וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הוא רציני לגבייך?

18.6.2015 / 9:43

התאהבת בבחור, ואת מתלבטת אם יש לו כוונות רציניות או שהוא מחפש רק סטוץ? הנה כל הסימנים לכך שהוא חולם לצעוד איתך בדרך לחופה

מה הוא רוצה ממני? למה הוא מתכוון? מה אני בשבילו? שאלות כאלו ועוד רבות (וחופרות) אחרות מעסיקות לא מעט נשים. כן, אנחנו יודעות שלא תמיד יש להם כוונה רצינית אבל זה קל לטעות לכאן או לכאן. בעיקר כשהצד השני לא תמיד גלוי בנוגע לכוונות שלו או שהשלב של הקשר מוקדם מידי בשביל לפצוח בשיחות כבדות. לשם כך, לפניכן שש דרכים שיעזרו לכן לדעת יותר טוב לאן הוא חותר.

מחפשים דייט להערב? כנסו עכשיו!

אילוסטרציה. ShutterStock
מה עובר לו בראש? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מתעקש להכיר אותך
גבר שמעוניין בך ירצה לדעת עלייך כמה שיותר. הוא יתעניין, ישאל, יתעמק ואפילו יזכור את הדברים שאת מספרת לו. עכשיו את בטח חושבת לעצמך שגם גברים שחותרים רק למיטה יעמידו פנים שהם חותרים להיכרות, לכן יש כמה דברים שאת יכולה לשים לב אליהם. קודם כל תבחני לעומק את השאלות שלו- האם גם כשהוא שואל אותך דברים אודותייך הוא מנסה לשמור על השיחה קלילה ושטחית יחסית, או שאין לו בעיה לשאול אותך שאלות יותר אינטימיות (ברמה הרגשית כמובן) ולהיכנס איתך לנושאים קצת יותר עמוקים. כמו כן, האם הוא גם משתף אותך בדברים שעוברים עליו ולא נרתע מהשאלות שלך. כמובן שאל תצפי שהוא יחשוף את כל נבכי נשמתו הפצועה בתחילת קשר- כי זה לא יקרה- אבל תזכרי שגבר שרוצה להכיר אותך באמת, ירצה שגם את תכירי אותו.

מחמאות
כן, כולנו אוהבות מחמאות, ולפעמים עד כדי כך שאנחנו לא שמות לב על מה מחמיאים לנו. על כן, אם החמוד שלך מחמיא לך בעיקר על מאפיינים חיצוניים ובדגש על דברים שקשורים לסקס כמו למשל, "איזו סקסית את", סימן שהוא רק מעביר את הזמן. לעומת זאת, אם הוא גם מתייחס למאפיינים האישיותיים שלך, או לזמן שלכם ביחד ואומר דברים בסגנון של "ממש כיף לי לדבר איתך", אז יש כבר סיכוי הרבה יותר טוב שהוא רציני לגבייך.

מרגישים בודדים? כנסו לכאן

דייט. ShutterStock
האם הוא מחמיא לאישיות שלך? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

קביעת פגישות
למרות הקלישאה שנשים מחפשות גבר מצחיק וספונטני, ספונטניות היא לא תמיד טובה לך. אם באופן קבוע הוא מדבר איתך מאוחר בערב או בלילה ומציע שתיפגשו פחות או יותר באותן השעות, יש לשער שהוא פחות בעניין של יחסים יציבים, שלא לומר מחייבים. ואל תביני לא נכון, זה בסדר גמור להיות ספונטניים מידי פעם או בשלבים יותר מתקדמים של הקשר, אבל גבר שבאמת מעוניין בך ליותר ממשהו קליל, תמיד ינסה לקבוע את הפגישות הראשונות שלכם מראש, ישאל אותך באיזה יום את יכולה להיפגש, או שפשוט יצור איתך קשר בשעות מוקדמות של היום לברר אם את פנוייה בערב. כמו כן, בדרך כלל לא תהיה לו בעיה, או שהוא אפילו יציע מעצמו להיפגש איתך גם במהלך היום לארוחות בוקר/בראנצ'ים/יאנצ'ים.

יוצאים לדייט
תמיד תצאי מנקודת הנחה שמישהו שאת באמת חשובה לו, ירצה להרשים אותך. ולא, אל תצפי לדייטים בכדור פורח, תצפי לדברים מינימליים כמו שהוא יתעקש לאסוף אותך ולשלם עלייך (את לא חייבת להסכים אבל זה נחמד שהוא מתעקש), יברר מה מתאים לך ואיפה את רוצה לשבת, יתמקד בך, יעלה נושאי שיחה שהוא יודע שמעניינים אותך (במידה והוא יודע כמובן) ישקיע בעצמו קצת לפני הדייט וכן הלאה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אם הוא רציני, הוא ינסה להרשים אותך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

זמן
אז נכון, לאנשים יש עיסוקים בחיים ואת לא אמורה להיות כל העולם, היקום והגלקסיות הרחוקות שלו. להפך, את אמורה לשמוח שאת יוצאת עם מישהו שיש לו עולם משל עצמו. אך יחד עם זאת, בן זוג שכמעט ולא מפנה לך זמן, משתמש לרוב בתירוצים של, "יש לי פשוט שבוע ממש עמוס" או נותן לך תחושה שאת "ממלאת משבצות ריקות" אצלו (כלומר, הוא נפגש איתך רק כשאין לו משהו אחר או כשמשעמם לו) כנראה שלא באמת סגור על הקשר שלכם. או במילית אחרות, כנראה שהוא לא באמת בן זוג.

עולמות מתנגשים
לרוב, גבר שלא רואה איתך אופציה לקשר ארוך טווח לא יהיה סבלני להכיר את החברות שלך ומפגש איתן (אם יתקיים), ירגיש מאולץ או כמו פרק גרוע של סקס והעיר הגדולה. על כן, אם הבחור שלך מעוניין להכיר את הפמליה שלך ומקדיש לזה זמן וסבלנות יש מצב גדול שאתם בכיוון הנכון. יתרה על כך, אם הוא מכניס אותך לעולם שלו- מכיר אותך לחברים בכוונה תחילה ולא במפגש מקרי את יכולה להיות רגועה.

לחצו כאן לכתבות נוספות

אילוסטרציה. ShutterStock
אם הוא מכיר אותך לחברים, שיחקת אותה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
הדר גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully