וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש בינינו כימיה?

הדר גת

15.1.2015 / 11:30

התחלתם לצאת עם מישהו חדש אבל אתם לא בטוחים אם יש לקשר עתיד? קבלו את כל הסימנים לכך שאין ביניכם כימיה

כולנו מכירים את המושג כימיה ביחסים, כולנו משתמשים בו בחיי היומיום שלנו, אבל לא תמיד אנחנו יודעים להגדיר אותו. אז מהו בדיוק המושג החמקמק הזה אתם שואלים? כמובן שיש לכך הרבה תשובות אפשריות, אבל אפשר להגיד שתחושה של כימיה ביננו לבין מישהו אחר היא זו שיוצרת חיבור, גורמת לנו להרגיש נעים במחיצתם של אנשים אחרים, לרצות להיות איתם בקשר ואף יוצרת תחושת שייכות והזדהות. יתר על כן, בתחום הרומנטי יש לה השפעה מכרעת על גורל היחסים, או אפילו על גורל הדייט הראשון. אבל לפעמים, כאשר אנשים נתקלים במישהו שמאוד מוצא חן בעיניהם בהתחלה, מישהו שמבחינה אובייקטיבית נראה שמאוד יתאים להם או סתם כשהם פשוט מאוד רוצים זוגיות, הם יכולים להתעלם מכל אינסטינקט שמתריע שאין ביניהם כימיה ולנסות בכוח שהקשר יעבוד. אך עם כל הרצון הטוב, יש דברים שכדאי לשחרר, ולכן, ריכזנו עבורכם כמה מדדים שיעזרו לכם להבין אם יש ביניכם כימיה או שעדיף לוותר.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וולטור יכול ללמד אתכם מה זאת כימיה. מתוך שובר שורות/מערכת וואלה!, צילום מסך

נושאים משותפים
אחד הדברים היותר כיפיים בתחילת כל קשר הוא לגלות את תחומי העניין המשותפים שלכם ודברים ששניכם אוהבים. זה יכול לבוא לידי ביטוי במוזיקה, סדרות טלויזיה, הומור מסוים ולהגיע עד לדעות והשקפות על החיים. כמובן שלא צריך שתהיו זהים בהכל ואף רצוי שתיבדלו קצת בכל מיני תחומי עניין והעדפות. אבל אם אתם מוצאים את עצמכם לא מסכימים כמעט על כלום, או לפחות על הדברים שאתם תופסים אותם כחשובים לכם, אם אתם לא נהנים מאותם הדברים, מעריכים את אותם הדברים או אפילו צוחקים מאותם הדברים, אז יהיה לכם מאוד קשה ליצור כימיה.

שפת גוף
שפת גוף היא אחד מהכלים החשובים להערכת כימיה טובה. דברים קטנים כמו, קשר עין, תנוחות ישיבה, חיוך, צחוק, משחק בשיער ותיאום לא מודע בתנועות או בדיבור, יכולים לרמוז לכם בצורה מאוד ברורה אם יש או אין ביניכם כימיה. חשוב לציין ששפת גוף יכולה להשתנות עם ההכרות ואם למשל בדייט הראשון הצד השני ישב עם ידיים משולבות ופנים חתומות, יכול להיות שבדייט השני הוא כבר ירגיש יותר נינוח וכך גם שפת הגוף שלו תשתנה בהתאם. אך אם זה לא משתנה על אף שכבר יצאתם כמה פעמים, אולי תשקלו לחתוך.

אילוסטרציה. ShutterStock
אם שפת הגוף תואמת יש כאן תקווה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

התכתבויות
בעידן של היום, התכתבויות כאלה ואחרות תופסות חלק מאוד חשוב מהתקשורת שלנו באופן כללי וביחסים רומנטיים בפרט. על כן, התכתבויות בין שני אנשים שיש ביניהם כימיה הן בדרך כלל קלילות, כיפיות, מצחיקות וזורמות. הוא שולח משפט פלרטטני, היא עונה לו בחזרה, כל אחד מחייך לעצמו אל מול מסך הסלולרי או המחשב, הם חותמים בכל מיני אייקונים חביבים ובא לציון גואל. אבל אם זה לא המקרה, אם אתם לא מבינים מה הצד השני רוצה, מה הקשר בין הדברים שהוא כתב ומה בכלל אתם אמורים לענות על זה, אולי כדאי לוותר.

התרכזות בפגמים של בני הזוג
תחילת קשר זה זמן נפלא להעמיד פנים מתוך אמונה שלמה שבני זוגכם הם באמת ובתמים מושלמים. כן, זה בדיוק הזמן להחליק או אפילו לא לשים לב לכל אותם הפגמים הקטנים בבני הזוג שלכם, אותם פגמים שיתחילו לבעבע מעל לפני השטח כשתיכנסו לשגרה זוגית. אבל אם כבר מהתחלה אתם מוצאים את עצמכם מבחינים בכל פגם ופגם, אז דעו שכנראה אין ביניכם מספיק כימיה שתעלים אותם.

אילוסטרציה. ShutterStock
לא מצליחים להתעלם מהפגמים? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סקס
כשיש כימיה בין שני הצדדים, בדרך כלל, כל נגיעה הכי קטנה היא מרגשת ונעימה. כל נשיקה היא טובה ולמען האמת, לא בא לכם להוריד את הידיים אחד מהשנייה. אבל יחד עם זאת, חשוב לציין שאנחנו לא רומזים שאתם צריכים לראות זיקוקים וכוכבים כבר בפעם הראשונה שאתם נכנסים למיטה ביחד. לא, זה בסדר גמור אם הפעמים הראשונות קצת פחות צולחות. אבל אם כבר עברתן אותן והסקס הוא עדיין באיזור הבינוניות, אולי אפילו קצת מביך, כל מיני נגיעות לא קשורות ואיברים לא במקום, יש לשער שזה לא אתם וזה גם לא הפרטנר. זה פשוט שאין ביניכם מספיק כימיה.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully