וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהחבר שלו הוא האויב שלך

10.6.2015 / 11:09

את והחבר הכי טוב של בן הזוג שלך לא מסתדרים בלשון המעטה? כך תהפכי לידידת אמת שלו ותגרמי לו להעריץ אותך

הם החברים הכי טובים שיש עוד מהיסודי ועשו כל דבר ביחד עד שאת הגעת. הוא - במילים עדינות לא מחבב אותך, ואת לא סובלת אותו כי הרי הוא לא סבל אותך קודם! אבל אין מה לעשות חמודה - את חייבת את החבר הכי טוב של הגבר שלך לצידך. הוא צריך למות עלייך ,לחלום שתהיה לו בת זוג שווה כמוך ולצדד בך בכל ריב. קבלי כמה טיפים שווים איך להפוך את היוצרות ולגרום לו להעריץ אותך.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
את לא סובלת אותו והוא לא סובל אותך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ארחי אותו כיד המלך- הוא הרי מגיע אליכם לא מעט, ככה זה חברים טובים של הגבר, נוחתים בלי הזמנה ומבלים אצלכם שעות על גבי שעות. הגיע הזמן להפגין את כישורי האירוח שלך...משהו לשתות? לנשנש? אולי איזה בירה? תהיי הכי נחמדה שרק אפשר ואל תשבי להם על הוריד. תני להם להתעסק בשלהם, תפקידך כרגע הוא רק להגיח מדי פעם להציע להם משהו ולהיות חביבה. נסי לא להסתכל על הטיפ הזה מהמקום הפמינסטי. נכון, אנחנו לא הגענו לעולם הזה בכדי לשרת, אבל בכדי להשיג/לשמר זוגיות טובה לטווח ארוך חשוב ממש להיות נאהבת על ידי הסובבים של בן זוגך.

הפכי להיות Bff של בת הזוג שלו- במידה ולחמוד יש חברה, הגיע הזמן להיצמד אליה. מהיום את החברה הכי טובה שלה. מומלץ לגשש בעדינות ולא להסתער עליה בכדי שהעניין לא יראה חשוד. מהלך ראשון - הזמיני אותם אלייך לאיזה ערב קליל, משם תתקדמי לבילויים משותפים רק שלך ושלה. שבו על איזה כוס קפה, עשו שופינג ביחד, קצת שיחות סרק בוואטספ ותתחילי להתחבב עליה. יכול להיות שהיא באמת מתוקה ומי יודע אולי הרווחת חברה. אך גם אם לא, אל תשכחי שהיא הצינור הכי טוב שלך אליו. כך תוכלי לגלות מה הוא אוהב, מה הוא שונא וכל טיפ נוסף שיכול לעזור לך להתחבר אליו.

רוצים למצוא זוגיות? לחצו כאן

אילוסטרציה. ShutterStock
הפכי להיות ה-BFF של החברה שלו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

התייעצי אתו על מתנה לבן זוגך-הגיע יום ההולדת של בן הזוג שלך. ביננו ,זה הרי לא שאת צריכה עזרה, גם ככה אנחנו תמיד יודעות מה אנחנו רוצות. בכל זאת, גשי אליו מהמקום שהוא מכיר את הגבר שלך הכי טוב ובטוח שהוא יכול לעזור. נסי אפילו לצרף אותו אלייך לאיזה סיבוב בקניון לבחור מתנה, וכך תרוויחי על הדרך פגישת בונדינג קלילה שיכולה לשפר את המצב.

תני לו לתפוס אותך ברגע רגיש- אחת התוכנות הבולטות שלנו הנשים היא להשתלט- אנחנו רוצות להביע את דעתנו על כל דבר ועניין. הוא גם ככה מרגיש ש"גנבת" לו זמן יקר עם החבר הכי טוב שלו-ולכן כדאי שתורידי הילוך. הגיע הזמן להראות לו שאת לא רק בלבוסטה, אלא יכולה להיות גם שברירית. תני לו לתפוס אותך ברגע רגיש. בכי קטן, עצבות קלה, סיטואציה בלייב בה את נעזרת בבן הזוג שלך. תני לו לראות אחת ולתמיד שגם בן הזוג שלך מקבל החלטות בכדי לעזור לך. אולי ככה הוא יבין שאת לא מפלצת שהשתלטה על החבר שלו ושגם לך יש צדדים רגישים.

אילוסטרציה. ShutterStock
תפגיני חולשה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הצדיקי אותו בריב שלו ושל בן זוגך-הוא ובן זוגך רבים בסלון .זה בדיוק הזמן להתערב ולצדד בו .סליחה? ברור שהוא צודק! זה לא אומר שאת חייבת להסכים איתו, כן? אבל קצת ניפוח לאגו הגברי לא הזיק אף פעם. בטוח שאחרי כמה שניות יגיע המשפט :"או ,אתה רואה, היא יודעת על מי היא מדברת". זה בדיוק מה שאת צריכה לשמוע. גברים הרי מתים על זה שמצדיקים אותם, וכך בטוח תצברי עוד נקודה לזכותך.

לסיכום: Fake it till u make it
תמיד חלמת להיות שחקנית? זה בדיוק הזמן! מטרת העל שלך היא שהוא יאהב אותך בכדי שהזוגיות שלך תהיה טובה יותר ושלא תצטרכי כל החיים להיכנס לפינות של למה הוא ולא אני. גרמי לו לאהוב אותך, תתחבבי עליו ומי יודע, אולי יום אחד אפילו תלכו למירוץ למיליון ביחד.

שי ושני המירוץ למיליון. צילום מסך
אולי יום אחד תרוצו ביחד למליון. צילום: אילוסטרציה/צילום מסך
ליהי עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully