וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הפורנו החליט לפרוש בגלל אשתו

23.3.2015 / 12:02

רוק סיפרדי, שנחשב לאגדה בסרטים למבוגרים בלבד, החליט לפרוש מהתעשייה מתוך אהבה לאשתו

כוכב הפורנו האיטלקי רוקו סיפרדי, זעזע את המעריצים שלו (ובעיקר את המעריצות) כשהודיע כי הוא מתכוון לפרוש מתעשיית הסרטים למבוגרים, וזאת מתוך אהבה לאשתו, רוזה קרקיאולו.

לפי האתר mirror, רוקו בן ה-50, ששמו האמיתי אנטוניו טאנו, קיבל את ההחלטה לאחר שהופיע בתכנית הריאליטי "הישרדות" בגרסתה האיטלקית. סיפרדי נשלח כעונש לחוף נודיסטי, בו נאלץ להיות ערום למשך שבוע, ואז הוא הגיע להארה.

"אף פעם לא הרגשתי עירום כמו בתכנית". אמר סיפרדי לחבריו. "הייתי לבד והיה לי זמן לחשוב על הרבה דברים. הגעתי למסקנה שאני לא רוצה לאבד את אשתי ולכן אני עוזב את תעשיית הפורנו".

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

צילום מסך. CEN, צילום מסך
נחשב לאגדת פורנו. רוקו סיפרדי. צילום: CN/צילום מסך, CEN

סיפרדי פגש לראשונה את רוזה בת ה-42 בפסטיבל קאן בשנת 1993. הדוגמנית ההונגרייה, שהפכה אחר כך לכוכבת פורנו בעצמה וככבה עם סיפרדי בסרט האירוטי "טרזן: הבושה של ג'יין", שמחה על ההחלטה: "אני אוהבת אותו מאוד ומכירה אותו היטב. בואו נראה איך תהיה הגרסה החדשה של רוקו".

רוקו סיפרדי. CEN, צילום מסך
לא רוצה לאבד את אשתו. רוקו סיפרדי ורוזה. צילום: CN/צילום מסך, CEN

אבל לא כולם מרוצים מהפרישה של רוקו. מריה פולירו בת 33, שמכורה לסרטים בכיכובו של סיפרדי, אמרה ל- mirror שזהו אובדן גדול לתעשייה ושכולם עצובים מאוד. מעריצה אחרת בשם אליסה מורטיי, בת 32, מסכימה: "בימים האלה הפורנו הוא מכני מדי ומשעמם. רוקו הביא תשוקה אמיתית למסך. אסור לו לעזוב".

האהבה מחכה לכם ממש כאן

צילום מסך. CEN, צילום מסך
הכניס תשוקה אמיתית למסך. רוקו סיפרדי. צילום: CN/צילום מסך, CEN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully