וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחרים בזוגיות מוצלחת

16.3.2015 / 10:11

הבחירות לכנסת ה-20 אמנם מאחורינו, אבל חשוב גם לדאוג לבחירות הקשורות לזוגיות שלכם. כל הפעולות שאתם חייבים לעשות כדי שחיי האהבה שלכם יקבלו הכי הרבה מנדטים

הקלפיות נסגרו, הקולות נספרו ויש לנו ראש ממשלה, אבל יש עוד בחירות שאסור לנו לשכוח מהן- הבחירות שלכם לזוגיות החדשה, או הקיימת. עם איזה מצע אתם באים, מי הם שאר המתמודדים על התפקיד הנכסף, ומי נמצא מולכם באופוזיציה?

לא תמיד הבחירות שלנו הן הנכונות ביותר עבורנו. ישנם זוגות המתפשרים על קשר שאינו מתאים להם, על מנת לרצות את הסביבה החברתית ולעומתם יש כאלה שמצליחים להשיג זוגיות מאושרת. אז איך תבחרו היטב כך שתוכלו לנהל רוטציה מוצלחת עם בן הזוג? הכל בכתבה הבאה.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

אילוסטרציה. shutterstock, ShutterStock
איזה פתק תשימו בקלפי בשביל הזוגיות שלכם? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, shutterstock

המצע הזוגי שלכם
מה את מציגה כשאת נכנסת לקשר? מה אתה מנסה להשיג, בזוגיות הזו? המצע שלכם חשוב ביותר. הוא מייצג אתכם בתחילת הקשר ומציג בפני הצד השני, את המטרה האמיתית שלכם. אם השאיפה שלך היא להתחתן בקרוב, את לא תרצי להציג התנהלות קלילה וזורמת ואם המטרה שלך היא סטוץ חד פעמי, אין צורך להכיר לה את ההורים. המצע שלכם לקשר מכיל את העקרונות הבסיסיים, לכן רצוי להציג אותם כבר בכניסה. לא מומלץ להמתין עד לסעודה המשפחתית בה תציגי אותו בפני כל המשפחה שלך כבעלך לעתיד, בעוד הוא תופש אותך רק מעבר זמני, כריבאונד לקשר האחרון. הציגו מצע ישיר! היו כנים ואמיתיים בקשר לקשר ואל תבזבזו זה את זמנה של זו ולהפך, באמתלות שווא.

מנדטים
בהנחה שאין לכם תאום סיאמי ולא ריבוי משתתפים לקשר ושהוא מונוגמי, המנדט היחיד שאתם מביאים לקשר, הוא שלכם. כשם שחברי כנסת שומרים על המנדטים שלהם מכל משמר, מפנטזים על הקולות, עורכים סטטיסטיקות וחישובי ממוצעים לגביי כמות המנדטים שלהם שיכנסו לכנסת, לכם יש תפקיד פשוט יותר- אתם שומרים על המנדט היחיד. תפקידכם הוא לוודא שהמנדט הזה, שהוא למעשה האישיות שלכם, אכן נבחר לזוגיות לה אתם כמהים, והכי חשוב כמובן, שתעברו את אחוז החסימה.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

אילוסטרציה. ShutterStock
חשבו טוב על המצע הזוגי שלכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אופוזיציה
באופוזיציה נמצאים אותם המתחרים על לבו של בן הזוג ויש להם שיטות מלוכלכות. הנשים עשויות לפתות את הפרטנר שלך בליטוף תמידי של האגו שלו ובוויתור על עקרונות הסף ואילו בת הזוג שלך עלולה ללכת שבי אחר המתחרים שלך. אל תשכחו לעבוד תמיד על הזוגיות, לפנק ולהשקיע בה, אחרת האופוזיציה תצליח להפיל את הזוגיות שלכם.

שיטת הממשל
שיטת הממשל שלכם מתייחסת לאופן שבו אתם רוצים שהקשר יתנהל. איך אתם רואים את מערכת היחסים ביניכם ומה אתם רוצים שיקרה בעתיד, זה הדבר האמיתי, אותו ראוי כעת לחשוף. רק נותר לקוות ששבני הזוג נמצאים איתכם באותה נקודה ויצביעו בעד שיטת הממשל שלכם.

זוג בוהה זה בזה במיטה. ShutterStock
מהי שיטת הממשל שלכם? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

וקואליציה אחת לסיום
קואליציה מוגדרת כ"ברית בין ישויות שונות, המשתפות פעולה לקידום עניין משותף", זוהי ממש ההגדרה של זוגיות. התאחדתם לצורך מטרה מסוימת וכל אחד מכם מביא את צבאו וחייליו למערכה. זוגיות הינה הפרח המופלא הזה שכל אחד מכם מצרף לתוך זרו הקסום של הקשר, הפרלין הנחשק שמתגבש לקופסה שלמה של ממתקים. הקואליציה בינכם אם תהיה נכונה ומגובשת, תהפוך לסיפור הצלחה משמעותי ומקסים. כל שנותר כעת הוא לגשת לקלפי, לספור את הקולות ולקוות שניצחתם בבחירות.

לחצו כאן לכתבות נוספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully