וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב הוא נפגש עם חברים?

4.5.2015 / 11:04

נמאס לך שבן הזוג שלך מבלה יותר עם החבר'ה שלו מאשר איתך? כך תגרמי לו לפנות בשבילך זמן איכות

לנו הנשים לפעמים ישנה תחושה שהגבר שלנו מעדיף לבלות את זמנו הפנוי עם החבר'ה שלו על פנינו. הם מגיעים אלינו הביתה, משתלטים על הסלון, וצופים בכדורגל או משחקים בפלייסטיישן, בזמן שאנחנו משתעממות לבד. אבל אל דאגה, התחושה שאת מחוץ לעניינים לא תישאר לנצח, עם קצת מאמץ המצב ניתן לשינוי. הנה מספר טיפים כיצד לגרום לגבר שלך לבלות אתך יותר קוואלטי טיים.

מחפשים דייט להערב? כנסו עכשיו!

אילוסטרציה. ShutterStock
מעדיף לבלות איתם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

בוא נדבר על זה- תהליך יעיל מתחיל בשיחה טובה. גברים הם לא דברנים גדולים לעומתנו הנשים שיכולות לשבת וללרלר שעות על גבי שעות. אבל תמיד טוב שהגבר שלך ידע מה את מרגישה. הושיבי אותו לשיחה וספרי לו כי את חשה שאתם לא מבלים מספיק זמן ביחד, שבילוי משותף חשוב לזוגיות וסלוגנים נוספים באווירה הזאת. הכי חשוב-היי קצרה ועניינית! תשתדלי מאוד לא להפוך את זה לשיחה מייגעת שבסופו של עניין יכולה להפוך למריבה. סיימי ב- אני מבקשת שתיקח את זה לתשומת ליבך ואני רוצה שנשפר את המצב. סה טו.

תפתי אותו- סקס הוא תמיד קלף המיקוח הכי חזק שיעמוד לרשותנו. את לא חייבת לארגן סביב זה ערב מיוחד במינו. גם חפוז יהיה אפקטיבי, לעיתים אפילו יותר. ברגע שהוא ירגיש שהעניין נמצא בשגרה, ושלא רק הוא צריך להיות היוזם (תלונה נפוצה בקרב גברים), יהיה לך הרבה יותר קל להשיג את מבוקשך. אביזרים, תלבושות ומיני אקססוריז יתקבלו בברכה.
טיפ- אל תגזימי, זכרי מי הגבר שלך ומה הוא אוהב. לא כולם מתחברים לשינויים קיצוניים בחיי המין וחשוב שהחוויה תהיה מהנה,זורמת ולא כזאת שגורמת לאי נוחות ומבוכה.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
תאמיני לנו, הוא יעדיף על פני על צפייה עם חברים במשחק של ברצלונה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כנסי לעניינים- הגברים לרוב לא מדברים על מה שאנחנו מדברות, ומה שהם קוראים לו בילוי ככל הנראה מעט שונה משלנו. בצעי סקירה קצרה על מה הוא וחברים שלו מדברים, מה נקרא בעיניהם בילוי ואיך הם מעבירים את הזמן שלהם ביחד. עכשיו קחי את כל אלו ונסי לראות אם את יכולה לעשות אתו לפחות חלק מהפעילויות האלו. תני לו להרגיש שבמחציתך לא פחות כיף מבילוי עם החבר'ה.

תורידי הילוך- לנו הנשים יש נטייה לחלק מטלות ולתת הוראות. אנחנו תמיד רוצות לשלוט בכל, ומוזר איך אנחנו עדיין לא מנהלות את העולם. אנחנו ממליצים לך להפסיק לרדות בו ולהעיר הערות על כל דבר קטן. למדי שיש דברים שאפשר להבליג עליהם. צאי מנקודת הנחה שכל פעם שאת מעירה לו הוא אומר לעצמו "אולי כדאי שאני אצא לאיזה סיבוב בחוץ עם החבר'ה". אל תוותרי על כל עקרונותייך בשביל שלום בית , אבל בטוח שיש פעמים שהעקיצה הזאת הייתה מיותרת. אל תשכחי שכמו שלך יש דברים שמעצבנים אותך אצלו, גם לו יש דברים שמפריעים לו אצלך. ככל הנראה זה אחד מהם.

אילוסטרציה. ShutterStock
תשתדלי לא להעיר לו על כל דבר קטן. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הדרך לליבו של הגבר עוברת דרך הקיבה – הגבר הטיפוסי אוהב ארוחה חמה כשהוא מגיע הביתה. רובנו לא רושפלד בלשון המעטה, ובנוסף אנחנו קרייריסטיות, רוצות להגשים את עצמנו, ועל הדרך לעשות מניפדי. אבל כדאי לנסות לפנות שעה מזמנך מספר ימים בשבוע בלהעמיד סיר שווה על הגז או עוגה בתנור. זה ישתלם לך.

לפעמים צריך להיות אחת מהחבר'ה- אין מה לעשות, לפעמים צריך לשים את הליידי שבנו בצד ולפנות קצת מקום לטום בוי. הגיוני שכשהחבר'ה קופצים אליכם לא תמיד בא להם להיות עם האישה של המארח. גם כשאת עושה ערב בנות לא בדיוק בא לך שהגבר שלך ישב לשמוע את כל הריכולים שלכן, שביננו רובם הם עליו .אבל את יכולה לנסות להשתלב באלגנטיות. כמובן שזה לא אומר שבכל נושא ועניין את חייבת להביע את דעתך ובטוח שזה לא אומר לשאול שאלות מתישות בנושא כדורגל. אבל נסי לשבת איתם לזמן מה. כשיוצאים כולם ביחד לאיזה בר, תהי יותר קלילה, שתי כוסית או שתיים ותשתחררי. תשתדלי לא להיות האישה העייפה שמבאסת את הערב ותהי לאחת מהחבר'ה.

לחצו כאן לכתבות נוספות

אילוסטרציה. ShutterStock
תנסי להתיידד איתם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
ליהי עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully