וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלומות הפרועים ביותר של הגולשים

28.5.2015 / 17:45

הוא חולם לעשות סקס בבריכה, והיא משתוקקת לקיים יחסים עם הגניקולוג שלה- אספנו מרחבי הרשת את הפנטזיות המיניות הלוהטות ביותר

עד כמה רחוק אתם הולכים עם הפנטזיות המיניות שלכם? האם חשבתם פעם לממשן? "כל חלומותנו ניתנים להגשמה אם רק יהיה לנו האומץ לשאוף אליהם בהתמדה" אמר פעם וולט דיסני, וכמאמינים גדולים בדבר, ניגשנו אל המלאכה שהטלנו על עצמנו: לגרום לכם להבין שאתם, האנשים שמעזים להפליג בדמיונות אירוטיים, לא לבד.
אספנו עבורכם מרחבי האינטרנט שלל פנטזיות מיניות נבחרות ולוהטות של נשים וגברים. אתם מוזמנים לממש אותן ולשתף אותנו- מה הפנטזיות שלכם?

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
תגשימו את החלומות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

פנטזיה להמונים
הגולשת "לימור" משתפת: "אני רוצה להיות קשורה, לעמוד על הברכיים שלי עם כיסוי עיניים, בלי יכולת לראות דבר. שניה אחרי שאתייצב בחדר ענק, חסרת אונים כביכול, יכנסו אל החלל, בזה אחר זה, גברים שונים ש"אאלץ" להעניק להם טיפול מיני אוראלי.שביל ארוך ובלתי נגמר של גברים יבוא אליי, בזה אחר זה, כל אחד בתורו, ויכריח אותי לספק אותו מינית בעזרת הפה השובב שלי. אני אעשה את זה בהצטיינות. אעניק לכל אחד מהם את הטיפול הטוב ביותר ולא אנוח עד שלא אביא אותם לכדי אורגזמה מטורפת. לפעמים אני גם מדמיינת איך אני נענשת במקרה שאני לא עושה זאת כמו שצריך. הו אז, בפנטזיה המושלמת שלי, אני מקבלת מספר פליקים על הישבן וסטירות קטנות על הלחי. בכל פעם שאני כושלת מעט ב"מתן השירות", מתווספים באופן אוטומטי עוד חמישים גברים לתור הבלתי נגמר. כך, עד שאני קורסת תחת העומס ופי נותר עייף אך מרוצה".

אנא בכוח
הגולשת "ג'ילי בין" מעזה: "אתחיל בזה שרק בזמן האחרון אפשרתי לראשי לנדוד בחלומות ולייצר לעצמו פנטזיות. פנטזיה אחת, שהיא גם הראשונה שלי, נמצאת על גבול החוקיות. היא קשורה באדם קרוב אליי, לבעלי. בפנטזיה הזאת, אני מדמיינת שהוא פתאום נעשה אסרטיבי ונחוש. לא כמו שהוא היום, כנוע ונחמד. אני מדמיינת במוחי, איך ביום בהיר אחד, אני חוזרת מהעבודה, פותחת את דלת ביתי, ואני רואה אותו עומד מולי, גברי, גאה וזקוף. אז הוא תופס אותי, כמעט בכוח, מצמיד אותי לקיר, קורע מעליי את החולצה האלגנטית שלי והכפתורים שבה נפרמים ונופלים לרגלינו. אז הוא תופס בשדיי, מנשק את צווארי בפראות, מרים את החצאית הקצרה שלי כלפי מעלה ואת התחתונים מוריד במשיכה אחת אגרסיבית, ופשוט מבצע בי את זממו. בלי להתחשב ברצוני, בלי לשאול לדעתי. פשוט ככה, כי בא לו, וכי הוא בעלי והאיש ששולט בי."

אילוסטרציה. ShutterStock
מדמיינת איך הוא מצמיד אותי לקיר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

דוקטור, תציל אותי
הגולשת "שתי ציפורים" מפליגה בדמיון: "קבלו את הפנטזיה הגניקולוגית שלי. הרופא שלי הוא גבוה, חרמן, חתיך ולבוש חלוק לבן. אצבעותיו יפות וארוכות. במהלך בדיקה גניקולוגית, אני מתפשטת מהמותניים ומטה, ושוכבת על המיטה המיוחדת שלו. רגליי פתוחות לרווחה. בסוף הבדיקה הפולשנית, הגניקולוג אומר לי שהכל נראה לו בסדר, ומזדרז לקחת את השיחה לכיוון אחר, ולשאול אותי שאלות פרטיות מיניות ואינטימיות. הוא מדגיש בפניי שעל פי אבחנתו ניכר שלא קיימתי יחסי מין במשך זמן רב, אני מהנהנת בראשי בהסכמה, הוא מביט בי, מחייך, ומבטיח לטפל בעניין".

חילופי מינים
הגולשת "רותם" מפנטזת על מהפך: "יש לי פנטזיה קצת מוזרה, שספק אם אני ובעלי נגיע אי פעם לפתיחות מינית מספיק גדולה כדי לממש אותה. אני רוצה שנתחלף בתפקידים. אני רוצה להיות פעם אחת גבר, לחוות על בשרי איך זה מרגיש להיות בצד השני, החודר ולא הנחדר. אני גם רוצה "להחזיר" לו על כל השנים שהוא חדר אליי. הפנטזיה שלי הולכת ככה. ערב אחד, כשאני מסיימת את עבודתי במשרד, אני מתקשרת אל בעלי באופן רגיל ומבקשת ממנו לבוא לאסוף אותי מהעבודה. אלא שהפעם אני מבקשת שהוא יכנס לבניין ויעלה למשרדי. כשהוא יכנס אני אחכה לו בחליפה גברית, והוא כאילו קרא את מחשבותיי, יבוא בלבוש נשי ומאוד מיני. אני אקרא לו לשבת, הוא יתיישב מולי. אני אקום מהכיסא, אתקרב אליו, ארים אותו אליי, אניף אותו באוויר בזרועותיי החזקות, אתפשט ואפשיט אותו, אלביש על עצמי סטרפאון, ופשוט אחדור אליו. אחזיר לו על כל השנים שהוא חדר אליי ואתענג על כל צרחה כואבת שלו שמהולה בעונג. בדיוק כפי שהוא חודר אליי כשאנחנו מבצעים מין אנאלי".

מרגישים בודדים? כנסו לכאן

גניקולוג, רופא. ShutterStock
הגניקולוג מטפל בי בתשוקה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ערימה של חבר'ה על הדשא
הגולש "אבי" מציג את הפנטזיה הגדולה ביותר שלו: "יש לי מגוון רחב של פנטזיות מיניות, אך ברשותכם אדבר היום על הגדולה מכולן. הפנטזיה הבאה מלווה אותי מגיל הבגרות שלי, מצעירותי. בפנטזיה אני מדמיין הכל לפרטי פרטים. אני מדמיין איך אני יושב על חלקת דשא ירוקה במקום ציבורי, לבוש מכנסי ג'ינס וחולצת טריקו שחורה. השמיים שטופי שמש ואין כמעט עננים. פתאום אני מבחין בה. באשתי. היא מתקרבת אליי, לבושה אף היא במכנסי ג'ינס, אך שלה הדוקים וצרים, חולצתה רחבה מעט ומתבדרת ברוח. היא רוכנת לעברי, נזרקת עליי, ומנסה להשתלט עליי על ידי מאבק בתנועותי. אני מנסה להשתחרר ממנה, ובכך אנחנו יוצרים מאבק שליטה שבו אחד מנסה להכניע את השניה. אנחנו מתגפפים בדשא, שיערנו מתלכלך בחול ובעשב. בגדינו נקרעים במהלך המאבק, ואנחנו נותרים עירומים לגמרי, עד לרגע שבו אני מכניע אותה וחודר אליה בעוצמה. אנחנו מסתכלים אחד על השניה בעיניים, ולמרות שאנחנו נאבקים בעוצמה, אנחנו אוהבים".

לו רק היית קצת פחות המורה שלי
הגולש "עוד חלום נוסטלגי" משתף: "אצלי זה קורה בבית הספר. למרות שאני מזמן כבר לא נער חנון וכבר עברו שנים מאז שסיימתי את התיכון, בפנטזיה המינית שלי אני מבקש לחזור אחורה בזמן. לתקופה שבה הייתי ילד שקדן שפחד להראות ולעשות משהו עם פרץ התשוקה שבער בו. המורה למתמיטקה שלי, שהייתה אז בעלת שדיים וישבן גדולים מהרגיל, נשארת אתי יום אחד בכיתה, בזמן שכל חבריי לספסל הלימודים יוצאים לטייל בחצר בזמן ההפסקה. היא יושבת בשולחנה, מביטה בי במבט סקסי, אני מרים עיניים ביישניות ומיד מוריד אותן אל הספר. היא ניגשת אל דלת הכניסה לכיתה, נועלת אותה, וצועדת לעברי. כל צעד שהיא פוסעת בנעלי העקב שלה רק מגביר אצלי את הריגוש והטירוף. היא מתפשטת לפני, בלי לגעת בי, ואז ברגע אחד מקרבת את שדיה אל פי כדי שאוכל לענג אותה. אנחנו עושים סקס מטורף. היא צווחת בהנאה. ואני לרגע יוצא מדמות הילד המעפן ומשחק אותה בגדול."

אילוסטרציה. ShutterStock
מפנטז שהמורה מחדירה בי חינוך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כדורגל והרגל האמצעית
הגולש "ירון" הולך רחוק: "יש לי פנטזיה מנותקת מהמציאות פעמיים. אחת שאשתי חובבת כדורגל, והשניה היא שהיא מוכנה לעשות עבורי את הדבר הבא: אני יושב במכנסיים קצרים וגופיה בסלון הבית שלנו, בידי בירה קרה שאני לוגם ממנה מפעם לפעם. אשתי יוצאת מהחדר שלה, לבושה בבגדי השחקן האהוב עליי (מסי), יורדת על ברכיה, ופשוט מעניקה לי מין אוראלי תוך כדי שאני צופה במשדר הכדורגל האהוב עליי. היא עושה את זה באופן מושלם, מבלי להחליף אתי אפילו מלה. היא פשוט באה אליי מתוך הבנה עמוקה את אוני וצרכיי ומעניקה לי זמן איכות לשוני. השילוב של השניים, צפיה בכדורגל ומין אוראלי הוא שילוב שנראה בעיני כמושלם".

הכחול הגדול
הגולש "גישה חיובית" מאמין בהגשמה: "הפנטזיה שלי, בניגוד לפנטזיות אחרות שמועלות כאן, דווקא כן יכולה להתממש. יש לי חברה וגם חבר'ה קבועים. שואלים איך זה קשור לפנטזיה שלי? אז זהו, שלצורך מימושה צריך את שניהם. אתחיל בהסבר קצר: אני והחבר'ה עושים מדי פעם מסיבות קיץ באחד מהבתים הפרטיים הגדולים שאנחנו שוכרים לסופי שבוע. הפנטזיה שלי מדברת על סקס שיקרה בזמן הזה שבו אנחנו מבלים בחצר של בית כזה עם בריכה פרטית ענקית בליל קיץ חם ומיוזע. בזמן שכל החבר'ה מבלים על שפת הבריכה ומריצים בדיחות, אני קולט את חברה שלי נכנסת לבדה לבריכה בביקיני ורוד ולוהט. אני לא נשאר אדיש, וקופץ להשתכשך אתה (מבלי שהחבר'ה שמים לב). לאט לאט העניינים ביני לביו חברה שלי מתחממים מתחת למים, ואנחנו עושים סקס מטורף מתחת לכל הכחול הזה, מבלי שאף אחד מבחין שאני חודר אליה ולא סתם נצמד אליה מאחורה."

לחצו כאן לכתבות נוספות

אילוסטרציה. ShutterStock
רוצה לעשות סקס רטוב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
יוסי דלאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully