וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלך: לחכות עם הסקס?

שירה בר

14.1.2015 / 14:47

לחברתה של שירה בר יש כלל: לא לשכב עד לדייט השמיני. האם זה מבטיח למצוא אהבה ואיך בכלל אפשר להתאפק?

לחברה שלי, נקרא לה מיכל, יש חוק שתמיד נראה לי מטופש לגמרי: בלי סקס עד הדייט השמיני. שמיני! כשהיא סיפרה לי את זה, הדבר הראשון שעשיתי היה לנסות להיזכר מתי בפעם האחרונה הגעתי לדייט שמיני עם מישהו. איכשהו, כל מערכות היחסים שלי – אם אפשר לקרוא להן ככה – דילגו על שלב הביניים הזה, שנקרא "דייטינג". אני לא אומרת שזינקתי למיטה עם כל בחור שיצאתי איתו – היו לפחות שניים שאיתם זה לא קרה – אבל הקשרים שלי תמיד החליקו בקלילות ובמהירות שיא ממעמד הפגישה הראשונה לרביצה משותפת בטרנינג. לא פעם אמרו לי שזו אחת הבעיות שלי, שאני ממהרת לייצר אינטימיות עם בחורים שאני יוצאת איתם ולא מאפשרת לה להיבנות בהדרגתיות. מה לעשות, המונח הזה, "הדרגתיות" או "איטיות" מרגישים לי דביליים לגמרי בעידן שבו אדם שעד לפני רגע היה קוביה קטנה על מסך האייפון שלי ועכשיו הוא יושב מולי בבר ומתאר בקול איזה ילדים יפים יהיו לנו.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

זוג יושב על הספה. ShutterStock
מהר מאוד אני מוצאת את עצמי שוכבת לידי עם טנינג. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אבל מיכל, היא מהבחורות האלה שקראו את "למה גברים אוהבים ביצ'יות" לפחות שבע פעמים ופוקדות סדנאות להעצמה נשית עם אוריינטציה מיוחדת לרווקות, בערך באותה התדירות שבה הן נוסעות לקחת אוכל מאמא. והיא מאוד, מאוד נוקשה עם החוק הזה שלה. "ככה כל הדושים נושרים כבר בהתחלה", היא הסבירה לי בשבוע שעבר. "רק הטובים, אלה שבאמת רוצים אותך, נשארים ומחזיקים מעמד". "יש בעיה אחרת", אני מסבירה לה. "נניח שהצלחת לסחוב שמונה דייטים עם בחור ורק אז להגיע איתו למיטה – מה את עושה אם את מגלה שהסקס ממש לא משהו? אחרי שמונה דייטים את לא יכולה פשוט לנפנף אותו". "זו באמת בעיה", היא הודתה. "אם אמצא פעם את הבחור שיחזיק שמונה דייטים איתי, אעדכן אותך בתוצאות".

אז היא לא יצאה עדיין עם אף אחד שהסכים להתאפק כל כך הרבה זמן. אולי בגלל שהחוק הנוקשה הזה שלה הוא משהו מאולץ ובלתי טבעי בעליל. זה נשמע לחוץ ומלחיץ ואולי אפילו קצת מיושן. אבל יש גם אנשים שזה עבד להם. למשל חברה אחרת שלי, עלמה, שסירבה לשכב עם מי שהפך מאוחר יותר לבעלה, לאורך כל החודשיים הראשונים. היא בטוחה שיש לזה חלק משמעותי בכך שהם לבסוף התחתנו, אבל כבר שלחתי לה לינקים למחקרים שמוכיחים אחרת – שדווקא סקס בדייט הראשון או בשלב מוקדם יחסית של הקשר, יכול לבסס אותו ולאו דווקא להזיק לו. מעבר לזה, יש לי בעיה ואני מודעת אליה – כשאני פוגשת מישהו והוא מוצא חן בעיניי, אני מעוניינת לשכב איתו וכמה שיותר מהר. גם כדי לבדוק את השטח וגם כ, ובכן, אני כזו. יש שיקראו לי חרמנית, יש שפשוט יקראו פרקטית.

סקס. ShutterStock
כזאת אני, חרמנית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

בכל מקרה, החלטתי לנסות את העניין הזה על עצמי. גם ככה חיי הדייטינג שלי מקוששים למדי בתקופה האחרונה (וכשאני כותבת "התקופה האחרונה", אני מתכוונת לחיים שלי) ולא ממש מתחשק לי לשכב עם אף אחד תודות לחמישה ק"ג שצברתי לעצמי בחורף הנוכחי, אז מה כבר יכול להיות? אני אגיד לכם מה יכול להיות – דווקא כשהחלטתי לאמץ את החוק של מיכל ולהתאפק למשך שמונה דייטים, הופיע לדייט הבחור הכי מושך שפגשתי בשנים האחרונות. זה לא שהוא היה חתיך היסטרי – הוא היה חמוד, לא יותר – אבל הסקס אפיל פשוט נטף ממנו. הוא היה מצחיק וכריזמתי, עם שפתיים בשרניות כאלה ומהשנייה שהוא נחת על הכיסא מולי רק רציתי להתנפל עליו. אבל לא, יש חוק, וחוק זה חוק.

לא אשקר אם אודה שלא הצלחתי לספור שמונה דייטים עד שהגעתי איתו לשלב ה"שכב כאן בלי בגדים ותן לי לבצע בך את זממי". אבל ספרתי ארבעה, שזה הרבה מאוד באופן יחסי לעבר. והסקס אפילו היה מעולה, לא רק בעיניי. גם הוא היה מרוצה ומאחר שנרשם ריצוי משני הצדדים, הוסכם לחזור על האקט הזה עוד מספר פעמים. למעשה, הוא נמשך עד עצם היום הזה.

גבר סקסי. ShutterStock
הסקס אפיל נטף ממנו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לפני כמה ימים שאלתי אותו אם הוא חושב שהיינו ממשיכים לצאת גם אם היינו שוכבים בדייט הראשון או השני. "אני רוצה להגיד לך שכן, אבל אף פעם אי אפשר לדעת", הוא ענה לי. "יכול להיות שכל הפגישות שקדמו לסקס העמיקו את ההיכרות וגם את המתח המיני, אבל הכימיה הפיזית הייתה שם מהרגע הראשון. אין לזה חוקים, עם האקסית שלי שכבתי שעתיים אחרי שפגשתי אותה לראשונה והיינו יחד שלוש שנים".

כשסיפרתי עליו למיכל והתוודיתי שלא ממש הצלחתי לעמוד בחוק ה-8, היא כחכחה קצת בגרונה וסיפרה שגם היא יוצאת עם מישהו. "איזה יופי!", אמרתי לה. "אז החוק עובד?". "כן, החוק עובד", היא אמרה. "לנשים אחרות. אני שכבתי איתו בדייט השני".

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

דייט. ShutterStock
אז נעלה אליי לקפה? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully