וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדייט שלי עם ריהאנה

19.3.2015 / 9:50

חולמים לצאת עם סלבס? קבלו את המדריך המלא שיעזור לכם להיכנס למיטה של יהודה לוי או מורן אטיאס

אם חלום חייכם הוא לצאת עם ידוען, או שזו איזו חוויה שבא לכם להגשים, אתם בטח תרצו לדעת מהן הדרכים להשיגו ואיך זה נראה, מבפנים. כשאתם יוצאים עם סלב אתם מקבלים מפתח לדלת סתרים, אך אתם לא ממש יודעים מה מצפה לכם שם בפנים.
פרסום מהיר ולא תמיד הולם, תחרות עם בני המין השני ושברון לב פוטנציאלי, הם רק חלק מהדברים בהם תיתקלו בזוגיות עם מפורסם. מצד שני, יש גם צדדים חיוביים לחוויה. אז לפני שאתם יוצאים עם מפורסם, בואו נעשה לכם סדר.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

יהודה לוי, שלומית מלכה. ראובן שניידר
גם לך מתחשק לצאת עם איש חשוב מאוד? צילום: ראובן שניידר/ראובן שניידר

איך מתחילים
בעידן המדיה המודרני של היום, בו התקשורת נמצאת במרחק הקלקה, הכל הופך להיות יותר פשוט. אותם המחסומים שעמדו בדרכנו, שהיוו קושי גדול לתקשר עם אנשים מפורסמים בעבר, היום כבר כמעט לא קיימים. מה גם שהידוענים הבינו, שהדרך להשיג קהל מעריצים הוא דווקא להיות קרוב אליהם ככל האפשר, לפחות ברשת החברתית. בהתאם לכך, כל ידוען שמכבד את עצמו, מחזיק לפחות עמוד פייסבוק אחד ופתח לתקשורת עם קהל מעריציו. שליחת הודעה דרך הפייסבוק בהחלט תפתח בפניכם את הדלת לקשר, אבל כאן מגיע האתגר הראשון, בלכידת תשומת לבו של הסלב שלכם. הוא כבר ראה הכל, הוא כבר שמע הכל והוא בדרך כלל מקבל הודעות מאנשים כמוכם (טוב, לא באמת כמוכם – אין כמוכם), על בסיס קבוע. ולכן ההודעה שלכם, היא בפועל כרטיס הכניסה וחשוב שהיא תהיה מעניינת, מיוחדת, מדליקה ולא סתמית. זכרו – אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני!

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

אילוסטרציה. ShutterStock
שלח הודעה בפייסבוק לדנה פרידר וקווה לטוב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הדייט הראשון
אצלכם לקבוע דייט ראשון עם הסלב? ברכותינו. בעוד אתם מתארגנים, תוהים מה ללבוש ועד כמה להשקיע ואם אולי אתם מגזימים בהשקעה, הסירו כל חשש – אתם לא! הדייט הראשון עם הסלב, מוכרח להיות מושקע במיוחד. ראשית, כיוון שאתם צריכעם להתעלות על אחרים שיפגינו השקעה דומה, ושנית, כיוון שייתכן ותילכדו בעדשת המצלמה והדבר האחרון שאתם רוצים הוא להופיע על עמוד עיתון, כשאתם לא במיטבכם.
כעת משסגרנו את עניין היופי, יש גם את עניין "האופי", בואו לא נשכח. מה שתשדרו חשוב, ויותר חשוב מכך, להתאים את השדר, למה שהוא קולט. זה שסיימת את הפוסט דוקטורט בפיזיקה קוונטית זה בהחלט מרשים, אבל את סולן הלהקה שלנו, זה עשוי לעניין טיפה פחות. תתפלאי – בניגוד לתיאוריית הקוונטים הוא לא יהיה בשני מקומות בו זמנית, הוא פשוט יעלם לך למקום אחר, ברגע שתתחילי עם התזה. דברו פשוט, דברו לעניין ובגובה העיניים. לחילופין, לא צריך להנמיך את השיחה לגובה דשא. תמצאו קונספט מעניין שהמתחרים על לבו של הסלב לא הביאו, והוא שלכם.

ג'ניפר לורנס על השטיח האדום, 2013-14. GettyImages
דברו בגובה העיניים עם הסלב. ג'ניפר לורנס. צילום: getty images/GettyImages

איך החיים נראים כשיוצאים עם מפורסם
כעת משצלחתם את אתגר הרושם הראשון ואתם כבר "אייטם", מגיע האתגר האמיתי. לצאת עם מפורסם, זה כמו מסלול תמידי על רכבת הרים. החשיפה שלו וככל הנראה גם שלכם, לו הפגנתם זוגיות למול המצלמות, תעורר תגובות רבות ומכל מיני סוגים והמעריצים שלו שרוצים לתפוס את מקומכם, לא יותירו אתכם אדישים. אין ספק שחיי הזוהר, אכן זוהרים וכשאתם יוצאים עם מישהו מפורסם, קצת מהפרסום שלו עובר אליכם ולו לזמן קצוב. לפתע אתם הופכים להיות בתודעה, מושכים תשומת לב בעיתונות ויש לכם כניסה למקומות הכי שווים ולבילויים נוצצים, עליהם יכולתם עד כה לחלום. זה מרגיש לרגע, כמו בארץ הפלאות, כשהכל יכול לקרות ויש קסם מיוחד. מצד שני יש לרכבת לופים והם לא תמיד פשוטים. תשומת הלב שהוא צריך לחלוק בינכם לבין שאר העולם (ויש הרבה ממנו), יצריך מכם סובלנות אין קץ. העיתונאים שיתעקשו איתכם, על עוד פיסות מידע. המסיבות וההשקות אליהן תוזמנו ובהן תצטרכי תמיד להפגין מראה ייצוגי וחיוך רחב, גם בימים שבהם הכי לא בא לכם לחייך וההרגשה הזאת שתמיד, אבל תמיד יש מישהו אחר שעשויה לתפוס את מקומכם, כל אלו עשויים להיות לגמריי מתישים.

אדם יושב במכונית ומצלם. ShutterStock
תתכוננו לפלאשים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

תיהנו מזה, כל עוד זה נמשך
נכון שיש גם אגדות שמתגשמות וחלומות שמתממשים, אבל לרב הם לא. ואם נהיה רציונליים, בדרך כלל החוויה הזו זמנית בדיוק כמו המקום שלכם אצל הסלב. זאת נקודת המוצא שחשוב לקחת בחשבון ולהישמר רגשית ככל האפשר. לצאת איתו זה כמו כותרת בעיתון, היום אתם במרכז, מחר עוטפים איתכם דגים. צריך לקחת הכל בפרופורציה ולא לתת לרגשות להשתלט על המשחק.
במידה ותיפרדו התקשורת לא תחוס על רגשותיכם ואין להם עניין בצערכם. פרידה ממישהו מוכר, היא לא עניין של מה בכך ולרב היא לא נבחנת לעומקה. בזמן שאת מחסלת ממחטות הוא כבר צולם עם מישהי אחרת, שתפסה את מקומך. ובעוד אתה מנסה להתנתק רגשית, היא מופיעה בכל מקום. להיפרד ממישהו מפורסם זה לגמרי מורכב, אך אפשרי. בסופו של דבר כידוע, הזמן עושה את שלו. במקרה הזה, לוקח לו קצת יותר זמן.
מצד שני, הייתה לכם חוויה, מיוחדת בלי ספק, והתפלשות רומנטית בביצה. לא משהו שכל אחד יכול להגיד שחווה ואם אתם לוקחת את זה כחוויה, זה בהחלט היה שווה כל רגע.
מלבד זאת, כעת כשכבר ניסיתם אתם תדעו איך להמשיך מכאן, אל הסלב הבא.

לחצו כאן לכתבות נוספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully