וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז בואי ניפרד

16.6.2015 / 17:05

מתכננים לסיים את הקשר עם בן הזוג? כך תעשו את זה נכון ולא תשברו לו את הלב לרסיסים

כיום יותר מתמיד אנשים נוטים להחליף מערכות יחסים כמו שביבי מחליף ממשלות, ומה לעשות לא כולנו ניחנו בכישרון כשזה מגיע לפרידה מבני זוג. אני למשל לא אשכח איך חברה שלי דאז נפרדה ממני. הייתי בשבעה אחרי ההלוויה של סבתא שלי ופתאום קיבלתי הודעה בפייסבוק: "גיא אני חושבת שאנחנו צריכים להיפרד". לא הדרך הכי נעימה להיזרק על ידי מישהי, ובטח לא התזמון הכי מוצלח בלשון המעטה. בידיוק בגלל זה החלטנו להביא לכם את ה"עשו ואל תעשו" של פרידות. כך תדעו מהן הדרכים הכי טובות להיפרד ממישהו ומהן הדרכים שממש אבל ממש לא היינו ממליצים לכם להשתמש בהן.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
לא מומלץ לזרוק אותה בהלוויה של סבתא שלה./ShutterStock

אל תעשו
לפעמים שליחת הודעת סמס או הודעה בפייסבוק יכולה להיראות כדרך מאוד מפתה להיפרד מבני הזוג. נכון זה קל, זה נגיש וזה נוח, בעיקר בשל העובדה שלא צריכים להסתכל בעיניים. אבל אם אתם מכבדים אפילו קצת את בן או בת הזוג שלכם, תעשו להם טובה ואל תיפרדו מהם בצורה הזאת. אם לא מטעמי מצפון אז אולי בגלל שאתם עלולים למצוא סטטוס נאצה בפייסבוק שמוקדש רק לכם ("לא מאמינה שיצאתי עם **** הסמרטוט הזה, יאללה נקסטטט!!!1").

עשו
כמו שכבר הדגשתי קודם, כולנו רוצים להרגיש שמכבדים אותנו. לכן כאשר אתם מחליטים שאבד הכלח על הקשר, תיזמו עם בני הזוג פגישה. ככה תראו להם שאתם מכבדים אותו וגם את עצמכם. תקבעו איתם בבית קפה או מסעדה, אלא אם כן אתם יודעים שלבן הזוג יש נטייה לעשות סצינות, במקרה הזה עדיף מקום פחות ציבורי. אם בכל זאת אתם לא מצליחים להביא את עצמכם להיפרד בפגישה לפחות סיימו את זה בטלפון. רק לא סמס!

מרגישים בודדים? כנסו לכאן

אילוסטרציה. ShutterStock
אל תיפרדו בפייסבוק! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אל תעשו
כשאנחנו נפרדים מבני זוג אנחנו בדרך כלל יודעים מה הסיבה לכך. אולי הפסקנו להימשך אליהם, או שהרגשנו שהם לא מכבדים אותנו מספיק או שפשוט סתם נמאס לנו לשמוע את הצחוק המעצבן הזה שלהם (רבאק אתה לא דולפין בנאדם, קח את עצמך בידיים). במצב כזה, כאשר אתם מבשרים לבני הזוג את הבשורה המרה, בשום פנים ואופן אל תזכירו את אותם החסרונות שלהם. אותם החסרונות שבגללם החלטתם להיפרד (תשמעי זה לא עובד, התחת שלך קצת גדל לאחרונה ויש לך שפם יותר גדול משלי). דבר כזה יכול להרוס בנאדם, שרוב הסיכויים שעדיין איכפת לכם ממנו.

עשו
בזמן שאתם מורידים את הגרדום על הקשר, נסו להסביר לבן הזוג מה היו הסיבות שהביאו אתכם להיפרד. אבל כמו שציינתי קודם לכן - אל תהיו גסים ואכזריים. עשו זאת בצורה עדינה ואוהבת. תוך כדי שאתם מבקרים לא רק את בני הזוג אלא גם מצביעים על איפה אתם לא הייתם בסדר. ככה תגרמו להם להרגיש שאתם מדברים איתם בכנות ו"מהלב". תסמכו עליי, אם תעשו את זה נכון ובמינון, בני הזוג מאוד יעריכו את זה וימשיכו לחשוב עליכם דברים חיוביים.

אילוסטרציה. ShutterStock
זה לא הזמן לרדת על ההתקרחות שלו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אל תעשו
הנקודה הזאת אמורה להיות מובנת מאליה לכולם, אבל משום מה להרבה אנשים היא לא. אז בואו נגיד את זה פעם אחת ולתמיד: אל תתחילו לצאת עם מישהו בזמן שאתם עדיין נמצאים במערכת יחסים. אף אחד לא רוצה לגלות שעזבו אותו בשביל מישהו אחר "טוב יותר" ממנו. אתם עלולים לצלק את בן הזוג לשעבר ולגרום לו בעיות אמון קשות במערכות היחסים הבאות שלו (מה? חומי? אתה עוזב אותי??? אה לא, אתה רק הולך לאכול בונזו. כלב טוב). עשו לבן הזוג שלכם טובה, אם אתם מכבדים אותו, סיימו איתו את הקשר לפני שאתם מתחילים הרפתקאות חדשות.

עשו
עוד דרך נחמדה לרכך את המכה היא להביא לפגישת הפרידה מתנה שמיועדת לבני הזוג. תשקיעו מחשבה במתנה. תנסו לחשוב על משהו שיביע אהבה והערכה לבני הזוג ולקשר שחלקתם עימם (ולא גברים, תחתוני תחרה לא מתאימים במקרה הזה). בני הזוג יהיו מאוכזבים שאתם רוצים להיפרד, אבל מצד שני הם לא יוכלו שלא להעריך את המאמץ שהשקעתם בחשיבה על מתנה אישית עבורם.

מתנה גרועה. אילוסטרציה, ShutterStock
כדאי להביא שי צנוע. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, אילוסטרציה

לסיכום, יש אין סוף דרכים לסיים מערכת יחסים, אבל יש רק דרך אחת לאהוב. כאשר אתם מסיימים מערכת יחסים כדאי שתחשבו לפני טוב טוב אם זה הדבר הכי נכון עבורכם, מכיוון שבימינו קשה למצוא אהבה אמיתית, ואם מצאתם אחת אולי כדאי לחשוב פעמיים לפני שאתם מחליטים לחתוך.

לחצו כאן לכתבות נוספות

ג. אורדיבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully