וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוגר טאון

כרמי צדוק

13.11.2013 / 8:24

רוצים זוגיות כייפית ותוססת? שכחו מהמבוגרים וצאו עם ילדודס. קבלו את היתרונות של ניהול מערכת יחסים עם בן זוג צעיר מכם

דמי מור ומדונה יודעות מה טוב להן. שתיהן ניהלו מערכת יחסים עם גברים הצעירים מהן ביותר מ-10 שנים, ונראה שלפחות עד הפרידה, הזוגיות הזאת עשתה להן ממש טוב לעור הפנים.

אם אתם רוצים לחזור אחורה בזמן ולחוות מחדש את הנעורים שלכם, אולי כדאי שתתחילו לצאת עם בחורים צעירים, בנות שרחוקות מאוד מגיל המעבר וסטודנטים (לא בתיכון, כן? אנחנו לא מעודדים פדופיליה). קבלו את כל היתרונות של ניהול זוגיות עם בן זוג צעיר מכם:

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

חוסר מחויבות- במקרים רבים, אנשים צעירים רוצים להתנסות במערכות יחסים נוספות, ולכן לא מחפשים (ואף חוששים) ממחויבויות. אם אתם אנשים מבוגרים שעדיין לא מעוניינים בחתונה, ילדים ושאר הדיכאונות, בני זוג צעירים ואינפנטילים הם האידיאלים עבורכם.

כוח פיזי- זה אולי נשמע מצחיק, אבל גם בדברים הקטנים כדאי שיהיה מי שיעזור לכם. זה תמיד נחמד שבן הזוג הצעיר יכול לעזור לכם לסחוב את השקיות מהסופר. אם אתם צריכים לסדר את הבית, אך השרירים קצת תפוסים מהישיבה הממושכת במשרד, גם פה תמצאו יתרון. כמו כן, בשעת חירום, אם תיאורטית מישהו ינסה חס וחלילה לתקוף אתכם, תדעו שיש לכם 'גב', מישהו שלא יהסס לעזור לכם בשעת צרה.

גבר שרירן חלק בתחתונים זעירים שחורים. ShutterStock
תמיד טוב שיש גבר צעיר וחזק בבית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טין ספיריט- בני זוג צעירים אוטומטים מכניסים אתכם למוד אחר בחיים, וגם אולי ישנו את השקפת עולמכם. אם אתם טיפוסים כבדים ומחושבים, ייתכן שאם תנהלו זוגיות עם אדם צעיר, תהפכו להיות קצת יותר קלילים, ספונטניים ובעיקר שמחים. יש משהו מדבק כאשר נמצאים זמן ממושך עם אנשים צעירים. אתם עשויים למצוא את עצמכם עושים הרבה שטויות שלא חשבתם שאי פעם תעשו שוב, הכל בזכות הפרטנר הרענן שלכם.

שליטה- בהמשך לסעיף הקודם, בגלל שאתם אלה שככל הנראה מרוויחים יותר, כנראה שאתם גם אלה שמנהלים את התקציב הזוגי, וגם אלה שיהיו יותר דומיננטיים (אם כי זה לא תופס בכל המקרים). מלבד השליטה בתקציב, תוכלו גם להחליט החלטות הרות גורל שונות כגון לאן נוסעים, האם משפצים את הדירה ועוד שלל נושאים שלרוב לאדם המבוגר מבין השניים יש השפעה מכרעת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אילוסטרציה. ShutterStock
אישה צעירה תגרום לך להיות שמח יותר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הצלחה- לרוב בני הזוג המבוגרים ש'תפסו' פרטנרים צעירים נחשבים כמצליחים בעיניי החברה. בני זוג צעירים ויפים, הם מעין סמל סטטוס שמשדר לכל הסביבה "עשיתי את זה ביג טיים! תקנאו". בין אם מדובר באישה מבוגרת שיוצאת עם צעיר, או גבר מבוגר שיוצא עם צעירה, בשני המקרים האדם המבוגר נחשב כ'מצליחן', ומקבל טפיחה על השכם מן החברים.

נשארים מעודכנים- אם יש לכם בני זוג צעירים, אתם כנראה מעודכנים בשלל טרנדים שמבוגרים כבר לא כל מתעניינים בהם כמו פאבים חדשים, מועדונים, סרטים וכדומה. כך אתם לא נשארים מאחור, לומדים הרבה מבן הזוג הצעיר שלכם ומעשירים את עולמכם.

סקס, סקס, סקס- הוא צריך ויאגרה? יש לו כאבי גב חזקים מדיי בשביל תנוחת דוגי סטייל? אם אתם יוצאים עם בן זוג צעיר, אתם יכולים לשכוח מהצרות האלה. רוב הסיכויים שבני זוג צעירים יהיו בעלי כוח גברא חזק יותר, יחזיקו זמן רב יותר במיטה ויגרמו לכם להגיע לשיאים מטורפים.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
הוא לא צריך ויאגרה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully