וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת שהוכיחה: אין דבר כזה קונדום קטן מדי

12.1.2015 / 10:50

זמרת הפופ השוודית, זארה לארסון, הוכיחה בתמונת אינסטגרם בודדת, שהתירוץ של הגברים להימנע מקונדום כיוון שהוא "לוחץ", הוא פיקציה

היא יפה והיא רק בת 17 והיא אכן יודעת משהו, על העולם הזה. זארה לארסון, זמרת מקומית משוודיה, העלתה השבוע תמונה לאינסטגרם בה מצולמת רגלה החשופה, עטופה בקונדום המכסה לכל האורך, מהאצבעות וכמעט עד הברך ובכיתוב הוסיפה את הפאנץ': "לכל הגברים שאומרים שהאיבר שלהם גדול מידיי לקונדום, תנוחו".

זה נשמע בנאלי, אבל אם להיות אמיתיים, כמה פעמים שמענו מגברים את התירוץ שהקונדום לוחץ להם, כיוון שבורכו בפין גדול? כעת, זארה מוכיחה שאם קונדום יכול לכסות רגל שלמה, וודאי שאין בעיה להשתמש בו, על כל גודל פין באשר הוא, ושהתירוץ להימנע מכך, הוא אכן רק תירוץ.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין דבר כזה קונדום קטן מדי. צילום: אינסטגרם/מערכת וואלה!, צילום מסך

זארה לא שיערה כמה תגובות מפרגנות היא תקבל לתמונה שהעלתה בהומור. חצי מיליון עוקבים באינסטגרם, יש לצעירה השוודית, מתוכם יותר מ 65,000 עשו לייק לפוסט היומרני.
בין המגיבים, נרשמו מילות עידוד רבות לקריאה הפמניסטית לכאורה שלארסון הציגה, אולם בתגובה היא ענתה: "אינני מחשיבה את עצמי למריה הקדושה של הפמיניזם, אני בטוחה שישנן בנות שעושות הרבה יותר למען הפמיניזם ומקבלות פחות מידיי תשומת לב". בכל אופן את תשומת ליבנו היא קיבלה.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנפצת את התירוצים של הגברים. זארה לארסון. צילום: אינסטגרם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully