וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל יחסים: פגישה עם העבר

29.6.2015 / 9:07

טל שפר החליט להפגש עם האקסית שלו. האם זה נגמר בקאמבק?

בטור הקודם סיפרתי על איך גיליתי שסיגל, האקסית שלי, לא הייתה צריכה יותר מחודש כדי להכיר מישהו חדש, לטוס איתו לברלין ולהעלות לפייסבוק תמונה שלהם מתנשקים יחד בפאב. מאז עברו כמה שבועות, ולמדתי המון דברים על עצמי, על סיגל, ועל הקשר שהיה לנו.

הדבר העיקרי שלמדתי הוא שסיגל בכלל לא טסה לברלין, שהבחור שהיא התנשקה איתו בתמונה הוא סתם ידיד שלה, ושהתמונה צולמה באיזה פאב בת"א. למדתי גם שהיא עשתה את זה בכוונה כדי שאקנא (היא ידעה שאני מחטט לה בפרופיל מדי פעם), ושהיא רצתה שננסה להיות יחד שוב. איך למדתי את כל אלה? אני קוסם! סתם, אני לא. אלא אם מחשיבים טריק אחד בקלפים.

מרגישים בודדים? כנסו לכאן

אילוסטרציה. ShutterStock
היא רק רצתה שאני אקנא. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אחד היתרונות בלכתוב את קורות חיי הרומנטיים כאן, הוא שאם יש לי משהו להגיד לסיגל, אני פשוט כותב אותו, ויודע שהיא תקרא אותו, אפילו אם אנחנו לא מדברים. הפעם קרה שמיד אחרי שהטור הקודם התפרסם סיגל התקשרה אליי, ביקשה שניפגש ואמרה שיש לנו הרבה על מה לדבר. האינסטינקט הראשוני שלי היה בכלל לא לענות לטלפון כשהיא התקשרה, אבל לא רציתי להיות מגעיל, אז עניתי לה. זו הייתה שיחה מאוד קצרה, שבה רק קבענו להיפגש ולדבר, בלי שום תוכניות מיוחדות. מכיוון שרצינו אווירה שקטה ובלי יותר מדי אנשים מסביב, קבענו להיפגש בסביח של עובד. סתם, קבענו שהיא תבוא אליי למחרת בערב.

אני לא יודע אם אי פעם נפרדתם ממישהי ואז ראיתם אותה שוב אחרי די הרבה זמן שלא נפגשתם, אבל אני חושב שאף פעם לא הסתכלתי על סיגל כמו הרגע שבו היא נכנסה אליי הביתה, כמעט חודשיים אחרי שנפרדנו ולא התראינו. היא לבשה בדיוק את מה שהיא לבשה כשנפגשנו בפעם הראשונה, אבל היא נראתה לי אחרת. הייתי בלי משקפיים, זה נכון, אבל גם כשהיא התקרבה אליי היא נראתה שונה.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

זוג בפאב. ShutterStock
היא הייתה נראית לי שונה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

במשך 5 דקות רק ישבנו על הספה ולא דיברנו. שאלתי אותה אם היא רוצה לשתות משהו, הצעתי לה גם לאכול, אבל כלום. סיגל שתקה. לא היה זכר לקשר החם שהיה לנו, והרגשתי כאילו מישהו זרה לגמרי יושבת מולי בסלון. כדי לשבור קצת את הקרח שאלתי אותה אם היא רוצה שנהיה יזיזים. בהתחלה היא לא הגיבה, אבל אחרי כמה שניות היא צחקה בקול.

זה מוזר. אני לא זוכר מתי בקשר שלנו אני וסיגל סתם ישבנו יחד, צחקנו ופשוט דיברנו המון. כשהיינו יחד היינו או שוכבים, או רבים, או הולכים לישון, וכנראה שהפרידה עשתה לנו רק טוב. באותו רגע על הספה בסלון, הרגשתי איך אני מתאהב בסיגל שוב מההתחלה, ואני חושב שהיא הרגישה בדיוק כמוני.

זוג עם סמארטפון. ShutterStock
הרגשתי שאני מתאהב מחדש בסיגל. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כדי שלא ניסחף יותר מדי ונעשה דברים שנצטער עליהם, החלטנו שסיגל לא תישן אצלי, אלא תחזור הביתה ושנדבר למחרת. כבר היה ממש לפנות בוקר, ליוויתי את סיגל לדלת, והלכתי למיטה לבדי. רגע לפני שנרדמתי, סיגל שלחה לי ווטסאפ שהיא כתבה בו שהיה לה מדהים, אבל שהיא גם חושבת שאולי עשינו טעות. לא הבנתי על מה היא מדברת, הרי ממש לפני רגע היה לנו מושלם יחד, אבל היא כתבה שהיא לא רוצה להיפגע שוב, וגם לא רוצה לפגוע בי.

מאז אותה פגישה לא נפגשנו שוב, אבל אנחנו כן מדברים הרבה בטלפון ומתכתבים בווטסאפ. אני לא יודע מתי ואם ניפגש, אבל מה שבטוח הוא שכרגע אני לא יכול להיות עם אף אחת אחרת, ושאני מחכה לסיגל עד שהיא תחליט.

לחצו כאן לכתבות נוספות

טל שפר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully