וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תגיעי לאורגזמה

יוסי דלאל

5.3.2015 / 8:33

לרגל יום האישה, הגיע הזמן שתתפנקי- קבלי את המדריך המלא שיעזור לך לחוות אורגזמה מטורפת

מי אמר שחיי מין בזוגיות צריכים תמיד להיות עניין הדדי, סקס של "תן וקח"? אנחנו דווקא חושבים שכדי ליצור חיבור מיני משותף מוצלח, צריך קודם לכן לעבוד בנפרד ולהעניק לאחר מבלי לבקש דבר בתמורה. מתוך החשיבה הזאת יצרנו את הכתבה הבאה שבאה לשדל אותך, האשה שלא מעזה לדרוש את שמגיע לה, ליזום ערב שכולו יוקדש רק לך ולצרכייך המיניים. ערב שבו תשמשי כמורה מצטיינת לתלמידך המסור, הלא הוא הגבר שלך. זמן שתגדירו ביחד שכולו יוקדש למטרה אחת נעלה: להביא אותך לידי סיפוק מרבי, לגרום לך סוף סוף להגיע אל האורגזמה המיוחלת. זה הזמן להסיר מהדרך מבוכה וחששות מיותרים, ולהזמין את הפרטנר שלך לשיעור הכי כיפי בחיים.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

אילוסטרציה. ShutterStock
תקדישי את עצמך למטרה אחת: אורגזמה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

קבעי שיעור
הידעת? גם לך מגיע ליהנות עד הסוף, ולהגיע למצב שבו את מסופקת מינית במאת האחוזים. גם לך מגיע להגיע לשיאים חדשים של אורגמה מינית, שתוכל לקרות רק במגע מיני מדויק, בדיוק כמו שאת אוהבת. זו החשיבה שממנה את צריכה להגיע כשאת מבקשת מבן זוגך להקדיש לך ערב סקסי אחד שכולו רק בשבילך ולמענך. לא עוד מלים בלתי מובנות שאת זורקת תוך כדי סקס, ובקשות ספונטניות מבולבלות ומהוססות שאת זונחת שניה אחרי שביקשת אותן מחשש להיתפס כאחת שעסוקה רק בעצמה. קבעי שיעור לימודים! כן, כן, בדיוק כמו בבית הספר. בדקו זמן שמתאים לשניכם, שבו אתם לא עייפים מדי או עסוקים מדי וגשו למלאכה. זאת אומרת, שהוא ייגש למלאכה. אם תעשי זאת, תוכלי ליצור בעתיד לעצמך ולבן זוגך חוויות מיניות טובות יותר, חכמות יותר ובעיקר מענגות יותר.

כווני אותו
אם כבר החלטת ללכת על זה, כדאי שתלכי עם זה עד הסוף. החליטי שאת לא מתביישת לשמש על תקן ג'י פי אס מיני ולכוון את בן זוגך בדיוק למקומות שעושים לך טוב, לאיזורים שבהם את הכי אוהבת שנוגעים ומענגים אותך אוראלית. אל תסתפקי רק בהגעה אל היעד. כווני אותו אל איזורי הקסם שבגופך, ואמרי לו בפירוש באיזה איבר להשתמש, ואיזה קצב של מגע הוא הקצב המועדף עלייך. כל זאת כדי שתוכלו להגיע בסופו של דבר, למצב שבו את מרגישה כאילו זאת את שידייך, שפתייך ולשונך הם אלה שכובשים בסערה את גופך, ולא איבריו של הגבר שלך. כך, בהסברים קטנים תגיעי גם תגיעי עם הפרטנר המיני שלך למצב שבו הוא מכיר את גופך כפי שאת מכירה אותו. ורק כשתרגישי כך, תוכלי לסמן וי ולהכריז (בעיקר בפנייך ובפניו) שהתחברתם לגוף אחד.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

אילוסטרציה. ShutterStock
כווני את הפרטנר שלך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

שתפי בסודות
כשאנחנו כותבים כאן סודות, אנחנו מתכוונים לכל הסודות המיניים שלך. לכל מה שיושב לך על הלב ומקשה עלייך להגיע למצב של שחרור והנאה. אם ישנה איזו חוויה מינית רעה שעברת, או להיפך – אם ישנו איזה אירוע סקסי שמח ומכונן שעברת – אנחנו ממליצים לך לספר, בכל מקרה, ולשתף בדברים את הגבר שלך. ולא רק בחוויות. גם כשמדובר בפנטזיות או בסטיות קטנות או גדולות – בן זוגך הוא האיש לספר לו עליהן ולחלוק אותן עמו. יש בכוחם של הווידויים הללו, גם אם לא באופן ישיר או מיידי, להעמיק את הקשר ולגרום לאיש שלך להתחבר אלייך בצורה טובה יותר. להבין מאיפה את באה ומדוע את עושה את הדברים בצורה כזאת ולא אחרת, ומדוע את מעדיפה דווקא את הסקס הזה ולא את האחר.

הגיבי בהתאם, פרגני
פידבקים. עניין הכרחי בתהליך הלמידה הזה, ובעצם בכל תהליך למידה. בלי התגובות שלך הוא פשוט יתהלך על גופך כאיילה תועה בערבה. כדי למנוע את אובדן הדרך שלו, הקפידי להגיב לו על כל דבר שהוא עושה לך. זאת בעצם "העבודה" היחידה שמתבקשת ממך בערב המיני הזה שכולו לכבודך. ישנן דרכים רבות לומר לו מה מוצא חן בעינייך יותר ומה פחות. השתמשי בכל איבר בגופך, בכל טון וסגנון בקולך בשביל לגרום לו להבין היכן הוא טועה והיכן הוא פשוט עושה את זה נכון. גם כאן, ראי לנגד עינייך רק את טובתך ואת טובת גופך. אל תחשבי "אולי זה לא יהיה לו נוח" או "אולי אין לו סבלנות לזה". צאי מתוך נקודת הנחה שהוא רוצה לעשות את זה, ועזרי לו, בכל דרך וכלי שיש לך, לעשות את זה הכי טוב שאפשר. פרגני לו, אמרי מלים חמות ונעימות. המלים הטובות יהיו הדלק שיניע אותו ויעודד אותו לרוץ קדימה ולכבוש עוד חלק בגופך שלא ידע עדיין שובע. העקרון כאן הוא לא להתקמצן. לא לקמץ במלים ומחמאות ולא להתעצל לחייך, ללטף ולהפגין אהבה בחזרה.

לחצו כאן לכתבות נוספות

אילוסטרציה. ShutterStock
ראי לנגד עינייך את טובת גופך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • נשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully