וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס! עשיתי זאת שוב

8.6.2015 / 19:03

משפיכה מוקדמת ועד רעשים מוזרים- כל הפאדיחות שיכולות לקרות לכם בזמן סקס ואיך להתגבר עליהן

הנה אנחנו פותחים כאן את כל הדברים שבדרך כלל אף אחד לא שש לדבר עליהם. התקלות הרעות והמביכות שלרובנו (אם לא לכולנו) יצא לחוות אותן בדרך כזו או אחרת ובזמן כזה או אחר. אלא שאף פעם לא היה לנו מספיק אומץ להיישיר אליהן מבט, לשים עליהן אצבע מאשימה, ולנסות אחת ולתמיד לפתור אותן. פספוסים ופאדיחות בזמן הסקס הם חלק בלתי נפרד משגרת קיום יחסי המין של כל זוג וככה תתמודדו עם העניין.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אישה מתוסכלת במיטה עם גבר. ShutterStock
פדיחות בסקס. זה קורה לכולם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

חוסר חשק מיני
חוסר חשק מיני לא חייב תמיד להיות עניין שנוצר במשך השנים, עם השחיקה בחיי הזוגיות. יש אנשים שחווים אותו גם עם בת זוג חדשה, בזמן שהכל אמור ללבלב ולפרוח במלוא העוצמה. אם אתם נתקלים בסרבנות מינית מצד בן או בת זוגכם, הכלי הכי חשוב למלחמה בעניין הזה הוא הסבלנות. אל תתפתו לכעוס ולהיעלב – שזה הרי המקום הכי קל ללכת אליו. היו סבלניים ומבינים, נסו בדרכים יצירתיות להדליק את הבערה, נסו להכיל ולהבין ללבו של האהוב שלכם, נסו בעדינות לברר את מקור הבעיה, ואם אתם חוששים שהדבר גדול עליכם – הציעו טיפול זוגי שבמהלכו תדברו על הבעיה ותנסו לפתור אותה. הקשבה, סבלנות ויצירתיות – יכולות גם יכולות להוות פתרון מעולה במצבים שכאלה, עוד בטרם החלטתם לערב צד שלישי בעניין ולפתוח את הסוגיה מול אדם זר.

שפיכה מוקדמת
בעיה נפוצה שכ- 25%-40% מכלל הגברים בעולם סובלים ממנה ברמה כזאת או אחרת. יש הגדרות רבות לשפיכה מוקדמת. יש המגדירים שפיכה מוקדמת כשפיכה לא רצונית בכל זמן במשך הסקס (ארוך או קצר), ויש המגדירים אותה כשפיכה שמגיעה זמן קצר מאד אחרי החדירה אל גופו של הפרטנר. כך או כך, יש המון מה לעשות. ישנם תרגילי נשימה או חשיבה שיש ביכולתם לעכב את השפיכה ואף למנוע אותה, וגם תכשירי מריחה שתפקידם לאלחש את העצבים באזור איבר המין ובכך בעצם להאריך את זמן ההנאה שלכם מהסקס ולעצור את האורגזמה הגברית. אל תוותרו. אם אתם בין אלה שסובלים משפיכה מוקדמת - הגדילו ראש ועשו כל שביכולתכם בכדי לגרום לעצמכם ולבת זוגכם להרגיש טוב יותר בין הסדינים. אם הסקס שלכם קצר ולא מספק – עשו למען פתרון הבעיה ואל תתעלמו או תשבו בחיבוק ידיים.

מחפשים דייט להערב? כנסו עכשיו!

אילוסטרציה. ShutterStock
מה עושים במקרה של שפיכה מוקדמת? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

רעשים מוזרים
בסרטים, כששתי דמויות מקיימות יחסי מין , הכל נראה תמיד סקסי, מדויק, ורומנטי. במציאות, מה לעשות, זה לא תמיד הולך חלק ומחרמן כמו בסצנות אירוטיות מתוך סרט הוליוודי עתיר תקציבים. לפעמים נשמעים רעשים לא סקסיים בעליל שמקורם בדרך כלל בחדירה של הפין אל הנרתיק. כאן אין הרבה מה לעשות, למען האמת – הכי טוב שלא תעשו עם זה כלום. אל תתחילו לשאול שאלות ולגחך אם אתם לא מרגישים מספיק קרובים ויש סכנה שצד אחד יעלב. אל תנסו להאשים, ואל תתנהגו כמו ילדים. התעלמו מזה, והמשיכו הלאה. במקרה שהדבר חוזר על עצמו וגורע מהנאתכם בזמן הסקס – נסו לשנות תנוחה או לחשוב איך אתם מביאים לפתרון הבעיה הקולית בדרך שתגרום לכל להיראות הרבה פחות מביך ומבייש.

כאב
כאבים בזמן קיום יחסי מין יכולים לצוץ ולהתפרץ מכל מיני מקומות בגוף, לאו דווקא מאיבר המין הנשי. אם אתם או הפרטנר חשים כאב בזמן הפעילות המינית – כדאי מאד שתפסיקו מידיית את הכל ותמנעו מלהמשיך הלאה רק כדי לא להרוס את הרגע, לא לבאס, ולא לפגוע ברצף המיני שיצרתם. היו קשובים לגופכם ולגופו של הפרטנר שלכם לאורך כל זמן המשגל. אם נתפס פתאום הגב, או אם התכווץ פתאום שריר בחלק כזה או אחר בגוף – עצרו וטפלו במקור הכאב. אם זה נמשך – וותרו על הסקס הפעם, ואם זה נרגע תוך זמן קצר – המשיכו מהנקודה שבה הפסקתם. הדאגה והאכפתיות סקסיים לא פחות מכל איבר מיני כזה או אחר. הפגינו אותן כל הזמן ותוכלו ליצור בעזרתם עולם עשיר ועמוק אפילו עוד יותר מזה שכבר יש לכם יחד.

אילוסטרציה. ShutterStock
היו קשובים לבן הזוג. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ריח רע
גם כאן, כמו בכאב, מקור הריח הרע יכול להופיע מסיבות שונות ומשונות וממספר מקומות שונים בגוף, תלוי כמובן מהיכן הוא מגיע. אם מדובר בסתם ריח זיעה חריף – מקלחת לפני הסקס יכולה בקלות לפתור את הבעיה. אם מדובר בריח רע מאיבר המין – גם כאן המים הזורמים והסבון יכולים לסייע, ויש היום אפילו תכשירים להיגיינה נשית שמתהדרים באפקט של דאודורנט. אם מדובר בריח רע מהפה – צחצחו שיניים לפני, השתמשו במי פה ובהמשך גם טפלו בבעיה אצל רופא השיניים. אל תזניחו. לריח מקום חשוב ביותר בזמן קיום יחסי מין ויש לו השפעה גדולה על רמת המשיכה בין בני זוג. השתדלו להריח טוב, והעירו (בעדינות, בעדינות) אם וכאשר אתם חשים ריח רע מגופו של הפרטנר שלכם.

לחצו כאן לכתבות נוספות

יוסי דלאל
  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully