וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש אש מדורה: מיתוסי סקס שצריך לשרוף

6.5.2015 / 9:17

האם נשים באמת לא גומרות מחדירה? סקס קצר הוא בהכרח סקס גרוע וגברים חושבים רק על דבר אחד? לכבוד ל"ג בעומר, הנה כל המיתוסים שצריך להשליך למדורה

לא פעם אנחנו מוצאים את עצמנו נמצאים בשיח חברתי שבו נזרקים לחלל האוויר משפטים מטופשים ומנותקים מהמציאות על בני המין הגברי והנשי. ל"ג בעומר הוא סיבה מצוינת עבורנו לעשות לכם קצת סדר בראש, וזאת על ידי הבערת ושריפת מיתוסים שונים הקשורים לחיי המין שלכם. מיתוסים שפשוט הורסים ומעכבים לכם את כל הכיף שאפשר וצריך שיקרה בתוך המיטה שלכם. הגיעה העת להשליך את כל הטעויות הנפוצות בנושא, כמו תפוחי אדמה לתוך מדורה בוערת.

רוצים למצוא זוגיות? לחצו כאן

אילוסטרציה. ShutterStock
הגיע הזמן לשרוף מיתוסים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"נשים לא גומרות מחדירה"
אחד המיתוסים הגדולים שאנחנו גאים לנפץ כאן ולהעביר מן העולם. גוף האשה הוא עולם מורכב, רווי בסודות וקסמים, עולם שהוא סימן שאלה אחד גדול שרק ממתין לחוקר אמיץ וחכם דיו שיוכל להעניק לו, בסוף הדרך המפותלת, את התשובה הסופית והמספקת. וכך יש להתייחס אליו ולגשת אליו. מוטב שכל גבר בעולם יכנס למיטה עם הפרטנרית שלו מבלי להסיק מסקנות מוקדמות לגבי "מה שעושה את זה לנשים" ומבלי לקבוע חוקים מכלילים שתקפים באופן גורף, לגבי כל אשה בסיטואציה מינית. כל אשה פועלת אחרת, מתנהלת אחרת, עברה וחוותה דברים שונים במהלך חייה, דברים שעשוים להשפיע על רמת פתיחותה בזמן קיום יחסי המין, על שחרורה, ועל הדרך שלה להגיע לסיפור מיני. בניגוד למה שרבים סבורים, נשים יכולות להגיע לאורגזמה גם בעת חדירה ולא תמיד נדרשת התערבות ידנית בכדי להשיג את המבוקש. גשו אל גוף האשה עם ראש פתוח שרוצה ומוכן להתאמץ.

"מין אנאלי הוא מין מלוכלך"
נתחיל ונאמר שאנחנו יכולים להבין מהיכן ההשערה הרווחת הזו מגיעה. הרי שמדובר באיבר המרכז לתוכו את פסולת המזון שאנחנו אוכלים ודרכו, היא מתפנה מגופנו. ובכל זאת, אין פירוש הדבר שכל מין אנאלי, הוא סקס מלוכלך ולא נעים. מין אנאלי, שנעשה בהכנת ניקיון מוקדמת, יכול בהחלט להסב עונג רב למקיימים אותו, מבלי להותיר בהם תחושות לא נעימות הקשורות בריח רע או מראות לא סקסיים. מין אנאלי יכול להיות מין מענג ונקי. הכל תלוי ברצון של הפרטנר להשקיע ברמת הניקיון (ניקיון יסודי קורה ברוב המקרים בעזרת שימוש בחוקן). מין אנאלי יכול להיות גיוון נפלא של הסקס שלכם. אם תחליטו לצאת להרפתקאה הגופנית והמינית הזו, תגלו שהחששות לקראתה היו מוגזמים או אפילו מיותרים וסתם פספסתם אקט מצוין שיכל להעשיר לכם את חיי המיטה במשך שנים. טוב, אתם יודעים מה אומרים: מוטב מאוחר מאשר...

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
מי אמר שנשים לא גומרות מחדירה? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"סקס קצר הוא סקס גרוע"
"נו באמת, מה כבר אפשר להשיג בסקס שאורך חמש או עשר דקות?" אתם בוודאי שואלים את עצמכם, וחושבים בטעות שהזמן הוא המרכיב החשוב והקובע כשמדובר באיכות קיום יחסי המין. סקס טוב נמדד ביכולת של שני הפרטנרים להביא לידי סיפוק אחד את השניה, ולא בזמן שדרוש לכך. אנחנו לא אומרים לכם כאן שסקס ארוך ומתמשך הוא טעות, אלא שסקס טוב תלוי בהכרת הגוף השני וצרכיו. מה שאומר שאפשר להגיע לארוגזמה מטורפת גם בדקות ספורות, ואפשר להיות רחוקים ממנה שנור אור גם אחרי שעתיים בין סדינים צחים ולבנים. הכל תלוי באיכות הפעולות שאתם מבצעים, ופחות בזמן שאתם משקיעים בהן.

"גבר חושב רק על דבר אחד"
נשים רבות בטוחות שהעולם הגברי מונע באופן תמידי מרצון וחשק אחד: לקיים יחסי מין. כל מה שהוא עושה וכל דרך שבה הוא בוחר היא למען מטרה אחת ברורה, להשיג סקס. לא תאמינו, אבל הקביעה השגויה הזו מנחה נשים רבות ומשפיעה על אופן פעילותן והתנהלותן מול גברים. והרי שמדובר בקביעה הזויה, נטולת כל בסיס, ואפילו פוגענית. אם היה במיתוס הזה אמת, הרי שבני המין הזכרי, שאנחנו נמנים עמם, לא היו מסוגלים לעבוד או לנהל מערכות יחסים לא מיניות עם אף אשה בסביבתם. גברים לא היו מתאהבים, ולא היו רוקמים ומפתחים חברויות שאין בהן מן הסקס. והרי שזה לא כך. גברים הם עם רגיש ביותר (יש הטוענים שרגיש אפילו יותר מהעם הנשי), שחושב ומתנהל גם מחוץ להגדרות של "מה יצא לי מזה" (בהקשר מיני כמובן). נשים, אנו פונים אליכם באופן נרגש: תנו קצת יותר קרדיט.

אילוסטרציה. ShutterStock
גברים לא חושבים רק על דבר אחד. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"רק זונות טובות במיטה"
למשפט המתנוסס בכותרת הפסקה ניתן להצמיד עוד משפטים רבים באווירה דומה, הקובעים כי אשה עם "כבוד" איננה מבצעת פעולות מיניות מסוימות, הנתפסות בעיני נשים (וגם גברים) כמבישות ומזילות. לזונה יש הגדרה מאוד מדויקת. היא עושה זאת למען מטרה אחת: רווח כספי. ואין במה שהיא עושה כל רגש. אשה שמעניקה פינוקים מיניים ומעניקה עבור הפרטנר המיני שלה מעצמה ומיכולותיה האוראליות והגופניות, אינה נחשבת לזונה. סקס טוב הוא סקס שיש בו ראש פתוח ונכונות לעשות למען הצד השני, לעיתים גם בלי לקבל דבר בתמורה. אשה שעושה זאת היא רעיה מופלאה, ופרטנרית חכמה לחיים. בטח לא אחת שראויה להגדרות מעליבות כמו זו שצוינה כאן למעלה.

לחצו כאן לכתבות נוספות

יוסי דלאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully