וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבגידות של הישראלים נחשפות

4.6.2015 / 11:43

הם בוגדים, מרמים ומסתירים את האמת- החוקר הפרטי שרון שרגא חושף את הסיפורים העסיסיים ביותר של האנשים אותם חקר. השלדים יוצאים מהארון

לכולנו יש סודות שאנחנו מסתירים, לפעמים דווקא מהאנשים הכי קרובים אלינו, בני הזוג שלנו. ובכן, קצת מסתורין עוד לא הרג אף אחד (לפחות עד כמה שידוע לנו), אבל ביננו, מי מאיתנו לא היה רוצה איזה מטה קסמים שיגלה לו את כל הפרטים הכי פיקנטיים או אפלים על החצי השני שלו? עם זאת, במציאות כמו במציאות אין מטה קסמים, מה שכן יש זה חוקרים פרטיים שמגלים את האמת, גם אם היא עלולה להיות מכוערת במיוחד. אם אתם מחפשים קצת דרמה, שרון שרגא מ-"שרגא איסוף מידע וחקירות", הסכים לחלוק איתנו חמישה סיפורים מרתקים שנתקל בהם במהלך עבודתו. השמות כמובן בדויים.

מרגישים בודדים? כנסו לכאן

אילוסטרציה. ShutterStock
הסודות נחשפים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אהבה חשודה
אורי ושוש, זוג אחים, פנו אלי בבקשה לבצע חקירה אודות בחורה בשם אתי, בת זוגתו החדשה של אביהם, שמואל. אתי ושמואל עברו לגור ביחד לאחר כחודש וחצי של היכרות והילדים חששו. המידע הראשוני שהיה לי על אתי כלל רק שם מלא וכתובת בה היא התגוררה בעבר. לאחר חקירה ראשונית באותה כתובת, מצאתי שכן שהכיר אותה והפנה אותי לכתובת עדכנית. בכתובת החדשה זיהיתי את שמה של אתי על תיבת הדואר, אך היה נראה כי הוא "מחוק" ועליו כבר הופיע שם משפחה חדש. הבנתי מכך שאתי אכן התגוררה במקום, ועזבה אותו לפני תקופה קצרה. אז חקרתי את הדיירים שמתגוררים כיום במקומה מבלי כמובן שידעו מי אני, והם אמרו שהם לא מכירים את הדיירים הקודמים, אך הוסיפו כי ייתכן והשכנה בסמוך תוכל לדעת ולסייע לי יותר. שכנה זו אכן שמחה לשוחח עימי ושלא לומר לארח אותי בדירתה, וסיפרה לי שאתי התגוררה בכתובת הזאת עד לפני כשנה ואז עברה לכתובת אחרת בגבעתיים. היא הוסיפה כי לאתי ישנו בן אשר מתגורר בחו"ל. השכנה לא ידעה לפרט במה עסקה אתי, היא רק ציינה כי היא הייתה נוהגת "להסתובב" הרבה בשכונה, והייתה בקשר טוב ורציף עם העובדים במכבסה מול הבניין. ניגשתי לשם ופגשתי בזוג הקשישים שמנהלים אותה. הם זכרו אותה מיד ומסרו שזו סיפרה להם כי לאחרונה "תפסה" גבר עשיר והיא עוברת לגור איתו. הבעל מלמל ש"זוהי לא הפעם הראשונה" אך נעלם לחלק האחורי של המכבסה בעוד שאישתו נתנה לי את המספר והכתובת שלה ויצאה לסידורים. כאשר נשארנו לבד, הבעל סיפר לי כי אתי הייתה ידועה במשך שנים בשכונה כ"יצאנית". התעניינתי אם הוא בטוח במידע, והוא מסר שהוא בטוח לחלוטין, וכי אף בעבר הכיר אדם נוסף עימו עברה לגור בדירה, כאשר נראה שהם התחילו בקשר זוגי, עד שבסופו של דבר לקחה ממנו כסף רב ועזבה אותו. אורי ושוש היו מזועזעים לנוכח ממצאי החקירה וביקשו ממני שאשתף את אביהם. תחילה שמואל היה המום אך לאחר מכן, החל לבכות ולחבק את ילדיו.

גבר משוחח עם זונה. ShutterStock
בת הזוג של אבא התגלתה כיצאנית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מעשה בטבעת
דוד, גבר כבן חמישים, דיווח לחברת הביטוח כי איבד את הטבעת של רעייתו. לטענתו, רעייתו נתנה לו את הטבעת על מנת שישים אותה בכספת שלהם, אך הוא לא זוכר איפה הניח אותה. במהלך החקירה דוד התעקש שלא לערב את אישתו, בטענה שהיא שנים כועסת עליו שהוא מפוזר ומאבד דברים. במהלך החקירה אף סיפר לי כי הטבעת עלתה לו 15,000 שקלים. ניגשתי אל חנות התכשיטים ממנה רכש דוד את הטבעת וחקרתי את בעל החנות, אבי, שמיד ניתן היה להבין כי הם חברים קרובים. אבי סיפר שהוא אכן מרבה לרכוש ממנו תכשיטים על בסיס קבוע ועל כן גם מרבה לתת לו הנחות. לא ויתרתי עד אשר הוא הציג בפני את קבלת הרכישה של הטבעת האבודה, על סך 7,000 שקלים. כאן הבנתי שדוד ניסה להגדיל את הנזק שנגרם לו ושיקר לחברת הביטוח. באופן אישי אני מאמין שמי שמשקר פעם אחת, כנראה משקר פעמיים. בשלב זה התחלתי לחשוב מדוע דוד לא מעוניין שאערב את רעייתו בחקירה. על כן, ביצעתי אודותיו חקירה מקיפה ואחד מבני משפחתו פלט כי מערכת היחסים בינו לבין אשתו אינה טובה וייתכן כי לדוד יש מאהבת. חשדתי שיש קשר בין הדברים והחלטתי לבצע לו "בלופ" חקירה. קבעתי עמו פגישה נוספת ואמרתי לו שאני יודע שהוא נתן את הטבעת למאהבת שלו, וכי כל הסיפור שסיפר לי בפגישה הקודמת אינו נכון. דוד, אשר הופתע מעצם גילוי הרומן, נשבר והודה בפניי בכל הסיפור לאמיתתו. מכיוון שהטבעת לא אבדה ברשותו, חברת הביטוח לא תשלם לו דבר בגין האבדה. בשלב זה חשפתי בפניו את העובדה שידוע לי שהוא שיקר בנוגע למחיר הקנייה האמיתי של הטבעת, וכי הוא קיבל הנחה. הסברתי לדוד שחברות הביטוח לא נוהגות לשלם למבוטחים שנתפסים בשקר, ובטח שלא למי שנתפס בשקר כפול.

אילוסטרציה. ShutterStock
הטבעת חשפה את האמת. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

חברה לחיים
יסמין, סטודנטית מבית טוב שאני מכיר מספר שנים, התקשרה וביקשה שניפגש. היא החלה לספר לי על דפנה, חברת הילדות שלה. דפנה תמיד הייתה בחורה קצת אבודה והן תמכו אחת בשנייה לאורך השנים. לאחרונה דפנה הכירה בחור חדש בשם ברק, המבוגר ממנה ביותר מעשר שנים ויסמין הרגישה שמאז שזה קרה דפנה מתרחקת ממנה. יתר על כן, למרות שהם יוצאים כחצי שנה היא לא הכירה אותו אפילו פעם אחת וכל פעם שניסתה לשאול עליו שמעה סיפורים שונים ומשונים. בפועל התברר כי הם מבלים את עיקר זמנם בדירתו של ברק, בדרך כלל בשעות וימים קבועים. יסמין חשדתה בנוגע לברק ולעברו, מה הוא מסתיר? האם הוא נשוי? בעל עבר פלילי? וכו'. הפרט היחידי שהיה לה הוא שמו הפרטי, אך היא לא היססה והצליחה להשיג לי גם את מספר הנייד שלו. במספר פעולות חקירה פשוטות, גיליתי כי הטלפון רשום על שם יאיר, תושב חולון. לא מיהרתי להסיק מסקנות, אך שאלתי את יסמין אם היא יודעת איך ברק נראה והיא תיארה לי אותו על פי תמונה משותפת שלו ושל דפנה. בהמשך ביצעתי חקירה מעמיקה יותר על מספר הטלפון שלו וגיליתי שהוא פרסם פעם מודעה לחברת היי טק גדולה. יצרתי קשר עם חבר שעובד באותה החברה ולאחר חיפוש קצר הוא גילה שהמספר אכן רשום על שם יאיר, תושב חולון, גרוש, בן 45. מיד נזכרתי כי ברק סיפר לדפנה שהוא בן 35. אז ביקשתי גם שיחפש לי תמונה שלו במאגרי המידע של החברה והתמונה אכן תאמה לתיאור, ויסמין זיהתה אותו מיד. בהתאם לכך, העברתי ליסמין את כל הפרטים אודותיו והיא נפגשה עם דפנה ועדכנה אותה בכל השקרים שלו.

אילוסטרציה. ShutterStock
חשדה בבן זוג של חברתה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

עד קצה העולם
אהבה ושנאה הם לכאורה רגשות הפוכים לגמרי. עם זאת, המציאות הוכיחה לי פעם אחר פעם כי לעתים הגבול בין שני הרגשות הללו דק מאוד.
אמיר, בחור כבן 30, פנה אלי לאחר שקיבל המלצה מחבר קרוב. הוא סיפר כי הוא נשוי לרעייתו, שלי, כבר 10 שנים. אבל בפועל הם ביחד כמעט 15 שנים לאחר שפגשו אחד את השנייה בתיכון – היא אהבתו הראשונה והיחידה.
במשך דקות ארוכות הוא המשיך לתאר לי את אהבתם הגדולה; הדרך בה הכירו, חתונתם, שני הילדים שלהם והטיולים המשותפים שלהם. פעמים רבות, כאשר אני יושב עם לקוחות לפגישות, אני מרגיש שמעבר לתפקידי כחוקר – אני גם משמש כפסיכולוג. הם מרגישים בנוח לפרוק את אשר על לבם ואני, מצידי, משתדל להיות להם כאוזן קשבת. אמיר סיפר שהוא תמיד נוהג לומר לרעייתו שהוא ילך אחריה "עד קצה העולם".
לאחר שיחת הרקע, אמיר סיפר לי במהלך החודשים האחרונים משהו השתנה בשלי (רעייתו). היא כבר לא אותה האישה שהכיר בעבר.
בשלב הראשון, כאשר ביקשתי ממנו לנסות ולשים את האצבע על מהות השינוי, הוא לא הצליח להגדיר אותו.
אמיר, כלכלן בעיסוקו, עובד שעות רבות בבית ומחוץ אליו, אך למרות זאת הוא היה מרבה לקחת חלק פעיל בגידול הילדים ובנטל עבודות הבית. שלי, רעייתו, עבדה כסוכנת נסיעות בארץ ובחו"ל.
כאשר התעמקתי בפרטים בשיחתי עם אמיר, הוא סיפר לי כי לאחרונה שלי יוזמת פחות – גם ביחסי המין וגם בפעילויות הרומנטיות המשותפות שלהם. הוא המשיך לספר כי היא נעשתה קצרת רוח ויוזמת ויכוחים במכוון – בשונה מהעבר.
הוספתי להתעניין ולשאול אם הוא ראה או שמע משהו שיכול לרמוז או להעיד כי רעייתו מנהלת רומן – הוא השיב בשלילה והדגיש כי הוא מכיר את שלי יותר טוב מכולם, הוא מרגיש שמשהו בהתנהגותה לא תקין ולכן מבקש לעקוב אחריה.
במשך שלושה ימים חוקריי עקבו אחרי רעייתו. בכל יום לוח הזמנים שלה היה דומה; יוצאת בבוקר מהבית, מסיעה את הילדים לגן ולאחר מכן נוסעת למשרדה – לפעמים במהלך היום הייתה נוהגת לצאת לארוחת צהריים ביחד עם עובדים נוספים ממשרדה.
שום דבר בהתנהגותה לא העיד כי ישנה אפשרות שהיא מנהלת רומן מחוץ לנישואים. הסברתי לאמיר את המצב ובקולו נשמעה נימה של שמחה מהולה בעצב. מחד, הוא אכן שמח כי לא נמצאו ראיות המעידות על בגידת אשתו, מאידך, התחושה כי משהו לא בסדר עוד לא עזבה אותו.
מכיוון שכבר הרגשתי בנוח עם אמיר, שאלתי אותו אם הוא כבר דיבר איתה על הנושא (כמובן מבלי לציין שהוא חושד בה). הוא מסר לי כי הם ערכו שיחה לפני מספר ימים והיא הדפה את חששותיו – היא ציינה שלאחרונה אין לה מצב רוח.
אציין כי חוקריי אכן אמרו כי הם לא ראו את שלי מתרועעת עם גבר אחר, אבל הם קיבלו את הרושם כי היא דווקא נמצאת במצב רוח מצוין. בכל הסרטונים היא נראית מחייכת, צוחקת ומלאת חיים.
חשבתי כי ייתכן ושלי שיקרה לאמיר בנוגע למצב רוח – אבל זה עדיין לא הופך אותה לבוגדת.
מניסיוני, כאשר אנשים בוגדים הם נוטים לעשות זאת עם אנשים מסביבתם הקרובה – לכן, החלטתי לנסות כיוון אחר.
שאלתי את אמיר באיזו תדירות שלי נוהגת לטוס לחו"ל. הוא השיב כי בממוצע פעם בחודש. במסגרת תפקידה כסוכנת נסיעות היא צריכה להכיר את היעדים והמלונות עליהם היא ממליצה.
אמיר כבר הבין את כיוון המחשבה שלי ושאל: "אתה חושב שהיא בוגדת בי בחו"ל"? השבתי כי אינני יודע, אבל זו אפשרות שצריך לבדוק.
אמיר השיב כי קשה לו להאמין בכך, והסביר כי הם נוהגים לטוס מספר עובדים ביחד ואחת מהעובדות במשרד היא חברה קרובה של המשפחה. הוא בספק שאם היה אכן קורה משהו בחו"ל, זה היה נעלם מעיניה.
לאחר כשבוע אמיר התקשר אלי נסער וביקש: "אני רוצה לשלוח צוות חוקרים לתאילנד"! הוא סיפר לי ששלי הודיעה במפתיע על נסיעה לתאילנד במסגרת העבודה. כאשר שאל אותה מדוע לא עדכנה אותו מראש, היא השיבה בתשובות מתחמקות.
מספר ימים לאחר מכן, צוות החוקרים ששלחתי כבר היו על טיסה בדרך לאיים בתאילנד. בעזרת המון תושייה וקשרים עם תושבי המקום הם הצליחו לאתר את ה"אי" שבו שהתה שלי, רעייתו של אמיר.
מצד אחד היו הרבה ישראלים על האי, אבל בסוף היום רוב התיירים באי היו מתרכזים, בשעות בערב, בשני ברים סמוכים הממוקמים בסמוך לחוף.
כאשר הם מצוידים בתמונה של שלי, צוות החוקרים שלי הסתובבו במקום במסווה של תיירים עד שזיהו אותה יושבת על הבר עם בחור זר.
באופן מיידי קיבלתי עדכון בהודעת סמס כי הם זיהו אותה והם במעקב אחריה.
שלי נראתה משוחררת מאוד, נטולת עכבות, לא מפסיקה לצחוק ולחייך. בשלב מסוים היא נראתה מלטפת את רגלו של הבחור שישב לצידה. לאחר זמן קצר הם אף נראו הולכים יד ביד לאורכו של החוף.
ביקשתי מהחוקרים להתקרב אליהם עד כמה שניתן, מבלי לחשוף את עצמם. אני יודע שהם מנוסים מאוד ולכן סמכתי עליהם. הם התקרבו לשלי ולבחור המדובר מצוידים במצלמה נסתרת, ולאחר כמה דקות הבחינו בהם נשכבים על החול ומתנשקים. הם הצליחו לתעד את שלי בסרטון וידאו ובתמונות סטילס ושלחו אלי ישירות לנייד.
ביקשתי להיפגש עם אמיר שהרבה להתעניין טלפונית במתרחש. אני מקפיד להיפגש עם לקוחותיי פנים מול פנים כאשר אני מציג בפניהם תמונות מסוג זה.
כאשר נפגשנו, הצגתי בפני אמיר את הסרטון והתמונות. הוא זיהה מיידית את הבחור המצולם – זה היה הבוס שלה, גבר נשוי בעצמו.
לאחר מספר דקות, כשהוא נסער מאוד, אמיר "התאפס", וראיתי שהוא הופך מאדם אוהב לאדם שונא.
הוא הודה לי על העבודה ולקח ממני את התמונות.
לאחר כשבועיים התקשרתי לאמיר לשאול לשלומו. הוא סיפר כי מיד לאחר הפגישה בינינו, הוא שכר עו"ד שהכין תביעת גירושין נגד שלי.
הוא רוקן את הבית המשותף שלהם מכל החפצים ולקח את ילדיהם להוריו. את הצילום של שלי עם הבוס/ המאהב שלה הוא הגדיל ומסגר ותלה בסלון בשילוב הקדשה:
"לשלי יקירתי, אמרתי לך שתמיד אלך אחריך עד קצה העולם... וזה בדיוק מה שעשיתי."

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
הלך אחריה עד קצה העולם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

דברים הם לא תמיד כמו שהם נראים
שלמה הגיע שבור. הוא נשוי לנאווה כבר יותר מארבעים שנה, ולמעשה דרכיהם לא נפרדו מאז נפגשו לראשונה בבית הספר. לזוג חמישה ילדים ואהבה מדהימה, אך בזמן האחרון התנהגותה של נאווה השתנתה. היא מקפידה לשמור את הנייד שלה צמוד אליה ושומרת על הגדרת סיסמא. כמו כן, תדירות יחסי המין שלהם פחתה באופן משמעותי. חשדותיו של שלמה כי אשתו מנהלת רומן התעצמו כשאר היא קיבלה שיחת טלפון מבחור בשם "עמי" ומיד מיהרה לסגור את הנייד.
התחלנו באיסוף מידע ראשוני על נאווה, התברר כי היא עובדת במשרד ראיית חשבון ומנהלת אורח חיים דיי קבוע מבחינת השעות. משיחה קצרה עם אחת מפקידות המשרד במקום, עלה כי נאווה החלה לקחת הפסקות ארוכות בצהריים, דבר שלא נהגה לעשות קודם. בהתאם לכך שלחתי צמד עוקבים לעקוב אחריה ואלה דיווחו לי שהיא נצפתה יוצאת מעבודתה ב-12:00, נכנסת לוילה בראשון לציון, יוצאת משם כעבור שעה וחוזרת לעבודתה. מבירור זריז עלה כי הוילה היא בבעלותו של אדם בשם עמי לן. שלמה מצידו מסר שהוא לא מאמין שזה האיש המדובר מכיוון שהוא למד איתם בבית הספר, אך התעקש ש"אתפוס אותם ביחד". משהו בסיפור לא הסתדר לי, ערכתי חקירה על עמי והתברר כי הוא רופא. בהמשך, לאחר יומיים נאווה הודיעה לשלמה שהיא יוצאת לטיול יומי בדרום הארץ עם חברה. אז שלחתי צוות מעקב שדיווח לי כי נאווה נסעה לבדה ולא אספה אף אחד בדרך. כאשר הגיעה למלון בים המלח, היא לא נפגשה עם אף אחד ומבירור קצר עלה כי אף ישנה בחדר לבדה, בניגוד לחשדות של שלמה. אבל אז התבררה האמת הקשה- החוקר שלי שמע את נאווה משוחחת עם מטפלת אלטרנטיבית במלון על כך שגילו אצלה מחלה נדירה, ונשאר לה זמן קצוב לחיות. לאחרונה, הרופא שלה המליץ לה כי ביקורים בים המלח עשויים להקל מעט על כאביה. ידעתי שלמרות הקושי אני חייב לספר לשלמה, וכשעשיתי זאת הוא פרץ בבכי. היא לא רצתה לספר לו כדי לא לצער אותו והוא רק אמר לי בסיום השיחה, "חבל שלא גילית שהיא בוגדת בי".

לחצו כאן לכתבות נוספות

אילוסטרציה. ShutterStock
חבל שלא גיליתי שהיא בוגדת בי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
הדר גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully