וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתה צריך אהבה חדשה

1.6.2015 / 11:03

אתה נמנע מאירועים משפחתיים, הבית שלך נראה כמו חירייה ואנשים חושדים שאתה הומו- הנה כל הסימנים לכך שאתה צריך חברה

לכולם יש תקופות בחיים שבהן, איך נאמר זאת בעדינות? הקשר הכי אינטימי שלכם הוא עם הכרית, אתם רגילים למחוק את היסטוריית הגלישה שלכם באופן תדיר וכל כך נוח לכם במיטה הזוגית המרווחת שלכם ששכחתם למה בכלל למה קוראים לה מיטה "זוגית". אתם מסתובבים ממורמרים ברחוב ואפילו התחלתם לצאת מהבית כשאתם לבושים רק בבוקסר. גם החברים התחילו לדאוג וסבתא כבר נישלה אתכם מהירושה. אחי, הנה חמישה סימנים שאתה צריך חברה בדחיפות:

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
התחלת לנהל מערכת יחסים עם כרית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

נמנע מאירועים משפחתיים
אני: "התקבלתי להיות מנכ"ל גוגל".
דודה אסתר: "איזה יופי, עכשיו רק נשאר שתכיר מישהי".
לכולנו יש את הדודה (או הסבתא) הזאת שכניראה הדבר היחיד בחיים האלה שבאמת יספק אותה הוא שלך תהיה חברה, והיא כמובן תדאג לשאול אותך על זה שוב ושוב (ושוב ושוב) בכל פעם שתיפגשו.
אני: סבתא תעבירי את המלח".
סבתא: "מה? יש לך חברה חדשה?? קולולולו".
אז כמובן שהגעת להחלטה הבלתי נמנעת שהיא להמנע מלהגיע לאירועים משפחתיים, לא ברמה מוגזמת כמובן, רק נגיד שהפעם האחרונה שהמשפחה ראתה אותך הייתה כשעלית לתורה.

באיזה קבוצה אתה משחק?
אתה יושב עם חבר בבית קפה ופתאום ניגשת אליכם המלצרית עם קינוח על חשבון הבית, לאחר שאתה והחבר מסיימים להתווכח על מי היא יותר דלוקה אתם מחליטים לשאול אותה מה פשר הפינוק, זאת רק כדי לקבל את התשובה "כי אתם הזוג הכי מתוק שראיתי". נכון, אנשים כבר לא בטוחים חביבי. מגע אישה נהיה כל כך זר בשבילך שיש מצב שזה כבר משפיע עלייך. אמא התחילה לשתף אותך כשהיא רואה חתיכים בטלוויזיה וגם החברים מרכלים עלייך מאחוריי הגב ותוהים איך זה שאתה רווק כל כך הרבה זמן.

מרגישים בודדים? כנסו לכאן

אילוסטרציה. ShutterStock
נו, אז מתי תתחתן? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מאסטר לדייטים ראשונים
אתה יודע הכל על הבחורה שיושבת מולך, כולל הפרצוף שהיא עושה בזמן סקס ועד איך היא אוהבת את החביתה שלה, וכל זה רק ממבט חטוף. יצאת לכל כך הרבה דייטים בזמן האחרון שאתה יכול לכתוב ספר (טרגי) בנושא. אתה יודע בידיוק מה להגיד ואיך להתנהג, אבל בגלל שהורדת את הסטנדרטים שלך לרמה כל כך נמוכה, אתה מת לקחת את הבחורה הביתה. כלומר לבית שלה ולהשאיר אותה שם. יש לה שלוש עיניים למען השם!

היגיינה? קראתי על זה פעם
התחלת להזניח את עצמך, מתקלח בראש חודש, מסטיק מתחיל להיראות כאופציה עדיפה על לצחצח שיניים וזאת לא בושה לצאת מהבית עם הבגדים שישנת איתם נכון? היי זה אפילו נחמד, אתמול מישהו זרק לך 5 שקל ברחוב כי חשב שאתה הומלס. ושלא נדבר על הדירה שלך: המצעים על המיטה שלך הם אותם המצעים שהגיעו עם המיטה כשקנית אותה, יש עטיפות של חטיפים ושקיות פופקורן ריקות בכל מקום. למעשה פח הזבל הוא המקום הכי נקי בדירה שלך. הרי למה להשקיע? זה לא כאילו שיש לך בשביל מי.

אילוסטרציה. ShutterStock
בשביל מי להשקיע? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"מתוק לו מתוק"
התרגלת להיות גלגל שלישי לזוגות, זאת אומרת כשכן מחליטים להזמין אותך כי "אוי זה בטח יהיה לו לא נעים להיות בחברתנו כי לנו כל כך טוב ביחד והוא כזה אומלל ובודד". בכלליות אתה נגעל ממראה של זוגות שמראים חיבה אחד לשני ברחוב. ראית אתמול זוג יונים וזרקת עליו אבן. כשמשמיעים שירים רומנטיים ברדיו אתה מעביר ל"זהבי עצבני". לחתונות אתה לא מגיע וכשאתה כבר מחליט כן להגיע אתה מתפקד על תקן הקרוב משפחה השיכור הזה שמתחיל עם כל הבנות ומסיים את הערב כשהוא בוכה שהוא "בסך כל רוצה מישהי שתאהב אותו".

אבלאתם לא צריכים להיות עצובים. יכולה להיות לכם חברה בקלות, אתם פשוט לא מוכנים להתפשר על אף אחת (חייבים לתת לעצמנו איזה תירוץ, לא?).

לחצו כאן לכתבות נוספות

אילוסטרציה. ShutterStock
חתונות עושות לך בחילה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
ג. אורדיבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully