וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רעשן או שאתה שמח לראות אותי?

יוסי דלאל

26.2.2015 / 10:57

חג פורים הוא הזדמנות מצויינת לשדרג את הסקס שלכם. עלו על תחפושות לוהטות ותתחילו לרשרש ברעשן

אנחנו יודעים מה אתם חושבים לעצמכם ברגע זה. הנה, שוב פעם בא החג הזה שבו צצות ועולות שלל כתבות נדושות ובלתי מקוריות בעליל ששולחות אתכם לקחת חלק במשחקי תפקידים של רופא וחולה, לקוח וזונה, תלמיד ומורה. אז זהו, שלא. הפעם החלטנו להגדיל ראש, לקחת את כל העניין צעד אחד קדימה ולהטיס אתכם אל מחוזות קצת אחרים, קצת יותר משודרגים, שספק גדול אם יצא לכם לחשוב או להגיע אליהם באיזשהו שלב של השתובבות בחייכם הזוגיים. "משנכנס אדר, מרבין בגניחה!"

האחת או האחד מצפה לכם ברשת

פורים. ShutterStock
משכנס אדר מרבין בגניחה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

תתחפשו, אבל...
כל שנה אתם טורחים ומשקיעים בתחפושת שווה במיוחד. למה שהשנה לא תתעסקו קצת פחות בעצמכם, ותקדישו את ההשקעה לפנטזיה הגדולה של בן או בת זוגכם? כל אחד מאתנו מחזיק במוחו פנטזיה אירוטית בדמות כזאת או אחרת. זאת יכולה להיות דמות מהחיים או דמות קולנועית/טלוויזיונית, היא יכולה להיות אמיתית, מוסרטת או מאוירת (כן, יש גם כאלה!!!), בקיצור - הכל הולך. פורים, כבר אמרנו? הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא כמובן לדבר על זה. לברר עם בן או בת זוגכם מי היא אותה דמות שהוא או היא חרמנים עליה זה מכבר, ולאחר מכן להתחיל לעבוד במלוא הרצינות וההשקעה על מנת להתחפש אליה בצורה הכי משכנעת שאפשר. אל תקמצנו. לא באביזרים, לא בבדים הדרושים לצורך יצירת התחפושת ולא ברעיונות יצירתיים שיכולים להעלות את רף הריגוש. השתדלו ליצור העתק שיהיה כמה שיותר קרוב למקור, ותוכלו לאפשר לבן זוגכם לגעת בחלום, הכי קרוב שרק אפשר.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

יח"צ. ShutterStock
תגשימו את הפנטזיה של בן הזוג שלכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לשתות עדלאידע
אחת המצוות הגדולות בחג הפורים היא לשמוח. להשתכר ולהגיע למצב של "עד לא ידע". להשתמש באלכוהול במינון גדול בכדי להגיע למצב שבו הפיכחות מפנה את מקומה לתחושת הריחוף, ולמצב הרוח הטוב. הרשו לנו לקחת את המנהג המקסים הזה, ולהפוך אותו לסצנה סקסית שבה גם מקיימים את המצווה, וגם נהנים מסקס מעולה. איך? בעזרת חוק אחד פשוט שאומר שאת היין יש ללגום אך ורק מגופו או מגופה של בן או בת זוגכם. לפני שאתם מתחילים לעשות זאת, הקפידו לעטוף בצורה טובה את המיטה או הכורסה שעליה אתם מתכננים לעשות את זה (תקשיבו לנו, אתם לא רוצים כתמי יין על הספה שלכם), וגשו למלאכה. גלו יצירתיות לגבי המקומות שאותם אתם רוצים להשקות ביין. חשבו מאיפה יהיה הכי מענג ומחרמן ללגום וללקק אותו מגופו של בן זוגכם. עשו זאת בעדינות, כשאתם מטפטפים את הנוזל המשכר באופן כזה שלא ישפריץ וילכלכך את האזור כולו, ויישאר ברובו על גופו הסקסי של הפרטנר שלכם, על הגוף שממנו אתם רוצים להשתכר עד אובדן חושים.

משלוח מנות, אבל אחר
מהו משלוח מנות אם לא חבילה אחת גדולה של סכנה בריאותית, אריזה שטומנת בחובה שלל חטיפים שומניים רווי מלח וחגיגת מתוקים ספק לעיסה המתהדרת בשלל צבעי מאכל מסרטנים. זה אולי נראה שמח וצבעוני, אבל הגוף שלכם יהיה ממש עצוב ממנה. למה שלא תוותרו השנה על המתנה המפוקפקת הזו, ותיצרו משלוח מנות מסוג אחר, שיכול להעשיר ולגוון את חיי המין שלכם? לביישנים שבניכם – הנה הזדמנות מצוינת לגשת אל חנות הסקס הרחוקה ממקום מגוריכם ולקנות לבן או בת זוגכם (ולכם) שלל מתנות שימלאו את משלוח המנות בצורה הכי חיונית שיש. הכל הולך. בחנויות הסקס השונות יש מגוון תכשירים ואביזרים שיכולים לתרום לסקס שמח, מענג ובעיקר משודרג. רק צריך לבחור. זה הזמן לוותר על סוכריית המקל הזולה שבקיוסק ולקנות במקומה אחת כזאת שלא נגמרת.

אילוסטרציה. ShutterStock
הכינו לכם משלוח מנות משודרג. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

העתיקו סצנה אירוטית מסרט
כמו שיש את הדמות האחת שאנחנו מפנטזים עליה כל חיינו וחרמנים עליה בערך מהגיל שבו גילינו שיערות ראשונות על איבר המין, כך יש גם את הסצנה האירוטית שחקוקה בזיכרוננו וצרובה בתודעתנו יותר מכל סרט פורנוגרפי שראינו במהלך חיינו. זאת יכולה להיות הסצנה האלמותית שבה שרון סטון פותחת רגליים בסרט אינסטינקט בסיסי (זאת לא חייבת להיות סצנה שבה מקיימים יחסי מין) או כל סצנה סקסית אחרת שחקוקה בזיכרונכם ובא לכם להיות בתוכה. גם כאן, השקיעו. לבשו בגדים זהים (אם בכלל היו כאלה), צרו תפאורה דומה, השמיעו את מוזיקת הרקע הזהה לזו שהושמעה בסצנה המקורית ואפילו הגדילו לעשות ולמדו את הטקסטים של אותה סצנה נחשקת. כך, בדיוק מושלם, תוכלו לצלול אל הסיטואציה הזאת ולהיות הגיבורים בסצנה ההיא שכל כך רציתם להיות ולו זבוב קטן על הקיר בזמן התרחשותה. את ההחלטה אם לצלם את היצירה או לא - אנחנו משאירים בידיכם. למרות שבנינו, אחרי שהשקעתם כל כך הרבה, מן הראוי שתישאר לכם מזכרת.

עשו סקס שמח
אם היו מבקשים מאיתנו לתאר במלה אחת את חג הפורים, היינו קרוב לוודאי בוחרים במלה "שמחה". אין לדעתנו חג שמח יותר מחג התחפושות. זהו ללא ספק החג המתוק מכולם, שכולו הנאה ושמחה מתפרצות לכל עבר. איך כל זה יכול לעזור לכם לשדרג את הסקס שלכם? אז זהו. שאת האווירה המצוינת הזאת אנחנו רוצים שתיקחו איתכם אל חדר המיטות. זה לכאורה פשוט, אבל אל תטעו - מדובר במשימה לא קלה בכלל. חשבתם פעם על האווירה בסקס שלכם? אנחנו מאמינים שלא, אבל בטוחים שעכשיו, כשאנחנו שואלים אתכם, אתם לא בטוחים ששמחה זאת המלה שהייתם משתמשים בה אם הייתם מתבקשים להגדיר אותה. ופה בדיוק נכון שיבוא השינוי. הכוונה היא לא להתחיל לספר בדיחות קרש בין חדירה לליקוק פיטמה, אלא ליצור אווירה חיובית ומשוחררת, שיש בה פרגון הדדי, שיש בה צחוק מתגלגל בעקבות דברים שתגידו או תעשו באופן מיני ומשעשע, שמחה שתבוא בעקבות אווירת השתובבות ממשחקים סקסיים קטנים שתמציאו או תאמצו. עשו סקס שמח, עם הרבה חיוכים וצחוק בריא ותראו איך באורח פלא, אותה שמחה תחלחל ותחדור לעוד חלקים בפאזל הזוגי שלכם.

לחצו כאן לכתבות נוספות

50 גוונים של אפור 2. יחצ,
שחזרו את הסצנות מ-50 גוונים של אפור. צילום: אילוסטרציה/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • פורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully