וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה התחפושת שלה אומרת עליה?

אילונה אברמסון

2.3.2015 / 17:00

היא מתחפשת בפורים לחתולה סקסית או למלכה? בוא ותגלה מה התחפושת שלה מעידה עליה כבת זוג

מכל חגי ישראל המבאסים והאובר-משפחתיים, מזל שיש לנו את פורים – החג בו צווה עלינו להתחפש, לשמוח, לאכול ממתקים, להשתכר ולהקיא עד לא ידע, או בעצם פשוט להיות עצמנו מבלי שאף אחד יעז לשפוט אותנו.
בעינינו, זה גם אחלה חג למצוא בו את האחת, כי אם לא תסתכל על ליידי גאגא אלא על מי שיש בה – תוכל למצוא רמזים מקדימים על איזו בת זוג היא הולכת להיות.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

הוד רוממותך – איזו מקסימה היא עם שמלת הנשף המוגזמת והכתר המחריד על הראש. תכיר, זו אסתר, או "המלכה" בשבילך. סביר להניח שאם לא היו מסתכלים עליה מוזר ברחוב, היא הייתה מאמצת את התחפושת הזו פור לייף, אבל זה בסדר, כי בתכלס היא לא צריכה להתלבש כמו נסיכה כדי לתת לפרינססה שבה דרור. אם אתה חושב שהמלכה הזו מחפשת מלך, הרשה לנו לנייזפלאש לך – היא דווקא יותר בכיוון של משרת. עבד. נתין. תקרא לזה איך שאתה רוצה, רק אל תיתן לשרביט שלה לסנוור אותך. מידלטון? לא ממש בממלכתינו.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתה באמת רוצה להיות הנתין שלה? צילום: אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא לא סינדרלה, שמה לא שלגיה – כיפה אדומה, למה החצאית שלך קצרה כלכך? ולמה הסטילטו שלך גבוהות כלכך? זה מכובד ללכת ככה לבקר את סבתוש ביער? כיפות ושלגיות סקסיות ויקרות...בינינו? אתן מגזימות. אז תארזו איתכן בבקשה גם את "עליסה הסקסית" מארץ הפלאות ועוד מיליון שוטרות, אחיות ואסירות סקסיות וטוסו לארץ לעולם לא. ואל תחזרו. ולך, פיטר פן יקר שלא יתבגר לעולם, אנחנו נספר סוד מהאגדות – הנסיכות התמימות האלה רק מחכות כל השנה לפורים כדי להפיל בפח לפחות שבעה גמדים כמוך. כשהחג ייגמר, אתה תשאר זאב חרמן והכיפה האדומה שלך תהפוך להיות הלכלוכית הנרדמת. ולא, לא התבלבלנו בסיפורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פורים. ShutterStock
חיה באגדה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כדורי ההרס – היא באה על כדור הרס, לבושה בשמלת בשר, מצוידת באנקונדה או בקנייה ווסט? לא משנה אם הבחורה שמולך היא מיילי, גאגא, ניקי מינאז' או קים קרדשיאן – נפלת על מישהי נועזת ולא בכאילו, שלא צריכה את מעטה השלגיה כדי לנגוס באיזה תפוח מורעל כמוך. הבחורה הזו היא פאן אמיתי, לא מתחנחנן, לא מתבייש, לא מתנצל ולא בנט. הסכנה היחידה היא שכמו עם הנסיכות מלמעלה, גם כאן בעצם מסתתר קרייבינג אפל – להתפרנס מסלפי'ז עם הלשון בחוץ או במקרה של גאגא, זה אפילו דאבל טראבל, כי אצלה, פורים עלול להיות כל השנה. אם אתה מוכן לרכבת הרים רגשית של רעשנים, שירים וריקודים לך על זה. משעמם לא יהיה.

ליידי גאגא לובשת אזאדין אלייה. GettyImages
אצלה פורים זה כל השנה. צילום: getty images/GettyImages

עכשיו דממה, מכונת כביסה על הבמה – תראה איזו נקניקיה בלחמניה חמה עומדת מולך! והמכונת כביסה שלידה? אפילו יותר שווה. אבל עכשיו בכנות? אנחנו בכלל בקטע של הטלויזיה מהניינטיז עם המסך הרחב, שדווקא נראית לגמרי HD. אם מכל הדברים בעולם, הבחורה שמולך בחרה להתחפש לחפץ דומם כלשהו, מדובר באישה שתהיה אמא נפלאה. היא יסודית, משקיענית, יצירתית וכזו שאין לה צורך להיות "שובבה" ולחשוף את מה שמסתתר מתחת לקופסא. אז אם אתה מחפש קשר רציני אך מחשמל, כדאי לך להתחיל ללמוד היטב את הוראות ההפעלה, כדי שתוכל ללחוץ רק על הכפתורים הנכונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש, התחפשתי לכוס קולה. צילום: אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאן חיות בכיף – כאן הז'אנר מתחלק לשניים: אלה שיחלקו את השריטה עם השלגיות והסינדרלות ואלה שיתחפשו באמת למשהו חמוד שדורש ליטוף. ככה או ככה, אל תתן לזה להטעות אותך. פורים זו ההזדמנות היחידה שלהן להראות כמשהו מתוק ולא מזיק, אבל ברגע שתפלוש לטריטוריה שלהן – הציפורניים ישלפו ושום "מיאו" לא יעזור פה. החתולות, העכברות והנמרות של החג, רחוקות מלהיות חיות המחמד שיבוא לך להתכרבל איתן בלילה, אז אם אתה לא רוצה למצוא את עצמך בצער בעלי חיים – אל תתפתה לספארי הזה.

יח"צ. ShutterStock
הציפורניים שלה ישלפו עליך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

היא דווקא גבר רומנטי – לא משנה אם היא ראפר מגניב, סרסור טחון בכסף או המן הרשע – אנחנו מבטיחים לך שהיא זו שתלבש את המכנסיים בבית ולא רק בפורים. חוש הומור בריא, בטחון עצמי ואולי גם טום-בוי נצחי שחי בתוכה, הן תכונות שבאות בילט-אין בבחורה שלא מרגישה צורך להיות גם בפורים, אישה. כמו שכבר רמזנו בהתחלה, בחג הזה אנחנו יכולים להיות מי שאנחנו רוצים ואם אין בך פחד מנשים חזקות ודומיננטיות (גבר!), תכין את עצמך לקשר מאתגר, מלא הומור, עם לא מעט משחקי כוחות אבל בסופו של דבר, בלי מסכות.

לחצו כאן לכתבות נוספות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא מתחפשת לגבר? היא אחלה אישה. צילום: אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully