וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיקת חצות

28.12.2014 / 10:10

רוצים לפתוח את השנה האזרחית החדשה בנשיקה מדהימה? קבלו את כל הטיפים לנשיקה מושלמת בערב הסילבסטר

סילבסטר מגיע ושעת חצות ותהיה לכם הזדמנות לחתום את השנה המסתיימת ולפתוח את השנה האזרחית החדשה, בנשיקה. בספירת העשר לאחור, עיניכם יעצמו ואתם תתכוננו לאיחוד שפתיים. אז מה עליכם לעשות כדי לוודא, שהנשיקה תהיה מושלמת? בחירת הלוקיישן, הטיימינג, הלוק, האווירה, וכמובן – בן הזוג, הינם המרכיבים החשובים לנשיקה חלומית:

האהבה מחכה לכם ממש כאן

נשיקה סילבסטר. ShutterStock
שלוש..שתיים.. אחד. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לוקיישן
הלוקיישן הוא חשוב. כדאי לבחור מראש מסיבה נוצצת או אירוע מעניין, בו תוכלו לבלות עד חצות ואף להרגיש בנוח להפגין את חיבתכם זה לזו, בציבור. אנחנו יודעים שאתם מתנשקים גם בבית, אבל סילבסטר זה היום היחיד בשנה, שמאפשר לכם לבלוע אחד את השניה בפרהסיה, מבלי להיתקל בצקצוקי לשון של קשישות נרגנות. אז נצלו את המומנטום. חשוב לזכור שהסילבסטר נחגג בחורף, ובהתאם לכך כדאי לבחור מקום סגור, חם ונעים. המטרה היא ליהנות ולחגוג בכיף, לא להתנשק עד כדי תת הכרה היפותרמית.

לוק
גם אם אתם יוצאים כבר עשר שנים, ועד עתה ראית אותו בכל הפוזיציות האפשריות, בסילבסטר ראוי להשקיע גם במראה החיצוני. זהו אירוע חגיגי, הנערך אחת לשנה, אירוע שכולו התרגשות ותשוקה. כך שאת בהחלט יכולה להשקיע בטיפוח האישי. בקרמים נעימים, תסרוקת מיוחדת, פן ואיפור, וגם ללבוש את השמלה השחורה הקטנה, או את הבגד הסקסי שאת חשה בו יפה ונשית. זכרי, הערב לא מסתיים בנשיקה, הוא רק מתחיל.
גם אתה, מוזמן להשקיע, ולפרגן לעצמך בגדים יפים ולוק מהמם, שעושה לה את זה.
אם תקפידו שניכם להגיע לאירוע אטרקטיביים, אסתטיים, נקיים ומוקפדים, הניצוצות שביניכם יעופו לשמיים, יחד עם הזיקוקים.

אווירה
כל אחד חש בנוח בסוג אחר של אווירה. חלק מאיתנו מתחברים למסיבות פרועות ואחרים לפאב רומנטי ושקט. מקומות הבילוי והאטרקציות שמציעים אירועי סילבסטר, מגוונים כמעט בלי סוף. לכן כדאי שתבחרו לחגוג את הסילבסטר, במקום שמתאים לכם, ויוצר לכם אווירה רומנטית נעימה.
אם הוא מת על מסיבות טראנס פרועות, אל תיקחי אותו לסילבסטר בקונצרט. ואם פסגת חייה, היא אירוע ג'אז, וותר על רעיון חגיגת חצות, בקאנטרי קלאב השכונתי. האווירה היא מרכיב חשוב בהרכבת הערב ומתווה חיוני לנשיקה המושלמת הרומנטית, לכן כדאי לתכנן את המקום מראש.

זוג מאוהב. ShutterStock
תתלבשו יפה לאירוע. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

האהבה
הנשיקה, רטובה וסקסית, ארוטית וחושנית ככל שתהיה, לעולם לא תהיה מושלמת, אם את לא מאוהבת בו ורוצה אותו כל כולך. אז בין כל ההכנות לערב הסילבסטר המושלם, אל תשכחי לארגן לעצמך את הגבר הזה, שאת ממש אוהבת. וכבר הזכרנו שזה אירוע של פעם בשנה, אז עשי לעצמך טובה ואל תוותרי עליו - הבחור שלך, זה שאת רוצה לספור איתו עד עשר ברוורס, ולצעף את עיניך למולו ברקע כוכבים.
ואתה תדע שהיא מתאימה לך כיוון שאיתה, כל הנשיקות היו מושלמות. אפילו אם היא נשקנית גרועה, ואם סבתא שלך, מנשקת עם יותר רגש ממנה.
את הסילבסטר הזה, אתם תחגגו יחדיו בערב מהנה, באווירה המיוחדת עם הלוק המושלם וכששפתיכם ייצמדו אלו לאלו, שניכם תבינו מייד שהיה שווה לחכות כל השנה, לנשיקה המושלמת הזאת.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

אילוסטרציה. ShutterStock
זאת תהיה נשיקה מושלמת אם אתם מאוהבים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully