וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 צעדים למציאת בן זוג לוולנטיינז דיי

9.2.2015 / 14:20

יום האהבה מתקרב ועוד אין לכם דייט? הנה כל מה שעליכם לעשות כדי לחגוג בשניים

יום האהבה הבינלאומי כבר ממש מעבר לפינה, והחלטתם שהשנה אתם לוקחים חלק בחגיגה הרומנטית. קבלו 10 צעדים שיעזרו לכם למצוא בן זוג לוולנטיין הקרוב וגם יסייעו לכם להשתמש ביום הזה כנקודת הזנקה זוגית.

1.תרגיל אומץ – כאמור, הוולנטיין הקרוב יכול לשמש לנו כזרז חיובי לקדם את החסמים שלנו בעולם הזוגי. אחד הדברים הכי מגבילים ביצירת זוגיות חדשה הוא הפחד שלנו מדחייה. השבוע בחרו לעבוד על הפחד הזה ופשוט עשו קפצו למים העמוקים! מרבית הסיכויים הם שתגלו שאתם יודעים לשחות מעולה.
אז בתרגיל הזה – פנו לראשונה למישהו/מישהי שמוצאים חן בעיניכם. עשו צעד יזום וחד משמעי. ברוב המקרים את עשויים לגלות מישהו שנענה לחיזור בשמחה, דבר שלא הייתם יודעים לעולם אם הפחד היה ממשיך לנהל את העניינים. זכרו שגם אם הוא לא יניב דייט מיידי, ראו בצעד הזה מסר חזק לכך שאתם כאן, מוכנים ופנויים לאהבה.

2. להתרענן ולחדש - לפעמים , משב רוח רענן אחד גורר אתו, ממש כמו במשחק דומינו, שלל אירועים חדשים ומרגשים.
השבוע - בחרו דבר אחד אותו אתם הולכים לשדרג:
לדוגמא: הכרטיס שלכם באתר היכרויות. העלו תמונה חדשה, נסחו מחדש את הפסקה אשר מתארת אתכם או את זו המתארת את בן זוגכם הרצוי.
אתם יכולים גם לחילופין ללבוש צבע חדש, בולט ושמח אשר בדרך כלל נקבר עמוק בארון בין השחורים והאפורים. הנקודה כאן היא לשנות את הנוף הרגיל. לעיתים אנחנו מתבוננים בשעמום על אותו תסריט חיים ערב ערב עד שהשגרה בולטת במיוחד ושינויים אינם נראים באופק. ברגע ששינוי, אפילו הקל שבקלים נעשה, אנרגיה חדשה נכנסת פנימה, ומי יודע מה היא תביא איתה?

האחת או האחד מצפה לכם ברשת

זוג. ShutterStock
קחו יוזמה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

3. אקטיביות ויציאה החוצה –החלטנו שאנחנו רוצים בן/בת זוג לוונלטיין דיי. זו הזדמנות מצוינת ל"תרץ" לעצמנו שבוע חברתי וכיפי במיוחד. צאו לפחות פעם אחת השבוע עם חבר/חברה קרובים וקלילים. ההתארגנות לבילויי, היציאה מהבית והמפגש עם אנשים חדשים יכניסו אתם לאווירה הרצויה והאופטימלית להיכרות רומנטית חדשה .

4. לתקשר בשפת האהבה - ואם אנחנו כבר יוצאים מהבית לפחות פעם אחת השבוע, זהו זמן מעולה לתרגל את שפת האהבה. שפת האהבה מבוססת על 3 מקומות : הראש, הפה והלב.
לב פתוח זה לב שמוכן לאהוב, לב נקי שבוחר לראות את היופי והקסם שבדברים. זה לב שמגיע ראשוני לכל דייט ולכל מפגש. אז החלו את החיפוש על ידי קבלת החלטה לאפשר לאנשים חדשים להיכנס פנימה.
התרגול של הלב הפתוח הוא: הבעת עניין וסקרנות לגבי אנשים חדשים, לא משנה אם אתם מגלים בהם עניין רומנטי כרגע או לא, שאלו אותם שאלות והקשיבו באמת. זו דרך אפקטיבית במיוחד להרחיב מעגלים חברתיים אשר יפתחו לכם עוד המון אפשרויות רומנטיות.

זוג. ShutterStock
לפתוח את הלב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

5. נגישות - החלק השני של שפת האהבה אומר להשתמש בפה שלנו על מנת להיות נגישים וורבאלית, אבל גם על מנת לחייך.
שפתיים קפוצות משדרות מתח וצועקות "אל תפנו אלי." אך חיוך רחב יעביר מסר עוצמתי של שמחה, ביטחון ומוכנות לאהבה. אז השבוע, חייכו לכל מקום שתלכו אליו ושימו לב לשפה שלכם: האם אתם מנהלים שיחה מזמינה? האם אתם שואלים המון שאלות לפני שאתם עונים על אחת? האם אתם מחייכים ומישירים מבט?
חשוב שנדע להעביר מסרים אשר מקדמים את המטרות שלנו ואם המטרה כאן היא דייט בעוד כשבוע, אז חיוך, סקרנות תמימה וגילוי עניין אנושי בהחלט יעבירו מסר ברור.

6. ראש פתוח ויציאה מאזור הנוחות - זכרו שהמטרה השבוע היא דייט לוונטיינז דיי. רק דייט. לא כניסה לחופה (עדיין), ולכן, הניחו לרשימת הדרישות המחמירה ואפשרו למשהו חדש, כזה שלא הייתם בוחרים בו באופן שגרתי, להיכנס פנימה.
החליטו השבוע לוותר על תנאי מחמיר אחד ברשימה שלכם. זאת לא "פשרה", זה להתמקד במה שמשמעותי באמת.
לאחר שעשיתם זאת, נסו לבחון הצעות לפני שאתם מסרבים להן באופן אוטומטי.

זוג. ShutterStock
שמרו על ראש פתוח. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

7. דברו על זה –ספרו לחבריכם לעבודה ובמקומות אחרים על החיפוש שלכם אחר דייט ליום האהבה והיו פתוחים למה שהעולם יציע לכם. שאלו אנשים מה הם עושים ב14.2, לעיתים קרובות עצם השאילה והשיח הזה תפתח לכם דלתות. ייתכן שתוזמנו לאירוע חגיגי באותו ערב או שיציעו להכיר לכם מכר מתאים. ברגע שמתחילה שיחה עם בן זוג פוטנציאלי ואתם כבר מדברים על פגישה, כוונו לדייט בוולנטיינז, העובדה שזה יוצא ביום שבת השנה -תשחק לטובתכם.

8. החלו להתבונן יותר - ההזדמנויות תמיד כאן. לפעמים יש לנו תחושה שיש תקופות שה "מזל נפתח" לנו, אך למעשה, הדרך היותר מדויקת לתאר את הדברים היא תקופות בהם אנחנו מוכנים להבחין בהזדמנויות. השבוע - התבוננו סביבכם והרימו את הראש. אפשר למנף כל אירוע חברתי להיכרות. עצרו מספר פעמים במהלך השיחה והבחינו בנעשה סביב, סביר להניח שבאחת מהפעמים לפחות, יהיה שם מישהו שימצא חן בעינכם. (וזה יהיה זמן מעולה לתרגל את עניין הנגישות מסעיף 5).

זוג חוגג. ShutterStock
מנפו כל אירוע חברתי להיכרות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

9. השאירו את היומן פנוי - אל תעשו תוכנות מגירה לערב הוולנטיין. תכנית "מגירה" היא רק דרך אחרת לומר שאתם לא באמת חושבים שדברים יקרו ולמעשה הן נוטות לצאת מהמגירה ולהתממש. ייתכן שתכירו מישהו/מישהי ערב קודם או אפילו בוולנטיינז דיי עצמו במהלך היום. להשאיר את היומן פנוי זה פשוט להתכוונן לכך!

10. שמרו על תשדורת אטרקטיבית- אין דבר פחות מושך מנואשות, חוסר ביטחון וייאוש. זו האמת. אז משפטי רחמים עצמיים על מר גורלכם לקראת יום האהבה המתקרב לא ישרתו אתכם כאן. כשאתם מתכתבים עם בני זוג פוטנציאלים באתר היכרויות, כשאתם משוחחים עם חברים/קולגות על העולם הזוגי בכלל ועל ערב הולנטיין בפרט, חשוב לנהל שיחה אופטימית ובאווירה נעימה .זה יגדיל את הסיכויים שלכם לפתוח דלתות ולייצר אינטראקציה מקרבת פלאים.

ולסיכום, אומנם הטיפים מוגשים כאן לכבוד הוולנטיינז דיי, אך למעשה ניתן לקחת אותם ולהשתמש בהם כבסיס ליצירת הזוגיות הבאה והנכונה שלכם. מאחורי כל כלל מסתתר רעיון עמוק יותר אשר תוכלו ליישם בכל יום שתבחרו וכך לייצר לעצמכם ימי אהבה פרטיים ויזומים.

לירז רון פבין, מאמנת, מצוות המומחים של אתר JDate ומייסדת מרכז Bliss לאמנות האושר

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

זוג. ShutterStock
בקרוב אצלכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully