וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר האינטרנט שייפרד מבן הזוג שלכם במקומכם

17.5.2015 / 9:48

מתקשים להיפרד מבן הזוג שלכם? שירות חדש בשם "Sorry it's over" ישלח סמס, מכתב פרידה, ונציג שיזרוק את הפרטנר פנים מול פנים, במקום שאתם תעשו את העבודה השחורה

לא פשוט להיפרד מבן הזוג. לעיתים אנו מתקשים למצוא את המילים הנכונות להסביר את הפרידה ובמקרים רבים אנו חוששים מתגובתו. לשם כך הושק לאחרונה באוסטרליה אתר חדש בשם "Sorry it's over" שיעשה את העבודה השחורה בשבילכם. בתמורה ל-5 דולר, האתר יודיע לבן הזוג שלכם שזה נגמר באמצעות סמס. תמורת 13 דולר בן הזוג שלכם יקבל מכתב מודפס בנוסח "זה לא אתה זה אני". "סל אהדה" הכולל בקבוק יין, שוקולד וממחטות ישלח אליו תמורת 90 דולר ובתמורה ל- 66 דולר גיע אליו נציג פרידה אישי שיסביר לו באופן אישי מדוע החלטתם לזרוק אותו.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
האתר שייפרד ממנו בשבילך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

קריסטי מזינס אחות לשעבר מאוסטרליה, שייסדה את האתר, מסבירה: "אני די טובה בלתווך בין אנשים, זו מתנה. אני חושבת שזו תוצאה של עבודתי כאחות. השירות שפיתחתי מושלם עבור אנשים החוששים מעימותים. זה שירות נחוץ כי הוא מוציא את הפחד מפני הפרידה ברגע שלא צריך להסתכל בעיניים".

הנה למשל הודעה לדוגמה שניתן לשלוח לבן הזוג: "אני כותב בשמו של XXX.  למרות שאכפת לו ממך והוא מכבד אותך, הוא מפחד להתעמת איתך. הוא מאמין שמערכת היחסים שלכם הגיעה לסיומה. לכל דבר יש סיבה". 

בהודעה אחרת ישנה הצעה להישאר ידידים: "אנחנו לא רואים עין בעין. אני מרגיש שאנחנו שונים מדי. זה אני לא אתה. אין יותר כימיה. אני מקווה שתהיה בסדר. נוכל להישאר ידידים".

אבל לצד ההודעות המנומסות והמתחשבות האלו, ישנן גם הודעות מלאות זעם: "איך אתה מעז להתייחס אלי ככה? זה נגמר ואני מאושר מזה. מגיע לי יותר ממך. לעולם לא תמצא מישהו טוב כמוני".

השירות כרגע מוצע באוסטרליה בלבד, בעתיד מיועד לשיווק גם בארצות הברית, ומי יודע? אולי בקרוב גם ינחת בארץ הקודש.

מרגישים בודדים? כנסו לכאן

לחצו כאן לכתבות נוספות

אילוסטרציה. ShutterStock
"הוא מאמין שמערכת היחסים שלכם הגיעה לסיומה". צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
דניאל דותן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully