וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחורות טובות אוהבות בחורים רעים?

17.6.2015 / 10:50

מהן הסיבות לכך שנשים רבות נמשכות לגברים קשוחים ואכזריים? בואי לגלות האם גם את מעדיפה ילד רע

עבור לא מעט נשים, אין צמד מילים יותר מפתה מ-"בחורים רעים" (אולי חוץ מצמד המילים "שוקולד טוב"). אנחנו שונאות אותם ואוהבות אותם בו זמנית, אנחנו רוצות לילה סוער איתם אבל באותה נשימה מוצאות עצמנו מפנטזות על האופן שבו הם יתמסדו איתנו, ובעיקר אנחנו נמשכות אליהם כמו לאש ובו זמנית משקרות לעצמנו שאנחנו מחפשות "בחור טוב". אז מי הם אותם הבחורים הרעים? האם הקלישאה שנשים מעדיפות אותם נכונה? למה זה קורה? ואיך תזהי את הנטייה שלך להימשך לגברים שאין לך באמת עתיד משותף איתם?

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
נמשכות אליהם כמו לאש. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מי אתם בחורים רעים?

במילה אחת: אדישים. כן, אלו המכונים בחורים רעים ומחזיקים בסוד הקסם כביכול למשיכת נשים הם אלו שמשדרים לך שהם לא כזה בעניין שלך, ואם לא את- תבוא מישהי אחרת. לעזאזל! יכול להיות שהם כבר עם מישהי אחרת, או שלוש אחרות, זה לא באמת משנה. כי לרוב, הם יעבירו לך את המסר שאת ממש לא מיוחדת עבורם והם לא מתכננים להיקשר אלייך בשום צורה. אל תצפי שהם ישאלו אותך "איך עבר עלייך היום?" או, "איזו ילדות הייתה לך?" כי הם לא יתעניינו בך יותר מידי, הם יצרו איתך קשר באופן ספונטני בלי להקדיש לכך יותר מידי מחשבה, יפגשו איתך רק בשעות ובמקומות שמתאים להם, יסננו, יעלמו, או בקיצור, דושבאגס.

האם אנחנו באמת נמשכות אליהם יותר?
בקצרה: כן. על פי מחקרים שונים נשים בהחלט נוטות להימשך יותר ל"טיפוס הרע" וגברים שנמצאו אצלם יותר מאפיינים אישיותיים שכאלה הם לרוב, בעלי ניסיון מיני רב יותר. אבל לפני שאתן רצות למצוא לכן פסיכופט, יש תקווה. כי בכל מה שנוגע לבחירה שקשורה לקשר ארוך טווח, נשים כנראה מעדיפות בכל זאת את הבחורים הטובים. או במילים אחרות, בד בוי זה סקסי אבל זה לא מספיק.

אילוסטרציה. ShutterStock
לגברים רעים יש ניסיון מיני עשיר במיטה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

למה אנחנו רוצות אותם?

הריגוש שבמרדף: לא רק לגברים, גם לנו הנשים יש צורך בריגושים, או בעצם, באתגר. אם הבחור שממולנו נראה לנו קל להשגה, סביר להניח שננפנף אותו. והאמת? אפשר להבין. למרות שבקול רם אנחנו מצהירות שנמאס לנו ממשחקים, הם בכל זאת חלק אינטגרלי מתחילת קשר. יתרה מזאת, גבר שהינו קשה להשגה משדר לאישה שיש לו הרבה אופציות ועל כן הוא כביכול "שווה יותר". ואנחנו הרי, תמיד נעדיף שהפרטנר שלנו יהיה הכי שווה שניתן, בעיקר כי זה אומר משהו עלינו. כלומר, אם הצלחנו "לתפוס" גבר שווה, סימן שאנחנו שוות בעצמנו ומבחינת האגו לפחות- זה לא רע.

ביטחון עצמי נמוך: ישנו יחס ישיר בין הערכה עצמית נמוכה ליכולת של אדם להיות במערכת יחסים בריאה. למעשה, ואם נתייחס לנשים בלבד (למרות שזה תקף לשני המינים), אישה שבטוחה בעצמה ובמה שיש לה לתת, לא תרגיש צורך להוכיח את עצמה על ידי השגה של מישהו בלתי מושג, היא לא "תרדוף" אחרי מישהו, סביר להניח שהיא תקלוט דיי מהר את האופי הבעייתי שלו ותעדיף להתרחק. זאת בניגוד לחברתה עם ההערכה העצמית הנמוכה שיש לה נטייה להסתבך בקשרים שכאלה.

אבולוציה: יש שאומרים שגם לאבולוציה יש מה להגיד בנושא. הפסיכולוגיה האבולוציונית טוענת שאנו נמשכים לאנשים מסוימים בשל סיבות שקשורות בהישרדות ורבייה. כלומר, אנו בוחרים בני זוג לפי היתרונות שלהם בתחום זה. כמובן שיש הרבה תיאוריות בנושא, אבל לענייננו נציין שיש הטוענים כי נשים נמשכות יותר לתכונות כמו יהירות, וביטויי גאווה פיזיים (זקיפות קומה וכן הלאה) שמרמזים על סמכות ויכולות לדאוג לצרכים משפחתיים. וכן, זה בדרך כלל תואם את הגברברים היותר "רעים". מנגד, תיאוריות סותרות גורסות כי בכל הקשור להקמת משפחה, אישה תעדיף גבר שנראה לה כמה שפחות בוגדני, כדי להבטיח שישאר לצידה וידאג לצאצאים.

רוצים למצוא זוגיות? לחצו כאן

זוג רוכב על אופנוע. ShutterStock
נשים מחפשות ריגושים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

איך תדעי אם את בצרות

אז נכון, הבד בויס ניחנים בסקס אפיל שנועד להפיל אותך לרצפה, כזה שבאופן מפתיע אפילו לא קשור בהכרח לאיך שהם נראים, אלא בעיקר לאטידווד שלהם. אך בעוד שהרבה נשים יודעות להתנער מהם כשהן מבינות שזה לא חלק ממשחקים של תחילת קשר אלא דפוס התנהגות, ישנן נשים שזה ה"טייפ" שלהן. כאלו שנוטות להיכנס לקשרים עם גברים כאלה באופן קבוע, ובעיקר לסבול. אז איך תדעי אם את כזאת? זה מאוד פשוט. תעברי על קורות החיים הרומנטיות שלך ותבחני את מערכות היחסים שלך. האם בדרך כלל את נכנסת לקשרים קצרי טווח עם גברים שמשדרים לך או אפילו אומרים לך מפורשות שאינם מעוניניים בקשר רציני? האם את לא מאמינה שמגיע לך בן זוג טוב ונאמן? האם את בדרך כלל בעמדת הרודפת? האם את חושבת שאת צריכה לשנות או לביית גבר בשביל שיהיה איתך? אם על רוב השאלות ענית ב-"כן ברור, מה השאלה בכלל?" אז את בבעיה. תעבדי על עצמך- מגיע לך יותר טוב.

לחצו כאן לכתבות נוספות

הדר גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully