וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב הגיע, כאב ראש בא

31.3.2015 / 10:38

אצל מי עושים את הסדר? איך מתפשרים על חופשה וכיצד נמנעים מלריב על קניות? חג הפסח טומן אתגרים לזוגות שביננו. כך תצלחו אותם

סיימתם עם הנקיונות לפסח וחשבתם שהקושי הגדול מאחוריכם? צר לנו לאכזב, אך אתם תיווכחו לגלות כי ישנם עוד הרבה אתגרים מלחיצים בחג האביב, במיוחד אם יש לכם בני זוג.

הבחירה "הגורלית" אצל מי מההורים לחגוג את ליל הסדר או ההחלטה על החופשה המתוכננת ואפילו "שגרת" החופש הארוך שנחתה עליכם ללא הכנה, כל אלו בהחלט עשויים להערים קשיים על הזוגיות. לפניכם כל הפתרונות שיעזרו לכן "לפסוח" על הצרות שמביא איתו פסח:

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

אילוסטרציה. ShutterStock
איך יוצאים מזה? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אוכל
הבישולים לחג מעוררים לרב לחץ סמוי, שמתגלה ברגעים לא מתוכננים. אפילו בת הזוג האולטימטיבית עשויה להפוך למכשפה זועפת אחרי 6 שעות במטבח ובצדק. לא פשוט להילחם בדג, עד צאת הנשמה (שלו, לא שלכם). לכן אם אתה מגיע הביתה ונתקל באיומי סכין הקצבים, כדאי לשקול גישה שונה. אולי למשל, להצטרף אליה למטבח?!
דרך טובה להפוך את ההכנות לליל הסדר לחוויה זוגית מהנה, היא לבשל יחד. בחרו מתכונים מהאינטרנט או מספר בישול והכינו יחד את כל הארוחה. תוכלו לשדרג את החוויה עם טעימות יין תוך כדי הבישולים ובזמן שהעוף מבשיל בתנור, בהחלט מותר לכם לקחת הפסקה ולבדוק שאתם עדיין שולטים במיומנויות זוגיות אחרות מלבד הבישול.

מעבדות לחרות טכנולוגית
קניות הוא קונספט נוסף שבוחן את ההתמודדות שלכם בשעת לחץ. במיוחד כשמתלווים לעניין עשרות אלפי צרכנים נוספים. לקראת החג החנויות מלאות בקונים והעומס נותן את אותותיו. מצד שני, מהעבדות של מצרים יצאנו מזמן ואין שום סיבה שנאבק כעת בתורים ארוכים כדי למצוא את זוג המכנסיים המדהימים שהוא רצה לליל הסדר או את השמלה בה את חשקת, שתפיל את המשפחה שלו מהרגליים. אנחנו בעידן טכנולוגי! את כל הקניות אפשר לערוך באינטרנט ומבעוד מועד, כך שבזמן שהקניונים עמוסים בקונים אתם תוכלו לקבל את הרכישות שבצעתם ישירות לסניף הדואר הקרוב לביתכם. את המתנות לחג גם הן ניתן לרכוש באותה הדרך ולחסוך את ההתלבטויות ורעשי הרקע בחנויות. חשוב גם להגדיר מראש תקציב, כזה שיאפשר לכם להתפנק אבל מבלי להכניס אתכם למינוס, וכך אתה לא תתעצבן ואת לא תרגישי שהוא מתקמצן.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

אילוסטרציה. ShutterStock
למה שלא תבשלו ביחד? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הקושיה המהותית
השאלה "אצל מי חוגגים את ליל הסדר" יכולה להחריב מערכות יחסים שלמות. זהו מכשול רציני ולפני שאתם מתרסקים לתוכו כעיוורים, כדאי להשיב על הקושיה הזו מראש. ראשית, אם נצא מנקודת הנחה שזהו לא הפסח האחרון שלכם יחד, אפשר להחליט כי השנה תערכו את ליל הסדר עם המשפחה שלו ובשנה הבאה עם המשפחה שלך ולהפך. ישנן משפחות שחוגגות הן את החג הראשון והן את החג השני, כך שניתן לנצל את החלוקה לשני החגים. הכי חשוב לא להילחם על זה, כיוון שאז שניכם תצאו מופסדים. ליל סדר היא חוויה כיפית וחבל להרוס אותה על וויכוחים.

חופשות
חג הפסח מציב על המפה את אתרי הנופש ומשרדי הנסיעות, ומאפשר לכם לצאת ליעדים מגוונים וחופשה אולטימטיבית. מצד שני, לא כדאי להסתנוור מהאטרקציות. אם בחרתם לנפוש יחד בפסח, כדאי לתכנן מראש את החופשה ולנסות לכלול בה את הצרכים של שניכם ככל האפשר. אם את מעדיפה חווית שופינג והוא מעדיף טרק במזרח, נסו למצוא את דרך הביניים. אפשר בהחלט למצוא חופשה זוגית שתשלב את מירב הגחמות ותספק לכל אחד מכם את החוויה אותה הוא רצה לחוות.

אילוסטרציה. ShutterStock
אצל מי עושים את הסדר? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

וזה לא שיודע לשאול
בחופש פסח אתם תבלו יחד יותר מהרגיל. זו חופשה ארוכה וגם אם תבחרו שלא לנסוע לנופש, עדיין תשהו הרבה זה במחיצתה של זו. השהייה הזוגית האינטנסיבית ככל הנראה חדשה לכם ולכן חשוב לשים את הדברים על השולחן. אין מקום ל"זה שלא יודע לשאול" – אז תשאלו! אם אתם רואים שבן הזוג זקוק לפסק זמן מכם, או לזמן איכות עם עצמו, שאלו אותו בישירות ובכנות על כך והקפידו לתת לו ספייס בהתאם.
זה שאתם שניכם בחופש, לא אומר שצריך להיות 24/7 ביחד. נצלו את הזמן כל אחד מכם בנפרד למפגשים עם חברים, לביקורי משפחה ולתחביבים שמעניינים אתכם באופן אישי. כך הרגעים בהם אתם נפגשים יהפכו לאיכותיים ומוערכים יותר. חג שמח!

לחצו כאן לכתבות נוספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully