וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית האימה

22.1.2015 / 10:19

שוקלים לעבור לגור ביחד? תחשבו על זה שוב. הנה כל הסיבות מדוע לא כדאי לעבור למגורים משותפים עם בן הזוג

אתם יחד כבר זמן מה והאהבה פורחת. כעת נראה שאתם עומדים כמה צעדים ספורים מהשלב הבא- מעבר למגורים משותפים. אך האם ההחלטה הזאת נכונה?
מעבר למגורים משותפים אינו פשוט, בלשון המעטה. כל אחד מכם מגיע עם המטען שלו, ולא מדובר רק במטען החומרי. החברים של כל אחד מכם, המשפחה המורחבת, בעלי החיים ואף תכולת הבית, ומלבד כל אלו, לקשר מצטרפים גם אותם ההרגלים שרכשתם עם השנים. ישנם זוגות שהחליטו, לטובת הקשר, לוותר על המגורים המשותפים. אז מהם היתרונות במגורים בנפרד?

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

מפתח לבית. ShutterStock
לפני שאתם מקבלים את המפתחות, תחשבו על זה היטב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הזמן שלכם בנפרד
נכון שזה תענוג להסתובב אחד סביב השנייה ימים שלמים ולישון יחד בלילה, אבל מה לגביי זמן האיכות של כל אחד מכם עם עצמו? מגיע לכם כמה שעות חופש אחד מהשנייה, בהן תוכלו לקרוא ספר בשקט, לצפות בתכניות טלוויזיה שבן הזוג לא סובל, להזמין חברים למשחק כדורגל מחריש אוזניים או לחילופין לארגן ערב בנות. אפילו מנוחה אגבית במיטה לבד, הופכת להיות מוערכת כשהיא אינה לגיטימית יותר. כל הדברים הללו, הופכים קשים להשגה כשיש לכם דירה משותפת ואין הפסקה זה מזו. לפעמים מתחשק לך לישון באלכסון מבלי להתחשב במי שנמצא לידך ולהשתלט על כל השמיכה. כשגרים יחד וישנים יחד מידי לילה הגחמות הללו לא אפשריות. חשבו על האופציה בהם אתם גרים בנפרד מבלי לוותר על כל אלו ונפגשים רק בזמנים בהם אתם בוחרים, כך תוכלו לשמור על זמן האיכות הפרטי שלכם בכל עת.

אתה אלרגי למשפחה שלה
אם המשפחה שלה מעצבנת אותך, אמא שלה ממש לא החמות האידיאלית והאחים שלה נכנסים לך לחיים, כדאי שתחשוב שוב אם אתה באמת רוצה לגור איתה יחד. ומה אם אתה אלרגי לחתול שלה? ואם התוכי שלו קודח לך במוח?
האם באמת שווה לך לקחת תרופות נגד אלרגיה ל- 15 שנים הבאות ולקבל את זה שיש יצור מתלטף נוסף מלבדה במיטה שלכם? את רוצה להמשיך ולספוג את משנתו של התוכי?!
ומה לגביי חמותך לעתיד שרגילה להיכנס לביתכם ללא התראה? לחיות יחד זה לחיות עם המשפחה של בן הזוג, וזה לא תמיד קל.

זוג חתול. ShutterStock
המציאות עלולה להיות שונה מהתמונה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הילדים בפרק ב'
אם אתם זוכרים מהסרטים את הקטע הזה ששתי משפחות מתאחדות, הילדים מתחברים וכולכם הופכים למשפחה אחד גדולה ומאושרת, אז צאו מהסרט! המציאות שונה בהרבה. הילדים שלכם לא מגיעים לקשר עם אותו רצון שלכם ולא עם אותה האג'נדה. לעיתים הגילאים שלהם שונים ברמות שקשה להתחבר. התחביבים שלהם שונים, ההרגלים והחינוך. ישנם קשרים שנכשלו בעקבות חוסר התאמה טוטלית של הילדים אחד של השנייה וחוסר מוכנות לקבל. מצד שני, כשכל אחד מכם שומר על הדירה שלו, אפשר לבלות עם כל הילדים יחד ובסוף היום כל אחד חוזר עם ילדיו לביתו, הילדים מקבלים את הפינה השקטה שלהם, והמתחים יורדים פלאים.

ההרגלים שלו – ההרגלים שלה וקרש האסלה
ההרגלים הקטנים המעצבים שלכם הם בגדר "רומנטיק קילר". אפילו הדברים הקטנים שבקושי שמים אליהם לב כשבאתם לבקר מידיי פעם, הופכים קשים כמו קרש אסלה, כשחיים יחד.
משחת השיניים שהיא לא טורחת לסגור, הבגדים שהיא זורקת לכל עבר, מברשת השיער הפרוותית שלה שמחרפנת אותך בסלון. וגם אתה לא חף מההרגלים כאלו. האפטרשייב שלך שנשאר פתוח ומציף את הבית בריח של גבר, השמפו שלך שנוטף על כל האמבטיה. התחתונים ששכחת להחזיר לארון ובקבוק המיץ שאתה שותה ישירות ממנו, כי ספל הוא לחלשים. ואם כל אלו לא מטריפים אותה, חכה לפעם הראשונה שתשכח להוריד את קרש האסלה לאחר השימוש. מומלץ לקחת כמה צעדים אחורה כשהיא תגלה. אה ודבר נוסף, גבר מוריד את הזבל בבית, בדוק.

אילוסטרציה. ShutterStock
סאגת האסלה הבלתי נגמרת. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ומה לגבי התשוקה?
כולנו אוהבים את ההרגשה הזאת, כשהמגע של הפרטנר הוא כמו קסם ואתם משתוקקים לשכב איתו כל הזמן. אם חשבתם שאלו ישרדו את החיים שלכם יחד, את השגרה, המריבות על מי מדיח את הכלים ומי יקפיץ את הילדים לחוג, את תשלומי החשבונות המשותפים והפגישות עם ועד הבית, את ההחלטות איזה קיר להרוס ומה לבנות במקומו ואיזה שיפוץ הכי יתאים לחדר הביתה, תחשבו שוב.
היתרון בזוגיות כשגרים בנפרד היא הגחלת הזו שאינה כבה ואינה נרמסת תחת כובד המחיה המשותפת.
אם חשוב לכם לשמור על התשוקה בוערת והגעגוע המבורך, הישארו כל אחד עם הבית שלו ותיפגשו באמצע. כך בכל פעם שתיפגשו, הכל יתעורר מחדש.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully