וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאהב אותי, ג'רי סיינפלד

הדר גת

24.2.2015 / 16:25

יש הרבה טיפוסים של גברים בעולם, אבל לכל אחד מהם יש ייצוג טלוויזיוני. אז איך תכבשי את דרק שפרד מ"האנטומיה של גריי", ואת צ'ארלי הרפר מ"שני גברים וחצי"?

יש הרבה טיפוסים של גברים בעולם, אבל אם בכל זאת נתעקש להיות קצת שטחיים ולתמצת כמה טיפוסים עיקריים, נראה שבדיוק בשביל זה המציאו את הטלוויזיה. לפניכן כמה טיפוסים גברים שהופיעו ומופיעים על המסך. איך מזהים אותם בחיים האמיתיים, למי הם מתאימים ומהי הדרך הכי קצרה ללב שלהם?

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

דרק שפרד (האנטומיה של גריי)- הגבר החלומי
הוא חכם, הוא רגיש במידה הנכונה, הוא מצחיק, הוא נראה מעולה, הוא טוב מאוד במה שהוא עושה, הוא נאור, הוא יכיל אותך, הוא יכבד אותך, הוא יקבל את כל התסבוכים שלך באהבה ובקיצור, הוא הגביע הקדוש של הגברים. על כן, לא פלא שהתסריטאית שיצרה אותו היא, ובכן, אישה. ללא ספק, דרק שפרד הוא חלומה הרטוב של כל רווקה שמחפשת בן זוג לחיים וכנראה גם טוב מידי מכדי להיות אמיתי. אבל אם התמזל מזלך ומצאת מישהו שטיפה מתקרב לזה, אל תתני לו ללכת. בחיים.
למי הוא מתאים: מישהי בטוחה בעצמה, חכמה, אינטליגנטית, עצמאית, רגישה שיודעת מה היא שווה ומה יש לה להציע.
איך לכבוש אותו: תהיי בטוחה בעצמך ובקשר שלכם- דעי לתת לו את הספייס כשהוא צריך, תפרגני לו, תתמכי בו, תהיי סקסית מצד אחד וחברה טובה מצד שני.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

דמפסקי (שפרד דרק) Anatomy פטריק גריי Grey’s האנטומיה של משוייך. yes
הגבר שכל אישה חולמת עליו. צילום: yes/yes

ניק מילר (הבחורה החדשה)- הממוצע
יש לו מראה ממוצע, כך גם חוש ההומור שלו, אולי הוא גם עובד באיזו עבודה זמנית למרות שהוא עבר כבר את גיל שלושים, הוא קצת גמלוני ויש לו נטייה להיות מביך בסיטואציות חברתיות למיניהן. אבל למען האמת, יש בו קסם וחן מסוים וביננו, מי לא מביך לפעמים? אז לא, הממוצע הוא ממש לא סוג של התפשרות, להפך יש הרבה יתרונות בלהיות עם מישהו שהוא לא "מושלם מידי" ואת יכולה להרגיש בנוח להיות איתו מי שאת. אז אם טוב לך איתו, תזכרי שאף אחד לא מושלם, גם את לא.
למי הוא מתאים: בגדול, אפשר להגיד שכמעט לכולן. אין לו דרישות מיוחדות וכל עוד יש תחושה של חיבור ומשיכה זה ממש יכול לעבוד.
איך לכבוש אותו: פשוט תני לו להרגיש בנוח עם מי שהוא ובעיקר תני לו להרגיש שהוא הכי מיוחד בשבילך.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבחור הכי ממוצע שיש. ניק מילר. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

צ'ארלי הרפר (שני גברים וחצי)- המגה דושבאג
לבחור הזה יש הרבה מאפיינים שפוטנציאלית עוזרים לו למשוך בחורות. מראה, אטידוד וכסף, ואת כולם הוא מנצל לרוב בשביל דבר אחד- סקס. הוא מחליף בחורות כל הזמן, הוא צ'ארמר, יודע תמיד מה צריך להגיד ואיך, מקפיד לא להיקשר לכלום ולשום דבר ויש לו כל מיני סטוקריות חביבות על הדרך שכנראה לא הפנימו את המשפט הבא שאת הולכת לקרוא. למעשה, אם את מחפשת בחור להביא הביתה ל"קפה"- אז אחלה, אבל אם את מחפשת בחור להביא לבית של אמא- שומרת נפשה תרחק.
למי הוא מתאים: לא לבעלות לב חלש.
איך לכבוש אותו: אם בכל זאת בחרת להתעלם מכל העצות שלנו וניאוני האזהרה שמגיעים עם גבר שכזה, אז קודם כל תוציאי מהראש שלך משפטים כמו, "בשביל לתפוס אותו צריך להחזיק אותו קצר" כי הדבר האחרון שמושך גבר כזה זו מישהי שמציקה לו. להפך, אם תתנהגי כאילו את לא ממש בעניין שלו יש סיכוי יותר טוב שהוא דווקא כן יהיה מעוניין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'ארלי המניאק. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאונרד הופסטטר (המפץ הגדול)- הידיד החנון
הוא תמיד שם בשבילך, תמיד מקשיב לך ועוזר לך במה שהוא יכול, הוא ביישן, הוא מאוד חכם ואת יודעת שאפשר לסמוך עליו. אז נכון, הוא לא התגלמות הגבר הסקסי והקשוח הזה שגורם לך לעוף באוויר רק מהלסתכל עליו. ונכון, האינסטינקט הראשוני שלך הוא לשים אותו ב"פרינד זון", אבל אם תצליחי לעשות את הסוויץ' הזה תגלי חבר טוב ונאמן לחיים.
למי הוא מתאים: מישהי שתדע להעריך אותו, רגישה מספיק, חכמה, בוגרת ולא משחקת משחקים.
איך לכבוש אותו: אם הוא כבר בחיים שלך, יש ביניכם יחסי חברות וכיף לכם ביחד, יש סיכוי ממש טוב שכל מה שאת צריכה לעשות זה פשוט להגיד לו שאת מעוניינת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנון אבל בן זוג מתחשב. לאונרד. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'וני בראבו (ג'וני בראבו)- הנרקיסיסט
אכפת לו מהמראה שלו יותר מדוגמנית של ויקטוריה סיקרט, חדר הכושר זה הבית הראשון שלו וכשחושבים על זה, בלתי אפשרי לקיים איתו זוגיות אמיתית כי אין מקום לשניים ביקום שלו. אלא אם כן את נראית כמו בר רפאלי. לכן אל תיכנסי לזה, שום דבר טוב או כיפי לא יכול לצאת מגבר שכל כך מרוכז בעצמו. גם אם הוא ממש ממש ממש יפה.
למי הוא מתאים: מישהי שנראית מעולה ובעיקר מישהי שטחית שלא מחפשת יותר מידי (אם בכלל) עומק ביחסים.
איך לכבוש אותו: גבר כמוהו צריך חיזוקים תמידיים. על כן, אם דווקא בו חפצה נפשך (השם יודע למה) תקפידי תמיד להתפעל ממנו ומכל מה שהוא עושה. גם אם זה בהגזמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במקום להיות מאוהב בך הוא יהיה מאוהב בעצמו. ג'וני בראבו. צילום" יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'רי סיינפלד (סיינפלד)- הבררן
הוא חמוד, מצחיק, כיף להסתובב איתו וכל זה טוב ויפה, אבל אם כל דבר הכי קטן מפריע לו- זאת רק שאלה של זמן עד שהוא ימצא בך את הדבר הקטן הזה שיגרום לו לברוח. לא ברור אם זה בגלל בעיית מחויבות או סתם בררנות יתר וזה גם לא כל כך משנה. מה שכן משנה זה שיהיה לך מאוד קשה ליצור עם בחור כזה מערכת יחסים בריאה ויציבה.
למי הוא מתאים: מישהי שיודעת למצוא את האיזון בין קלילות לביקורתיות ופרפקציוניזם.
איך לכבוש אותו: אין לדעת מה בדיוק הוא מחפש, כמו שאין לדעת מה בדיוק יגרום לו לרצות לחתוך. אז פשוט תנסי לזרום עם השטויות שלו עד כמה שזה מתאים לך.

לחצו כאן לכתבות נוספות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיפוס בררן. ג'רי סיינפלד. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully