וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמי תכבה את האור"

24.12.2014 / 13:26

סקס בחושך נחשב אולי כמשעמם, אבל האמת היא שמדובר בתענוג גדול. הנה כל הסיבות מדוע כדאי לכם לשכב באפילה

על פי מחקרים שנעשו בנושא, סקס בחושך הוא ללא ספק הסקס המועדף על רוב האנשים הפעילים מינית, ובצדק! יש לו יתרונות גדולים וטובים, שאנחנו לא בטוחים שאתם לגמרי מודעים אליהם. אם עד היום הרגשתם צורך כמעט טבעי לקיים יחסי מין בחושך אבל לא הבנתם למה, או לא הקדשתם לכך תשומת לב וחשיבה, אנחנו סבורים שהגיע הזמן לפתוח את הנושא, לתת לו את הכבוד הראוי ולהודות קבל עם ועדה חרמנים: אנחנו אוהבים סקס בחושך! פולניות, אנחנו הפעם בעדכן! באנו חושך לקרב!

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

אור? LESS IS MORE
קחו גוף אדם ממוצע בעירום, הוסיפו תאורה חזקה ושתי עיניים זרות שצופות עליו מהצד. מה יצא לכם? שתי עיניים זרות מבוהלות שנסות על נפשן. אור חזק במצב כזה יחמיא רק לגוף מושלם ומחוטב. אחרת, רואים את כל הפגמים הקטנים, את כל סימני המתיחה המרושעים, את כל הפיגמנטציה האכזרית, את כל החלקים הרופסים שלא ראו חדר כושר משנת 99. אור חלש מאוד או חושך לא מוחלט, יכולים להוות מעין "פוטושופ" בזמן אמת, בלייב, ולהיות פתרון מושלם למי שמבקש לעגל פינות בכל מה שקשור בחיטובי גוף. החושך מחמיא מאוד לגוף הרגיל הממוצע שהוא לא של בר רפאלי או מייקל לואיס, ומרחיק תשומת לב של עין חוקרת ממקומות בגופנו שהעלטה יפה להם. אם תגדילו לעשות ותמקמו תאורה נמוכה, חלשה ומיוחדת במקומות נכונים בחלל החדר שלכם, תוכלו אפילו להבליט צדדים או חלקים שאתם דווקא מבסוטים מהם.

חושך כ"מבצע" משתלם
בטח כבר שמעתם על זה באינספור תכניות מדע וכתבות מחקר. גוף האדם החכם, הבנוי בצורה מושלמת, מחדד חושים אחרים אצלו, כשאחד מהם נחלש או חלילה מאבד את כושרו לחלוטין. כשאתם מחשיכים את החדר, אתם בעצם אומרים לגופכם "בוא, תשקיע קצת פחות בעיניים ותן לנו את זה חד וברור יותר באוזניים, באף, בלשון, וביכולת שלנו להרגיש מגע. כש"תוותרו" על עינכם לפרק זמן מסוים, תגדילו את עוצמות הרגש בחושים אחרים שלכם, ותזכו לסקס שריחות הגוף בו חזקים ונקיים יותר, שהמגע בו מלהיט ומעורר יותר, שהקולות בו ברורים וחדים יותר. אם תסתכלו על זה נכון, זה סוג של מבצע מאוד משתלם. אתם "נותנים" חוש אחד מכם ומקבלים בתמונה ארבעה אחרים משודרגים להפליא.

בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
לא לכולנו יש גוף כמו של בר רפאלי. צילום: אינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

סקס משוחרר
כבר כתבנו כאן למעלה שרובנו לא מלכי היופי. העובדה הזאת גורמת לנו להרגיש ביטחון גדול יותר בחשיכה או באור קטן, רובנו (אם לא כולנו) מרגישים נוח יותר כשאנחנו חשופים פחות. עם הנוחות שמגיעה בעקבות החשיפה המוגבלת, מתקבלת תחושה של שחרור, תחושה שגורמת לנו באופן כמעט אוטומטי, להיות שמחים ופעילים יותר במיטה, ולחוות את הסקס בצורה טובה יותר ומרוכזת יותר, מבלי להתעסק בצלוליט שהתנוחה הזאת מבליטה והתנוחה האחרת מסתירה. כשאנחנו יודעים שלא יכולים לבחון אותנו בזכוכית מגדלת ולשים לב לכל פאק קטן או גדול אצלנו, אנחנו יכולים לפנות את מחשבותינו למאה אחוז הנאה מהסקס, מהקרבה ומהאהבה שמפגינים כלפינו בני זוגנו או הפרטנרים שלנו לבילוי בין הסדינים.

סיכוי קטן להיתפס
אם אתם ביישנים, חרדתיים או פשוט אנשים שלא מעוניינים מכל סיבה שהיא שיחשדו או ידעו שאתם אשכרה עושים עכשיו סקס, תדעו שהחושך יכול לעזור לכם מאד בפתרון הסוגיה. החושך יעזור לכם מאוד להסתיר את העובדה הזאת שאתם עכשיו מתגפפים מתחת לאיזה פוך תזזיתי במיוחד. מטבעו, החושך גורם לדברים להיראות הרבה פחות "חשודים" ומרחיק תשומת לב של אנשים אחרים ממה שמתרחש מתחת לפוך שלכם. בין אם זה הילדים שלכם או ההורים שלכם או השותפים שלכם – החושך מקשה על כולם, בכל גיל ובכל מצב לנתח ולפרש נכון סיטואציות מיניות. תנו לחושך לסייע לכם להרגיע את החרדות שלכם והחששות הדי מובנים שלכם מ"להיתפס על חם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סקס בחושך. ShutterStock
סקס בחושך עוזר לכם להשתחרר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הפתעה תועה
את רובם המכריע של הדברים שנוגעים בנו, אנחנו רואים עוד לפני, ככשהם מתקרבים אלינו. כשהעיניים שולחות את המידע הזה למוח, והמוח "מתכונן" למגע, הדברים הרבה פחות מסעירים ומפתיעים מבחינתו, והתוצאה היא שההנאה שאנחנו מפיקים מהמגע היא הרבה פחות גדולה ומסעירה בסופו של דבר. אם תכסו את העיניים או תגרמו להן להיות פחות אפקטיביות, מוחכם יאבד את היכולת להתכונן לכך שמגע זר עומד לפגוש בו, ואתם בעצם תחוו את הליטוף, הנשיקה, החיבוק, החדירה או כל סוג של מגע אחר, בצורה שעד היום ספק גדול אם יצא לכם לחוות. זאת גם דרך מופלאה לגלות דרכים חדשות להפיק עונג, כשיד "תועה" או שפתיים "אובדות דרך" תיגענה ב"טעות" באזורים לא קונבנציונלים בגופכם, וזה ימצא חן בעינכם וידליק אתכם. כך, בטעות נהדרת, תפתח עבורכם דלת מינית חדשה, מסעירה ומרטיטה.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

יחצ. ShutterStock
תתכוננו להפתעות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • חשיכה
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully