וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלך: 10 המכות של עולם הרווקות

שירה בר

6.4.2015 / 11:07

מהזוגות שמתחתנים בגיל צעיר במיוחד ועד הגברים שמטרידים אותך בפייסבוק. שירה בר גאה להציג: 10 המכות שרק רווקים סופגים

מכת הפוסטים לחיפוש בעל
מתישהו, לאיזו רווקה היה רעיון גאוני: היא תכתוב סטטוס בפייסבוק שבו היא תודה בפני כל מכריה על כך שנואשה מחיי הרווקות ושכעת היא מוכנה למצוא את הבחור הנכון (ניחוש: היא הייתה מוכנה כבר שלוש שנים קודם לכן). המון אנשים שיתפו את הסטטוס שלה והיא אפילו מצאה בעל ומאז, כל רווקה חושבת שזה יכול להיות רעיון נחמד ובטוחה שהיא מבין יחידות הסגולה שחשבו על הפטנט הזה. תפסיקו, אתן פתטיות.

מכת הטרולים
אני לא בטוחה שהמכה הזו שמורה בלעדית אך ורק לרווקות, סביר להניח שגם אלה מכן שנמצאות בזוגיות סופגות ממנה לא מעט, אבל הטרולים אורבים בעיקר לאלה מאיתנו שאין להן בתמונות הפייסבוק אף דמות זכרית דומיננטית ובטח שלא תמונה בשמלת כלה על רקע גן אירועים שקר כלשהו. הם שולחים הודעות מלוכלכות, הצעות מגונות או סתם פונים אלייך בלשון עילגת ותמונת פרופיל של גמד גינה שעיר ומצפים שתהיי אסירת תודה. וזה קורה גם באתרי היכרויות כי היי, את רווקה ואת נואשת לתשומת לב גברית. אפילו אם היא מפוקפקת ודוחה לחלוטין. מה, לא?

מחפשים דייט להערב? כנסו עכשיו!

אילוסטרציה. ShutterStock
תפסיקו להציק לנו בפייסבוק! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מכת ההפי אנדינג
ככל שאת מתקרבת לאמצע שנות השלושים שלך כרווקה, כך גדלים הסיכויים שתיחשפי ליותר ויותר סיפורי ניסים ונפלאות בסגנון: "גם אחותי הייתה רווקה עד גיל 40 ואז היא הכירה את בועז ותוך חודשיים הם כבר היו בהיריון ומאורסים ומאושרים עד הגג". הסיפורים האלה נועדו לתת לך תקווה אבל בפועל, הם גורמים לך להרהר בכך שאנשים רואים בך רווקה בת 40 כשאת בסך הכל בת 32.

מכת המתחתנים הצעירים
מי אתם, אנשים שמתעקשים להתחתן בשנות העשרים שלכם, ולמה אתם עדיין קיימים? האם לא קיבלתם את המזכר על כך שהשנה היא 2015 ואנשים לא מתחתנים ועושים ילדים לפני גיל 30? טוב, בסדר, זו מדינת ישראל פה, אבל בחייאת, תפסיקו. אתם גורמים לנו להיראות רע ואף גרוע מזה, להרגיש רע. לפחות חכו קצת עם התינוקות.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
למה אתם מתחתנים בגיל כל כך צעיר? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מכת הטפות המוסר
זה לא משנה עם מי תצאי לדייט היום, סביר להניח שתפלי קורבן לנאום חוצה להבות בנושא אידיאולוגי כלשהו. יכול להיות שהוא יסביר לך למה אסור לאכול חיות (בתכל'ס צודק), למה התזונה הכי בריאה היא בשר ושומן, למה גלוטן זה לא בריא, למה גלוטן זה הדבר היחיד שבריא, למה את לא מספיק פמיניסטית אם את מספרת בדיחה שוביניסטית, למה את חייבת להפסיק לעשן, למה את צריכה לחזור לעשן, למה את חייבת להיפטר מהאייפון או למה "דרך השלום" הוא היצירה המוזיקלית המבריקה של המאה ה-21. לכולם מתחשק להרביץ במידה שווה.

מכת צילומי המסך
את לא באמת יכולה לדעת לאן יגיעו תמונות הסמי-עירום ששלחת הרגע לבחור החמוד שהתחלת לצאת איתו לפני שבוע או מה הוא יעשה עם ההתכתבות האינטימית שלכם אחרי שתזרקי אותו בשבוע הבא. לפני שתביני מה קורה, את עלולה למצוא את עצמך מככבת בפוסט בקבוצת "נשים רווקות וממורמרות" או סתם רצה בקבוצות וואטסאפ אצל אנשים שאת לא מכירה.

סקס בחושך. ShutterStock
ואולי הוא מצלם את הסקס שלכם ושולח לחברים בוואטסאפ? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מכת הזוגיות המושלמת
ככל שהחברים שלך שנמצאים בזוגיות מעלים יותר תמונות זוגיות ודביקות שלהם לאינסטגרם, כך את בטוחה שאין לך שום סיכוי שבעולם אי פעם למצוא זוגיות מושלמת כמו שלהם. חבל רק שהם לא טורחים לומר את האמת: שהם רבים פעמיים בשבוע, שוכבים פעם בשבועיים ומאז שנולד הילד הם בעיקר רוצים לרצוח זה את זו.

מכת החיטוט בתמונות
אם פעם גברים היו מסתפקים בשתיים-שלוש תמונות שלך שהעלית לפרופיל באתר ההיכרויות, היום הם מרגישים שאם לא תשלחי להם צילום אולטרה סאונד שלך מהרחם לצד בוק מהבת מצווה וטיול בהודו אחרי צבא, הם לא יצליחו לקבל מושג ברור לגבי עד כמה את כוסית או לא. לכן, ברוב המקרים הם יבקשו לעבור לפייסבוק, שם יוכלו לנבור בשלווה באלבומי התמונות שלך. ואם הם לא יתרצו, 90 אחוז מהם פשוט יעשו לך אנפרנד בלי לומר מלה.

מכת ה-POKE
כן, השנה היא 2015 ועדיין יש גברים שעושים פוק. אלה אותם גברים שמשתמשים בביטוי "אחד ה... אם לא ה..." ובטוחים שמכשיר הנוקיה שלהם הוא הכי משוכלל בעולם. במקרים אחרים הם סתם עצלנים עלובים.

מכת ה"נו, יש מישהו?"
כי יש דברים שכמו ג'וקים, שורדים לנצח.

לחצו כאן לכתבות נוספות

אילוסטרציה. ShutterStock
בתכלס הם כל הזמן רבים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully