וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגור איתה

יוסי דלאל

11.1.2015 / 11:16

אתה עובר לגור עם בת הזוג? הנה כל ההרגלים שאתה חייב להיפטר מהם אם אתה רוצה לחיות איתה בשלום

"חופשי זה לגמרי לבד" שר פעם יהודה פוליקר, והוא בהחלט ידע על מה הוא מדבר. אבל אם אתה כזה שכבר מאס בחיים שהם חופשיים ולגמרי לבד, והגעת לשלב שבו אתה מעוניין לחלוק את חייך עם מישהי שתהיה מוכנה לסבול אותך, כדאי מאוד שתגרום ל"סבל" שלה להפוך להרבה יותר נוח, ולחיים המשותפים שלכם להיות הרבה יותר נכונים והרמוניים. איך עושים את זה? קודם כל נפטרים מכל ההרגלים הרעים שליוו אותך בנאמנות לאורך כל חיי הרווקות. אחרי הכל, אתה לא רוצה למצוא את עצמך מפונה מהדירה שלך, נכון?

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

זוג במעבר דירה. ShutterStock
את ההרגלים הרעים תשאיר מחוץ לדירה החדשה שלכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

גרבוצים
הסיטואציה: אתה מתיישב בסלון הפרטי שלך, על השולחן כוס בירה, בטלוויזיה משחק כדורגל, והיד שלך בתוך התחתונים, בדיוק שוקדת על מחקר חדש בנושא ביצי חופש. כשאתה גר לבד, אין עם זה שום בעיה. זאת אומרת יש עם זה, אבל אף אחד לא יכול להגיד לך משהו. כשאתה מחליט לעבור לגור איתה, סיטואציות כאלה יגעילו אותה מאוד ויגרמו לה לצעוק עלייך, להתרחק ממך, ולאיים עלייך ברצח אם רק תעז לחשוב לגעת לה בפופקורן לפני שתשטוף ידיים. בקיצור, כשאתה מחליט לחיות ביחד, כדאי שתפסיק להתנהג כמו בהמה ולחפש יהלומים במקומות שמקסימום יוכלו להפתיע אותך עם מנדבושקס. יש דרכים אחרות שתוכל לגרום לעצמך להירגע. זאת לא אחת המומלצות.

רצפת בד
אנחנו יודעים איך זה. אתה קם בבוקר, באיחור מטורף לעבודה, אין לך זמן אפילו לצחצח שיניים. אתה מוריד מעליך במשיכה אחת את הבוקסר ומשאיר אותו כך, מונח על הריצפה. אחר כך אתה תולש מעצמך את גופיית הסבא, שמוצאת את עצמה אף היא, כמה מפתיע, שרועה על ריצפת חדרך הסובל מאי סדר כרוני. השניים הם כמובן המצטרפים החדשים למועדון "הבגדים הזרוקים" שפתחת מאז שאתה לבד, והם מתווספים לג'ינס שזרקת שם בליל אמש ולחולצה הקרועה בצבע ירוק דהוי שנהנית אמנם מקרבה יחסית אל סל הכביסה המאולתר שלך, אבל גם היא טרם זכתה לחיות בתוכו. כשאתה עובר לגור איתה, אתה חייב להיפטר מההרגל המעצבן הזה של זריקת בדים ובגדים בכל פינה, ופשוט להרים מהריצפה בגדים משומשים ולהניח במקום ראוי. או בסל הכביסה (המשודרג שהיא תקנה) או על אחד המתלים (שהיא כמובן תדאג שיהיו).

גבר צופה בטלוויזיה. ShutterStock
אחי, אין ברירה, תפסיק לגרבץ. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

התעכבויות
נסעת לשפיץ (אלוהים יודע למה אתה קורא לו ככה), החבר הכי טוב שלך. תכננת לשבת אצלו 20 דקות, מקסימום חצי שעה. אבל לשפיץ תכניות משלו, והערב התארך והתארך. הוא הוציא עוד בירה, אתה השתכנעת לשבת כבר לראות את הסוף של הסרט (שהתחיל בדיוק בשניה שהגעת), אחר כך הוא הראה לך משהו במחשב, ואתה החזרת לו בסרטון סוטה ששלחו לך בוואטסאפ, וכך יצא שבסופו של דבר נתקעת אצלו עד שתיים בלילה. כשאתה לבד, אתה יכול לחזור מתי שאתה רוצה. אבל כשיש לך אשה בבית שמחכה לך, כדאי מאוד שתגדיר זמני יציאה והגעה וגם תעמוד בהם. אחרת זה יתפס בעיניה כזלזול משווע בה ובזמנה הפנוי שהיא מן הסתם רצתה להקדיש לביחד שלכם. תשתדל להימנע ממצבים כאלה. אשה כועסת זה לא משהו שאתה רוצה לפגוש בשתיים בלילה.

לישון במצב לידה
כשהיית בן 16 אמא שלך קנתה לך מיטה זוגית. זאת למרות שהיית ילד עם פצעוני בגרות שהשתלטו על כל חלקה טובה בפניך, והסיכוי באותו זמן שתמצא מישהי שתאייש את המקום הנוסף שהוסף, הייתה קלושה עד אפסית. מאז דבק בך הרגל לישון באלכסון, ולפשק רגליים כאילו הרגע הודיעו לך ממש עכשיו שיש לך פתיחה של עשר אצבעות ומכרס הבירה שלך עומד לצאת תינוק. שוב, כשאתה סוליקו אין עם זה שום בעיה, ואנחנו אפילו מסכימים שזה הרבה יותר כיף (במיוחד בקיץ), אבל עכשיו, כשפצעוני הבגרות המחרידים כבר נעלמו מזמן, ובחורות כבר לא חושבות שאתה מגש פיצה מהלך, אתה צריך ללמוד לישון אחרת, לדעת לחלוק את המקום הגדול הזה עם עוד מישהי. לישון ישר עד כמה שניתן, ולסגור רגליים.

גבר מאחר. ShutterStock
אין מצב שאתה נותן לה לחכות לך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הבית הפתוח
חבר/ אח/בן דוד/ שותף לעסק או מי שזה לא יהיה, מתקשר אליך בשתיים עשרה בלילה (שעה מאוחרת לכל הדעות), שואל מה נשמע, רומז לך שהוא בדיוק באזור שלך, ואתה מזמין אותו בספונטניות לעלות אליך ולשתות משהו. כשאתה לבד, אנחנו מקווים שבדקת עם עצמך שזה בסדר מבחינתך שמישהו עכשיו ידפוק בדלת ויגרום לך לקום ולשים על עצמך משהו יותר נורמלי מהבוקסר בצבע ורוד גייז שקנית. כשאתה גר עם עוד מישהי, אתה לא יכול לעשות לה דבר כזה בלי לשאול אותה קודם לכן, כי זה הדבר הכי מרגיז בעולם. אם אין לה כוח עכשיו להתחיל להתלבש באופן מכובד ולשים חזיה מציקה? אם אין לה מצב רוח להיות נחמדה ולשרת את האורח? אם היא עייפה? כל השאלות הללו צריכות לצוץ בראשך באופן אוטומטי בטרם קראת לאורח לעלות ולקדם אותך לפרידה או גירושים.

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully