וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנקות הרגלים רעים

מלבד הניקיון לפסח, אנחנו צריכים גם לבצע ניקוי פנימי, ולהיפטר מאותם ההרגלים שמרחיקים מאתנו את הזוגיות

פסח זה הזמן האידאלי לפנק את עצמנו במיני חשבון נפש. חג החירות, ההשמנות והניקיונות, גורם לנו לחוש התחדשות באוויר ולהיזכר במה שהבטחנו לעצמנו – השנה נמצא אהבה. אז אחרי שעשינו ביעור חמץ, יש כמה דברים חשובים לא פחות שצריך לבער מחיינו, כדי שנוכל לעמוד בהבטחות ולמצוא השנה אהבה: ההרגלים שמרחיקים מאיתנו את הזוגיות הנחשקת.

מחפשים דייט להערב? כנסו עכשיו!

אילוסטרציה. ShutterStock
להיפטר מההרגלים הרעים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לאהוב (יותר מדי) את הלבד
אם מיצית את הקטע של הסינגליות, כדאי קודם כל לבדוק האם יש מקום בחייך למשהו אחר. אם העבודה היא עיקר חייך וכבר התרגלת לחזור לבית שהוא רק שלך, לזרוק את הגרביים באמבטיה (איזה הרגל מוזר!) ולסיים בבוקר את טיפת החלב האחרונה, הזוגיות שתכנס לחייך תזכיר לך שלא נולדת לבד בעולם ושההרגל של לחשוב רק על עצמך, לא עובד בזוגיות בריאה. אפשר לחכות לזוגיות ואז להתחיל להשתנות בהתאם, אבל אנחנו מאמינים שדברים טובים צריך לזמן לחיים מראש. אז רגע לפני שקופצים למים, כדאי להיות ערוכים ופתוחים לכל השינויים שהזוגיות החדשה והכל-כך מצופה, תביא איתה ולא לקבל רגליים קרות כשזה סוף סוף קורה.

להסתכל בקנקן
יופי. פינית מקום בראש, בלב ואפילו במדף בארון (אבל לא צריך להסחף). עכשיו הגיע הזמן להציץ במראה. בין אם מה שמשתקף אליך מוצא חן בעיניך ובין אם מצריך מקצה שיפורים, כדאי להגיע להבנה ששלמות זה עדיין לא כאן. אז הבה נתכנס לסטנדרטים ריאליים. ברור שלכל אחד יש את האידאל שלו בראש, אבל ממחקר קטן שעשינו גילינו שכשהאהבה מגיעה, היא לא שואלת אותך אם זה בדיוק מה שהזמנת. עצה שלנו – להתחיל להשתחרר מהמחשבה שברור לך בדיוק מה הטעם שלך מבחינה חיצונית ולהגדיר לעצמך דווקא תכונות אופי שעליהן לא בא לך להתפשר. רק אז כשזה יגיע, זה יראה לך הכי מושלם בעולם.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
אל תסתכלו רק בקנקן. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לרקוד על כמה דייטים
יצאתם לדייט והיה ממש נחמד. בדיוק הטעם שלך, מספר השתיקות המביכות שאף לאפס, ואפילו הנשיקה השאירה טעם של עוד. אז למה לא לתת לזה זמן ולראות לאן זה הולך? אה, כי כנראה מחכה לך משהו יותר טוב בחוץ. אז מתחילים לצאת למספר דייטים במקביל, וזאת טעות. אנחנו לא אומרים שמהדייט הראשון חייבים לשמור אמונים לוואן אנד אונלי, אבל כדאי לקחת בחשבון שברגע שנכנסים ללופ הזה – ההשוואה הבלתי פוסקת לא תתן לך מנוחה וברוב המקרים, זה יוביל אותך רק לדבר אחד: לשבת לבד על הספה עם ערימה של יתרונות וחסרונות וחוסר ידיעה מוחלט בנוגע למה נכון לך באמת (ושלא נדבר על כל הפרטים שצריך לזכור על כל דייט כדי לא לעשות פאדיחה). אם נפשך חשקה בזוגיות אמיתית, כל העניין הוא לתת צ'אנס לדברים לזרום בלי רעשי רקע שיסיחו את דעתך. ברגע שמחשבותיך יוקדשו רק לאופציה אחת, פתאום גם ההחלטה תהיה קלה הרבה יותר.

לפחד להיחשף
מחקר שנערך השנה, מצא שזוגות יכולים להתאהב זה בזה לאחר שישיבו אחד לשני על 36 שאלות אישיות ויתבוננו 4 דקות בעיניים. אם אחרי שבועיים, השיחות ביניכם לא מתפתחות לכיוונים אישיים וכל הדייטים מסתכמים בדרינק והביתה, כנראה שזוהי לא בדיוק הזוגיות שחיפשת. אם אחרי כמה פגישות משותפות, הצורך לשתף לא התעורר בך, כדאי לנסות להבין מה הסיבה. אם זה פשוט לא בטבע שלך, חשוב מאוד לעבוד על זה ובכל פעם לנסות להפתח קצת יותר, כי אחרת, זה משדר שיש לך מה להסתיר. נכון, חשיפה אישית יכולה להיות קצת מלחיצה כשעוד לא בוטחים לגמרי בצד השני, אבל כל דבר ששווה באמת – שווה בסוף גם את הסיכון שלוקחים בשבילו.

אילוסטרציה. ShutterStock
נסו לשתף יותר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לרוץ למיטה
יופי, אתם בדרך הנכונה. ונכון שזה מרגיש כאילו השלב הבא והמתבקש הוא לבחון התאמה לא פחות חשובה, זו שבין הסדינים. אבל לפעמים, קפיצה מהירה מדי לשלב האינטימי עלולה לשבש את הבנייה הטבעית של היחסים, להכניס חששות, ספקות ושאלות שלא היו עולות, אם הייתם מכירים קצת יותר טוב. אז לפני שאתם מחליטים לאכול מצה עם שוקולד בדירתך, כדאי להבין אם הטיימינג נכון לכם ואם נראה לך שבבוקר שלמחרת, תתעוררו בדיוק באותו אופן שהלכתם לישון. אם התשובה היא לא חד משמעית, כדאי לחכות קצת. ברגע שזה יהיה נכון, זה יגרום לך להבין, שכל הויתורים שעשית עד כה - היו שווים את זה.

לחצו כאן לכתבות נוספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully