וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצילו, תינוק חדש במשפחה!

ליהי עטר

19.4.2015 / 9:11

הבאתם ילד לעולם ואתם מרגישים שהזוגיות שלכם קורסת? הנה כל הדרכים להצלת מערכת היחסים

השינוי שעובר כל זוג כאשר מגיע תינוק ראשון לחייהם הוא מטלטל ומשמעותי. האישה תשושה והורמונלית, מעמדו של הגבר בבית מתערער והוא מרגיש כי אינו מקבל תשומת לב כמו בעבר, שיחות היום מתרכזות ב"מתי הוא אכל?" ,"עשה פיפי וקקי?" והזוגיות מקבלת מכה רצינית. הינה שמונה טיפים שיעזרו לכם לשמור על הגחלת.

רוצים למצוא זוגיות? לחצו כאן

תינוק. ShutterStock
אל תבכו על הזוגיות שלכם. תתקנו אותה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

Date Night- קבעו לכם ערב בשבוע שהוא רק עבור שניכם. הביאו בייביסיטר, היעזרו בהורים, שכנים, חברים, מי שצריך. הזמן הזה של שניכם ביחד לבד הוא קריטי ואסור לכם לוותר עליו. שימו את מיטב מלבושכם, הזמינו מקום למסעדה טובה וצאו לדרך. טיפ קטן - לא סרט! המטרה היא לדבר אחד עם השני ולא לבהות במסך.

תקשורת ,תקשורת ועוד פעם תקשורת- דברו אחד עם השנייה. זוגיות לא עובדת בטלפתיה ואל תצאו מנקודת הנחה כי הצד השני מבין כל מה שעובר עליכם בכל רגע נתון. שניכם עוברים שינוי משמעותי ולפעמים אתם עצבניים ומותשים מהיום שעבר עליכם. כדי שתתמכו אחד בשני אתם חייבים לדבר ולשתף את רגשותיכם.

מרגישים בודדים? כנסו לכאן

אילוסטרציה. ShutterStock
צאו פעם בשבוע לדייט. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סקס: בתום תקופת משכב הלידה, אתם יכולים לחזור לעניינים מבחינה רפואית. הבעיה היא שלא תמיד זה כזה פשוט. במקרים רבים האישה בעלת חשק מיני ירוד, דימוי הגוף עדיין בעייתי ולבעל, איך נאמר במילים עדינות? קשה. קשה מאוד. נשים יקרות: עם האוכל בא התיאבון. נכון, אתן עייפות ולא בשיאכן והדבר האחרון שבא לכן זה לעשות סקס, אבל יכול להיות שזה בדיוק מה שאתן צריכות! קצת אינטימיות עם הגבר שלכן, להמריץ את הדם והיי! סקס שורף קלוריות.

תהנו מהתינוק יחדיו: ברוב המקרים האישה היא זו שמטפלת בתינוק ובמהלך חופשת הלידה מבלה עמו את רוב זמנה. השתדלו לעשות דברים שניכם יחד. קלחו אותו, הקריאו לו סיפור, הביאו אותו למיטתכם לזמן קצר בסופי שבוע והתכרבלו יחדיו. הדבר הקסום הזה שיצרתם ביחד ייצור חוויות חדשות ומרגשות במהלך חייכם ויחבר אתכם בצורה בלתי רגילה. תיהנו מזה.

הורים. ShutterStock
תבלו זמן איכות ביחד עם התינוק. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

תדאגי לעצמך- בחודשים הראשונים את כל כולך בתינוק. איך הוא ישן, מה הוא אוכל, להחליף לו חיתול ושאר משימות רובוטיות כאלו ואחרות. אל תוותרי על עצמך! זה שנולד לך תינוק לא אומר שהחיים שלך נגמרו. מצאי זמן ללכת למספרה, קוסמטיקאית, מסאז' או כל מה שגורם לך להרגיש טוב עם עצמך. נכון, לפעמים את מרגישה שאפילו פיפי אין זמן לעשות, אבל תשתדלי לטפח את עצמך. זה ישדרג את התחושה שלך פלאים ואל תשכחי אף פעם-אמא טובה היא אמא שטוב לה.

שינה: אחד הדברים שנפגעים ראשונים הוא השינה שלכם. אל תשלו את עצמכם, זה לא יחזור כל כך מהר וסביר להניח שהשינה בלילה לעולם לא תחזור להיות מה שהייתה (אולי כשהילד יעבור דירה). אז אם יש לכם רגע פנוי במהלך היום, תפסו תנומה קטנה. זה לא סוד שחוסר שינה מוביל לעצבנות וחוסר סבלנות. לגוף לוקח זמן להתרגל למצב החדש, אבל היו אופטימיים-הוא מתרגל.

זוג ישן עם תינוק. ShutterStock
לכו לישון! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

גבר,פרגן לאשתך- הריון ולידה זה לא עסק פשוט גברים יקרים, ומכיוון שלא תוכלו לחוות זאת בחיים כל מה שנותר לכם לעשות זה להתחשב. פרגנו לאישה שלכם. לא כולן חוזרות למשקלן אחרי חודשיים. לעיתים זה מלווה בדיכאון, עייפות, עצבים ולרגעים אפילו נדמה כי בחורה אחרת עברה לגור אתכם בבית. בכל זאת, בואו לא נשכח שהחיים שלה השתנו מן הקצה אל הקצה. תנו מילה טובה, מחמאה, חיבוק, נשיקה ובקיצור תראו א-ה-ב-ה. העריכו את מה שיש לכם והיו סבלניים. בסוף תחזור זאת שהתחתנתם איתה.

ולפינאלה- חופשה, מנוחה: אז נכון, כנראה שלא תצאו לחופשה מטורפת בת עשרה ימים בקריביים אחרי חודשיים, אבל כל חופשה קטנה בה אתם יכולים לנוח, לאכול טוב ולא לקום בלילה היא ברכה. נסו למצוא לעצמכם את הזמן בתוך כל הלו"ז המטורף הזה של ילד, עבודה והמרוץ אחרי הזמן לחופשה קטנה ומפנקת.

לחצו כאן לכתבות נוספות

זוג. ShutterStock
אל תשכח לפרגן לה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully