וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תחגגו את הסילבסטר

29.12.2014 / 10:07

נמאס לכם ממסיבות? כל הדרכים הכי מקוריות לחגוג ביחד את השנה החדשה

הנה מגיע לו עוד פעם הסילבסטר ועוד שנה אזרחית מתחלפת לה. אבל אחת השאלות המרכזיות שהערב הזה מביא איתו היא כמובן, מה כבר אפשר לעשות בו? יש תחושה שצריך לחגוג אבל כל אותן האפשרויות השגרתיות כמו, מסיבות, פאבים וכדומה, יכולות להיות גם קצת מבאסות. כי יש המון אנשים, רעש, אין חניה ועוד שלל דברים שגורמים לכם לחזור על המשפט הנדוש שסילבסטר היה בכלל אנטישמי ולקלל לו את הצורה. אבל אל חשש, בשביל זה אנחנו פה, כדי להציע לכם רעיונות קצת יותר יצירתיים לדייט בסילבסטר שתוכלו באמת ליהנות בו.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

חיק הטבע
אפשר להגיד שהאופציה הזאת מתאימה לאנשים הרפתקניים יותר. אבל למעשה, המילה הרפתקניים מתארת פה בעיקר אנשים עם סבילות גבוהה לקור. ולא, אנחנו לא מנסים לשלוח אתכם ליער כלשהו באמצע הלילה, הכוונה בצמד המילים "חיק הטבע" היא לאיזשהו פיקניק או אפילו קומזיץ בים, בפארק או בכל מקום אחר שמתאים לכך. כי מה יותר רומנטי מלצלות מרשמלו, תפוחי אדמה, או סתם לפתוח בקבוק יין טוב בחיק הטבע השקט. אז נכון, קר, אבל אולי האהבה שלכם תחמם אתכם. או זה או השמיכות שתביאו. בקיצור, תביאו שמיכות.

מסעדות מיוחדות
כן, מסעדה זאת אולי האופציה הכי בנאלית בערב הסילבסטר, אבל לא בהכרח. כלומר, אם לא תלכו למסעדה בנאלית, כך גם הדייט שלכם לא יהיה כזה. האפשרויות פה הן רבות ומגוונות, תלויות בכם ובמה שנחשב מיוחד בשבילכם, כאשר העיקרון הכי חשוב הוא שתבחרו מקום שמגיש אוכל שאתם לא מכירים או רגילים לאכול. למשל, מסעדות הודיות, גרוזיניות, מקסיקניות וכדומה יכולות להיות בחירה מעניינת ולחשוף אתכם לטעמים ואווירה שונה. אז כל עוד לאף אחד מכם אין קיבה רגישה במיוחד, צפוי לכם סליבסטר מהנה.

צעירים באוהל. ShutterStock
תצטיידו בשמיכות ולכו לחגוג בטבע. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מופעי סטנד-אפ
אם אתם מחפשים להעביר ערב יותר קליל ופחות קיטשי ודביק, זה הפתרון בשבילכם. זה לא סוד שהומור הוא חלק חשוב בחיים של כולנו, הוא יכול ליצור אווירה נעימה יותר, לקרב בין אנשים, לפרק מתחים, לעזור לאנשים רגשות או רעיונות מורכבים ויש שטוענים שהוא גם מעולה לבריאות. אז למה לא לחגוג איתו את השנה האזרחית החדשה? עכשיו כל מה שנותר לכם זה ללכת ולבדוק איזה מופע מתאים לכם ולקנות כרטיסים.

צימר
בהנחה שזה לא הדייט הראשון שלכם (או לפחות לא הבליינד דייט הראשון שלכם) ובהנחה ששניכם יכולים לקחת יום חופש מהעבודה, צימר יכול להיות רעיון ממש טוב. אז כן, זאת קצת השקעה, אפילו קצת הרבה בשביל מה שאמור להיות חגיגה של ערב אחד, אבל כולנו יודעים שהסילבסטר זה סתם תירוץ בשביל להיות ביחד. בצימר תוכלו לבלות זמן איכות רחוק מהרעש. ואם אתם ממש רוצים להשקיע, אתם יכולים גם לקחת איזה לילה או שניים בבית מלון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ג'קוזי חופשה רומנטית חדר מלון. ShutterStock
תתפנקו באיזה צימר. צילטם: אילוסטרציה/ShutterStock

הופעות
"ללא מוזיקה החיים היו שגיאה" אמר ניטשה. אנחנו רק נוסיף שללא מוזיקה ברקע גם הרבה דייטים היו יכולים להיות שגיאה, או סתם הרבה יותר מביכים. בעצם, בדומה להומור שציינו מקודם, גם למוזיקה יש תפקיד חשוב בלחבר בין אנשים ולהנעים את האווירה. יתר על כן, היא מייצרת רומנטיקה שקשה ואולי בלתי אפשרי לייצר בלעדיה. אבל ממש לא חייבים ללכת למועדון רועש וצפוף בשביל ליהנות מקצת מוזיקה, בעיקר כשאפשר פשוט ללכת להופעה של אמן ששניכם אוהבים.

ערב בבית
לבסוף, תמיד תהיה לכם את האפשרות לעשות משהו כיפי בבית. אם זה ארוחה ביתית, להזמין אוכל ולראות סרט (המלצת המערכת, תימנעו מהקיטש ותראו איזה סרט אימה) או כל דבר אחר שתבחרו לעשות במרחב הביתי שלכם ויאפשר לכם פשוט ליהנות מזמן איכות ולשכוח מכל הטרדות היומיות שמעסיקות אתכם. כי מה שחשוב בסופו של דבר זה שתהיו אחד עם השנייה.

האהבה מחכה לכם ממש כאן

אילוסטרציה. ShutterStock
בלו קצת זמן איכות בבית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully