וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה הזה כולו סקס

2.4.2015 / 9:28

אחרי שסדרתם את הבית לכבוד פסח, הגיע הזמן לעשות סדר בחיי המין שלכם. כל השלבים שיקדמו אתכם לסקס משובח

אחרי שסיימתם לשפץ קירות, למרק חלונות ולנקות ארונות, הגיע הזמן לעשות את אותו הדבר, באמצעים טיפה שונים, גם בסקס הפרטי שלכם. אם חשבתם שצריך סדר רק בבית ובשולחן החג, הרי שאתם טועים. גם באינטימיות, אהבה וסקס צריך גם צריך סדר נכון, שיגרום לכל הצדדים להיות מסופקים בסיומו של הערב החגיגי. כמו בכל דבר, גם בחדר המיטות יש דרך לעשות את זה בצורה נכונה יותר, דרך שתביא למצב שבו אתם חשים תחושת סיפוק גדולה לא פחות מהתחושה המתקבלת בגמר ניקיונות חג האביב. הפקידו בידנו את המטלית העייפה שלכם, וקבלו בתמורה רשימת סדר אחרת, מהנה בהרבה מזו שסיימתם זה עתה. הלילה הזה, הלילה הזה כולו סקס משובח!

מחפשים דייט להערב? כנסו עכשיו!

אילוסטרציה. ShutterStock
שניים מי יודע? שניים עושים סקס, אני יודע! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

צרו אווירה אינטימית
לפני שאתם בכלל חושבים להתקרב אחד אל השניה, נסו לבדוק סביב האם נוצרו התנאים המתאימים לכך. בדקו שאתם לבד, שהכל מסביב רגוע, ושאף אחד לא אמור להפריע לכם בזמן הקרוב. לסקס טוב צריך להקדיש זמן, וליצור לפני הכל אווירה טובה ונינוחה. הדרך להשגת האווירה תלויה בכם ובהעדפותיכם. צרו תאורה מתאימה, התכנסו באזור נוח ומפנק בבית (לא בהכרח בחדר המיטות), השמיעו מוזיקה טובה ששניכם אוהבים, וצרו עולם מופלא שרק שניכם עדים לו. עולם שיוכל לעזור לכם להתקרב אחד אל השניה בצורה טבעית יותר, בדרך הרבה פחות טכנית.

געו באהבה
אנחנו יודעים. אתם חרמנים, והיד כבר הולכת מאליה אל האזורים האינטימיים בגופו של הפרטנר שלכם וקשה מאד להתאפק וללכת דווקא למקומות שאינכם מתפרשים על ידכם כסקסיים. ובכל זאת, אנחנו ממליצים לכם להתאפק, לחכות עוד קצת ולעשות את זה. אם יש מגע מסוים (לא מיני) שאתם יודעים שבן או בת הזוג שלכם אוהבים במיוחד, זה הזמן לפנק אותם באמצעותו. זה יכול להיות סתם משחק בשיער הארוך שלה, מסאז' בכפות הרגליים שלו, או סתם כל מיני דגדוגים קטנים וליטופים עדינים באזור היד והפנים. היד היא הכביש הסלול אל לבה של כל אשה. שלבו ידיים, שלבו מגע שיכול לדבר במקום הפה שלכם, ולהעביר בצורה הכי מובהקת שאתם כאן בשביל בן או בת זוגכם ושאתם אוהבים אותם.

הדייט החלומי שלכם מחכה לכם

אילוסטרציה. ShutterStock
פנקו את בת הזוג במסאג'. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

געו בחושניות
אחרי שהפגנתם אהבה בדרך הכי לא מינית שיש, זה הזמן להתקדם קצת הלאה, ולגעת באיברים שרק מחכים לנשיקה ולמגע שלכם. העובדה שהתאפקתם, לא נגעתם ולא נישקתם אותם מיד עם תחילת הקרבה בניכם, יצרה תחושת השתוקקות נפלאה מצדו של הפרטנר שלכם וגם מצדכם, וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים שיקרה. עכשיו, כשהכל על סף רתיחה, זה הזמן להתנשק בחושניות, לקלף בגדים באיטיות, ופשוט לגעת בכל מה שכל כך רציתם לגעת מלכתחילה. עשו זאת תוך כדי שאתם משקיעים בכל חלק וחלק, ואל תעברו על איברים כאלה ואחרים רק כדי לסמן וי. גם אם עבורכם מספיק המגע הקצר, השתדלו להעניק יותר ממנו, ולהפוך את חווית טרום המשחק המקדים, לכמה שיותר מהנה וסוערת.

העינוג הלשוני
אם חשבתם שעינוג אוראלי בסקס טוב מתחיל ונגמר בנשיקות על השפתיים, אתם כנראה לא יודעים לעשות את זה כמו שצריך. לפני שאתם משתמשים באיבר מינכם, השתמשו בשריר הכי חזק בגופכם, הלא הוא הלשון, וצרו בעזרתו ענני עונג בלתי נגמרים שיכולים בקלות להביא לידי סיפוק (של שניכם, של שניכם) גם ללא צורך בחדירה. שחקו עם הלשון בכל קצב אפשרי, הרטיבו בעזרתה איברים והפכו אותה לחומר סיכה טבעי שיקטין את החיכוך ויגביר את תחושת העונג. הלשון הוא איבר מדהים, חזק מאין כמוהו שיכול לשמש למגוון פעולות מיניות והעדפות כאלו ואחרות שלכם ושל בת או בן זוגכם. תנו ללשון מקום של כבוד בסקס שלכם ותראו איך היא תגרום לכם לנסוק לגבהים אחרים.

אילוסטרציה. ShutterStock
התנשקו בלהט. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

החיבור
הרצון להפוך משני גופים נפרדים לגוף אחד הוא רצון אינסטינקטיבי, כמעט חייתי. כאשר אנחנו נמצאים בסיטואציה מינית, זה אולי הרצון הכי חזק אצלנו: לחדור אל גופו של הפרנטר שלנו, של האהוב שלנו, לכבוש אותו. אחרי שעברתם את כל השלבים, ועשיתם את זה בדיוק לפי ההגדה שלנו, אתם יכולים סוף סוף להגיע אל הדבר האמיתי. גם כאן, ברגעים אלו שבהם אתם מתחברים, אל תזנחו את המגע, הנשיקות, הליקוקים והליטופים. להיפך. דווקא עכשיו הגבירו מאמץ ושלבו את כולם יחד למין סימפוניה מוצלחת שבה הכל מתחבר יחד בהרמוניה מופלאה. גוונו בתנוחות, גלו עמקים פיזיים שטרם הכרתם והמשיכו עם כל זה עד לרגע שבו שניכם מגיעים לידי סיפוק. עד לרגע ששניכם קורסים ברוגע אל תוך החיים שממתינים לכם מחוץ לבועה הורודה והסקסית שיצרתם לעצמכם.

לחצו כאן לכתבות נוספות

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully