וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל יחסים: אני והקוגרית הלוהטת

14.5.2015 / 10:07

טל שפר החל לצאת עם אישה בת 45. היא זורמת, קלילה ונותנת לו חופש, אז למה הוא עדיין מתגעגע לאקסית?

עבר כמעט חודש מאז שאני וסיגל נפרדנו, למרות שאני חושב ששנינו עדיין רואים את זה בתור הפסקה מאוד ארוכה. אנחנו מדברים מדי פעם בטלפון, שולחים אחד לשניה ווטסאפים, אבל כבר לא ביחד. לי כרגע גם יש בחורה חדשה בשם ענת. ענת היא כל מה שסיגל לא הייתה: קלילה, נותנת לי את החופש שלי, לא כופה את עצמה עליי, ובגדול פשוט זורמת. הבעיה היחידה היא שענת בת 45. ואני בן 30.

כל מערכות היחסים שהיו לי עד כה היו עם צעירות ממני. פעם קטנות בחמש שנים, פעם בשלוש שנים, ואפילו יצאתי עם מישהי בת 21 כשהייתי בן 28. תמיד גם אמרתי לעצמי שלא אצא עם מישהי שהגיל שלה נשמע קצת כמו הגיל של מי שיכולה להיות אמא שלי, אבל אז הגיעה ענת וגרמה לי לשכוח מכל זה.

מחפשים דייט להערב? כנסו עכשיו!

אילוסטרציה. ShutterStock
קלילה וזורמת. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מאז שנישקתי את סבתא שלי בגיל 5 לא הרגשתי כל-כך מוזר, אבל למרות זאת לא יכולתי שלא להימשך לענת. אולי זה הניגוד הברור לסיגל, אולי זה משהו בצורה שהיא מדברת או נראית. עדיין לא הצלחתי להסביר לעצמי מה יש בענת שגרם וגורם לי לרצות להיות איתה. כרגע זה נוח כי גם היא, כמוני, אחרי פרידה לא נעימה, וככה אנחנו מתנחמים זה בזרועות זו. ואולי זה פשוט כי זה מה שהייתי צריך: מישהי שלא תשאל אותי יותר מדי שאלות, שתקבל אותי כמו שאני ושתעשה אותי שמח בלי להתאמץ יותר מדי.

זה עבד לא רע במשך שבועיים, עד שבאחת משיחות הווטסאפ עם סיגל היא שאלה אותי מה קורה, ואמרתי לה שאני לא יכול לדבר כרגע כי אני נמצא עם מישהי. "מי זאת?" היא שאלה. באותו רגע לא ידעתי מה לענות לה. מצד אחד, אני וסיגל כבר לא יחד. מצד שני, אנחנו מדברים די הרבה יחסית לזוג שנפרד. מצד שלישי, לא רציתי לשקר לה, אבל גם לא רציתי לפגוע בה. אז פשוט לא עניתי לה.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
היא לא שואלת יותר מדי שאלות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

וגם בבוקר כשסיגל שלחה לי עוד הודעה לא עניתי לה. וגם לא בערב. בלילה שלמחרת סיגל כתבה לי שהיא מבינה שאני יוצא עם מישהי, ושחבל לה שאני מתנהג כמו ילד קטן במקום פשוט להגיד לה את זה. עניתי לסיגל שאני באמת יוצא עם מישהי, ושאני לא ילד קטן, פשוט לא רציתי לפגוע בה. ומאז היא לא ענתה.

ביום שלמחרת, ענת שמה לב שמשהו מוזר אצלי. הייתי קצת מרוחק, קצת לא איתה, וזה הפריע לה. בגלל שידעתי שהיא תבין, סיפרתי לה את כל העניין עם סיגל. ענת ידעה על הפרידה וידעה גם שאני וסיגל מדברים מדי פעם, אבל לא ידעה שאני לוקח את העניין עד כדי כך קשה. "אתה עדיין אוהב אותה?", ענת שאלה, ולא ידעתי מה לענות לה. כי למרות כל החרא שסיגל האכילה אותי, ולמרות שהיו דברים שהיה לי קשה איתם מאוד, אני מוצא את עצמי מתגעגע לסיגל המון. קשה לי גם להעביר יום שלם בלי לדבר איתה או לדעת מה קורה איתה. ענת מאוד הבינה אותי, ובסוף השיחה שלנו אמרה לי שכדאי לי לדבר עם סיגל.

אילוסטרציה. ShutterStock
מאוד מתגעגע. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אני וסיגל לא דיברנו כמעט שבוע. דממה. בסופו של דבר החלטתי להרים לה טלפון. היא לא ענתה. שלחתי לה ווטסאפ. גם שם היא לא ענתה. ואז ראיתי במקרה בפייסבוק שהיא טסה לברלין עם האקס שלה. האקס שהיא תמיד הייתה בוכה לי שלא ידע להתייחס אליה, עכשיו היא טסה איתו לברלין. חשבתי שהיא סתם מדברת שטויות, אבל למחרת היא העלתה תמונה של שניהם מתנשקים שם באיזה פאב. וזה שבר אותי.

עם כל יכולת ההכלה של ענת, גם לה נשבר בשלב מסויים לשמוע על סיגל, והיא אמרה לי שנמאס לה. עכשיו אני סתם יושב בבית, מלקק את הפצעים גם מהפרידה מסיגל, גם מהפרידה מענת, וגם מהעובדה שסיגל חזרה לאקס שלה. כשסיגל תחזור מברלין אני אדבר איתה. עד אז, אני לבד.

לחצו כאן לכתבות נוספות

אילוסטרציה. ShutterStock
היא תטוס איתו לברלין. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
טל שפר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully