וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלך: היפה והחיה

שירה בר

27.1.2015 / 10:45

שירה בר התאהבה בבחור חתיך, אבל היא לא נמצאת בליגת האנשים היפים. אז מה הסיכוי שהוא יתעניין בה?

הדבר הראשון שחשבתי כשראיתי אותו היה: אין סיכוי שהוא יהיה בעניין שלי. כן, אני חסרת ביטחון אבל גם מודעת לעצמי, אולי אפילו יותר מדי. כבר מזמן הבנתי שלעולם הדייטינג והסקס יש ליגות – אנשים יפים לרוב משתכשכים עם יפים כמותם ואנחנו, פשוטי העם ובינוני המראה, מסתפקים בדרך כלל בפשוטי עם ובינוני מראה בדיוק כמונו. מדי פעם חברי הליגות השונות חוצים את הגבולות – עניין של התנסות, לקיחת סיכונים או הדבר הזה, שנקרא אהבה עיוורת. אני, בכל מקרה, יודעת את מקומי ובחורים חתיכים כמוהו – יפים ברמה שגורמת לעיניים לדמוע דם – לא רואים אותי ממטר, ואני מחזירה להם באפתיות הדדית, כדי שחלילה לא יחשבו שכל ההנדסומנס הזו שלהם מזיזה לי איזו שחלה.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

אילוסטרציה. ShutterStock
הוא יפה מדי בשבילי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

זה לא שאף פעם לא זכיתי להתעניינות מצד בחורים חתיכים: באופן מפתיע, אחוזים רבים מהם דווקא מחבבים נשים כמוני – עגלגלות, שנונות, משעשעות – אבל כמעט אף פעם לא לזוגיות וכמעט תמיד רק לסקס (אני מסייגת את הדברים שלי במלה "כמעט", כי אני בטוחה שלא כל החתיכים רדודים ועוד יותר בטוחה שלא כל הנשים המלאות מרגישות כמוני לגבי עצמן. ואני אכולת קנאה בהן). במקרה שלי, בכל מקרה, החתיכים האלה, הבחורים שנפלטו מאיזו קלישאת ז'ורנל או פרסומת למוצרי שיער, הם תמיד נמשכו אליי מאוד, אבל אף פעם לא נכנסתי איתם למיטה. חברה טובה אמרה לי פעם: "האישה תמיד צריכה להיות קצת יותר יפה מהגבר". אני לא מאמינה במשפט הזה, לדעתי מדובר בקשקוש שוביניסטי, אבל הוא חלחל מספיק עמוק כדי לערער לי את הנכונות להתפשט מול מישהו שרגיל למשש דוגמניות, כך שתמיד דחיתי אותם תוך כדי התבדחות. איפשהו גם לא באמת האמנתי שהם רוצים אותי, אפילו שעכשיו, בדיעבד, אני מבינה שכן.

אני מבינה שכן, בזכותו. הבחור היפה עד כאב הזה, שנכנס לי בסערה לחיים לפני שלושה שבועות. רגע אחד ישבתי עם חברה באיזה בית קפה, רגע אחר כך היפיוף הזה, שמכיר את חברתי וניגש להגיד לה שלום והציג את עצמו בחיוך ממיס, יושב בכיסא הסמוך אליי וחוקר אותי בעניין, כאילו המשימה שלו הבוקר בעבודה הייתה למצוא בחורה רנדומלית ולהרעיד לה את התחתונים באמצעות שיח.

אילוסטרציה. ShutterStock
אף פעם לא נכנסתי עם גבר יפה למיטה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

האמת היא שרטטתי מבפנים. מה לעשות, אני אנושית, וכשגבר כזה – יפה כל כך, נבון כל כך, צ'רמר מהסוג שבראדלי קופר היה מקבל עליו אוסקר – מקדיש לי תשומת לב ומפלרטט איתי בבוטות, אני מגיבה באופן פיזי ובלתי נשלט.

אבל לאורך כל השעה הזו, כשישבנו בבית הקפה הזה, והיה לי ברור שהוא מתחיל איתי (כנראה שהמשפט "את מבינה שאני מתחיל איתך, נכון?" קצת הסגיר אותו), הספק לא הפסיק לנקר לי בראש: למה שהוא ירצה אחת כמוך? מה האינטרס שלו? חסרות נשים יפות ורזות שהן גם מצחיקות ואינטליגנטיות כמוך? "אני מטורף על נשים כותבות", הוא אמר לי וחשבתי "נו, יש מספיק יפיפיות שכותבות". "את יודעת שאת סקסית בטירוף, נכון?" הוא שאל, וחשבתי "מי שילם לך כדי להגיד לי את זה?".

אילוסטרציה. ShutterStock
למה שהוא ירצה אותי? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ואז קרה משהו לא צפיתי: החלטתי להניח לחוסר הביטחון המשווע שלי ופשוט להיות בתוך הדבר הזה. מופרך ולא הגיוני ככל שזה נראה לשדים הפנימיים שלי, הרשיתי לעצמי ליהנות מתשומת הלב של הבחור המטריף הזה ולראות מה יקרה.

הנה מה שקרה: נפגשנו יומיים אחר כך, שתינו בקבוק יין ודיברנו הרבה מאוד. הוא רצה לנשק אותי, אבל לא נתתי לו. הוא שאל אם אני לא בעניין שלו והסברתי לו שאין אישה בעולם שלא תהיה בעניין שלו, וזו הבעיה. יום למחרת נפגשנו שוב, הפעם כבר נישקתי אותו בעצמי. ועכשיו? עכשיו אני יוצאת עם הבחור הכי חתיך בעיר הזאת, ושואלת אותו פעם ביום "למה שבחור יפה כמוך ירצה מישהי כמוני?". פעם ביום הוא עונה לי: "כי את יפה, מטומטמת אחת. יפה וכל כך סקסית, ואני אגיד לך את זה עד שלא תצטרכי שמישהו כמוני יגיד לך את זה".

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

זוג בפאב. ShutterStock
אני יוצאת עם הבחור הכי יפה בעיר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully