וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לובשת חוטיני? את מחפשת גבולות באהבה

יערה נבון

17.2.2015 / 12:16

תתפלאי, אבל הבחירה שלך בהלבשה תחתונה מסוימת יכולה להעיד הרבה על שאיפותייך בתחום הרומנטי. בואי לגלות מה את באמת רוצה

כולנו מקבלות החלטות יומיומיות בתת מודע והן מבוססות על מי שאנחנו ברמה העמוקה ביותר שלנו. אחת ההחלטות הראשונות שאת עושה כל יום היא מה ללבוש מתחת לבגדים שלך. הסיבות הרבות שגורמות לך לבחור הלבשה תחתונה מגלות הבנות עמוקות בתיאור האופי שלך והשאיפות שלך בנושא אהבה. ההלבשה התחתונה שלך היא בעצם תחליף למה שאת באמת היית מעדיפה בצורה הכי אישית, פרטית ואינטימית.
יערה נבון, מנכ"ל רשת ההלבשה התחתונה you, מסבירה מה ההלבשה התחתונה שאת בוחרת יכולה להביע על השאיפות הרומנטיות שלך.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

נערה עומדת מול המצלמה בחזייה ורודה סקסית ומשחקת בשיער. ShutterStock
אז מה החזייה שלך אומרת עלייך? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כותנה לבנה
רוב הבנות מתחילות כאן ומתקדמות בהתאם להשקפת העולם והדימוי העצמי שלהן. אולם יש לא מעט נשים שנוטות לחזור לסטים של כותנה לבנה ובכך מדגישות את הרצון לחיי אהבה מסורתיים. בעל טוב וילדים הם אלו שעומדים בסופו של דבר במרכז התמונה של איפה את רואה את עצמך ואת החיים שלך בעתיד הרחוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סט כותנה לבנה של מארי מיילי – בעל, ילדים וגדר לבנה. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

גרביונים
אם את נוטה לכסות את הרגליים שלך כל הזמן כנראה שאת בעצם עוצרת את עצמך בחיפוש אחר אהבה. אולי יש לב שבור בעבר שלך, שלימד אותך שהאהבה כואבת ועכשיו את רוצה לוודא ששום דבר לא חשוף לעולם שעשוי לעורר התרחשות פוגעת כזו שוב. זה בסדר ליפול, רק אל תשכחי להרים את עצמך למעלה.

קולקציה משותפת לליטל קלמנסון וגרביוני זוהרה. ג'ני בארסט, מערכת וואלה! NEWS
עוצרת את עצמך בחיפוש אחר האהבה? גרביוני זוהרה. צילום: ג'ני בארסט/מערכת וואלה! NEWS, ג'ני בארסט

חוטיני
התחתון הפרובוקטיבי הזה מגלה שמה שאת באמת מחפשת באהבה הוא אדם שמציב גבולות איתך. הרצון העמוק ביותר שלך הוא שהגבר שלך ידרוש ממך להתלבש באופן שמרני יותר. את מתגרה בו כדי לבחון את הגבולות, בגלל שאת רוצה מעין דמות אב שיוכל ללמד אותך את דרכי האהבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את בעצם רוצה גבולות. חוטיני של מארי מיילי. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחטבי גוף
מחטבי הגוף שחזרו לאופנה מיועדים להחזיק את הבטן והמותניים שלך ולעתים קרובות גם את הירכיים. הפריט הטרנדי הזה שמשנה את צורת הגוף שלך יכול להעיד על הרצון שלך לקבלה על ידי בן הזוג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תאהב אותי בדיוק כמו שאני. מחטב גוף של מארי מיילי. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

חזיית ספורט
אם את מתאמנת לעתים קרובות, יש סיכוי שתתרגלי ללבוש חזיית ספורט כי היא נוחה יותר למאמץ פיזי. זהו גם אינדיקטור שהתקוות שלך לאהבה הן לגמרי בשליטה שלך. הביטחון העצמי שלך והנחישות להיות הכי טובה שאת יכולה מתפרש גם ברצון שלך לקבל אך ורק יחסים בריאים לעולם שלך ולא לעבור שינוי כלשהו. איש לא יוכל לדרוש ממך להתאים את עצמך לצרכים של בן הזוג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את בחורה עצמאית שלא תשנה בשביל אף אחד. גוזיה של מארי מיילי. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

חזיית Push-Up
בניסיון להיראות במיטבך, לפעמים את צריכה להגדיל את מה שיש אבל אסור לקרוא לזה פרסום כוזב. את בעצם עושה מעין פרסום לעצמך כמו מוצר כלשהו. כשאת מתייחסת לעצמך כמו סחורה שתלך לכל המרבה במחיר, הרגשות האמיתיים שלך על אהבה משתווים לעסקה מסחרית: לספק מוצר איכותי ללקוח ואז שניכם מרוצים. כלומר, עד שאחד מכם מקבל את הדחף ללכת ל"קניות" שוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את מפרסמת את עצמך לבן הזוג. חזיית פוש אפ של מארי מיילי. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביריות ותחרה
את מחפשת מעין טיפוס של כוכב רוק ומורד במוסכמות ואת עלולה לשבור כמה לבבות לאורך הדרך בעודך מחפשת את פר ההרבעה הספציפי הזה. מה שאת עלולה לגלות הוא שכל הדרמה וההתרגשות בסופו של דבר רק מפחידה את הבחורים הטובים, והאהבה הופכת להיות קשה הרבה יותר למציאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את רוצה כוכב רוק. ביריות של ג'ק קובה. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחתוני בוקסר
חלק מהנשים הנשיות ביותר נוטות ללבוש תחתונים של גברים. זו לא אמירה פוליטית של שוויון. למעשה, נשים שנמנעות מהסממנים של הנשיות על מנת למקסם את הנוחות, הן לעתים קרובות נשים שדי בטוחות בגופן ובמיניות שלהן. אלה הן נשים שיכולות אפילו להיות פתוחות יותר לניסיונות שונים בחדר השינה.

תחתונים. ShutterStock
לובשת בוקסר? את בטוחה במיניות שלך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

קומנדו
באנגלית, לצאת בלי תחתונים נקרא "ללכת קומנדו." תווית זו מרמזת על פזיזות פראית, אבל שום דבר לא יכול להיות רחוק יותר מן המציאות. "קומנדו" הוא הדרך שלך להיות בשליטה מלאה. ברגע שמאהב יודע שאת לא לובשת תחתונים, את בעצם מקבלת את השליטה. אין שום דבר שהוא יכול להסיר והוא חייב להמתין לאישורך.

יח"צ. GettyImages
נוהגת ללכת קומנדו. לינדזי לוהן. צילום: גטי אימג'ס/GettyImages

אם יש יותר מסגנון אחד שאת נוהגת לבחור בהלבשה תחתונה, אולי את נמצאת בתקופת מעבר ועדיין לא באמת מודעת לשאיפות שלך באהבה. כדאי שתשימי לב מה בגבר מושך אותך ואיך זה שונה ממה שמשך אותך לפני שנה. יכול להיות שתביני שאת משנה את סגנון ההלבשה התחתונה שלך בדיוק בהתאם לשינוי הרצונות שלך.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

לחצו כאן לכתבות נוספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully