אלה מפתחות את החומרנות בתור מנגנון הגנה מפני כאב בעתיד".

אילוסטרציה. ShutterStock
החומרנות כמנגנון הגנה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"הוא מימן לי את התואר הראשון"

על פניו הגולד-דיגריות הן נשים חריפות ומתוחכמות, יש להן אג'נדה ברורה, והן מכוונות הכי גבוה שרק אפשר. קשה להתעלם מנוכחותן המרשימה ומהכריזמה האינסופית. הן משקיעות זמן רב במראה החיצוני שלהן, בוטוקס בשפתיים, חזה מסיליקון, פוקדות לעיתים קרובות את חדר הכושר והספא השכונתי. כאלה הן גם שרון וייס ונועה גלר, האחת גולד-דיגרית בהווה והשנייה כבר "נגמלה". שתיהן יפיפיות להחריד ורזות כמו מקל בית שימוש.

שרון וייס (שם בדוי) בת 27, תל אביבית וגולד-דיגרית בהווה, נתקלה בהרבה גבות מורמות, כשהתחילה את הזוגיות עם אריה, בן 45, גרוש ואב לשני ילדים: "אמא שלי בהתחלה לא קיבלה אותו. היא אמרה שהוא מבוגר מידי בשבילי. אחרי שהיא פגשה אותו לראשונה היא שינתה לגמרי את דעתה וקיבלתי את ברכתה".

שרון לא מסתירה את חיבתה לכסף: "גדלתי במשפחה קשת יום, היו ימים שלא היה לנו אוכל בבית. תמיד הייתי ילדה יפה. בתיכון החלטתי לנצל זאת לטובתי והתחלתי לצאת עם גברים מהשכונות הצפוניות של העיר. הבנתי מהר מאוד שהדרך הכי קלה ומהירה לצאת מהעוני היא על ידי מערכת יחסים עם גבר עשיר".

שרון טוענת שלא מדובר רק בכסף של אריה שכבש אותה: "האמת שאני גם נמשכת לחוכמה שלו. הוא מנהיג מלידה והוא יודע לבצע דברים על הצד הטוב ביותר. זה נכון שאם הוא לא היה עשיר אז קרוב לוודאי שלא היינו היום ביחד". הזוגיות של השניים עודדה אותה לחזור לספסל הלימודים: "אנחנו יוצאים כבר שנתיים, הוא גם דרבן אותי להשלים בגרויות ולהירשם לתואר ראשון, אותו הוא יממן לי".

"אריה אוהב אותי, הוא לוקח אותי למסעדות הכי טובות ולחופשות – בדיוק לפני שבועיים חזרנו מחופשה באיים המלדיביים, נסענו עם עוד זוג חברים והיה מדהים". אריה תומך גם בקרוביה של שרון: "מדי חודש הוא מבצע העברה בנקאית מהחשבון שלו לחשבון של הוריי. הוא עוזר להם כי הוא אוהב אותי ורוצה שהם יוכלו להתקיים בכבוד ולשלם את המשכנתא שלהם. בלעדיו אני אבודה, וגם ההורים".

חתונה בין השניים לא עומדת על הפרק: " אני כן רוצה להתחתן איתו, אבל הוא אומר שהוא שבע מחיי הנישואין ולא מעוניין להתחתן בשנית. אנחנו מתכננים להירשם בקרוב כידועים בציבור. הוא לא רוצה עוד ילדים, אני כן. אני מאוד אוהבת את הילדים שלו אבל גם רוצה ילדים ביולוגים איתו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אישה מחבקת רכב. ShutterStock
מי צריך חיבוקים מגבר כשאפשר לחבק רכב חדש? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"מעדיפה להיות עצמאית"

נועה גלר (שם בדוי) בת 33 וגולד- דיגרית לשעבר, ניהלה מספר מערכות יחסים בעבר עם גברים עשירים: "אני מארגנת אירועים לעשירון העליון במקצועי, כך שמסגרת העבודה התחככתי עם רבים מעשירי ישראל והעולם. בשנים האחרונות אני מארגנת מגוון רחב של אירועים לצרפתים ורוסים יהודים, בעיקר חתונות ובר מצוות".

נועה טוענת שהיא לא נזקקה לכסף של הגברים המבוגרים והאמידים איתם יצאה: "אני מרוויחה מאוד יפה מהאירועים האלה. כל חודש אני חוזרת עם תלוש בן 5 ספרות. אני נמשכת להחלטיות שלהם, לאופי ולרצון לספק אותי ולעשות לי טוב. כל הגברים שיצאתי איתם נתנו לי תחושת ביטחון. אני לא מדברת רק על ביטחון כלכלי, אלא גם ביטחון פיזי, חום ואהבה. ממש כמו אבא שאוהב ודואג".

חיי הפאר והווילה היוקרתית בהחלט פיתו אותה בעבר: "לפני כמה שנים כשאחד הלקוחות הזמין אותי לבית שלו בכפר שמריהו, מהר מאוד עברה לי המחשבה בראש: 'הגיע הזמן להתחיל איתו' וכך עשיתי. היום העושר והנוחיות האלה פחות קורצים לי. אני חיה חיים טובים. אני יודעת שרמת החיים שלי יכולה להיות עוד יותר גבוהה הודות לגבר, אבל אני מעדיפה להישאר עצמאית ולדעת שאת הכסף שלי הרווחתי בכוחות עצמי ללא כל סיוע מאדם אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully