וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נר לי דליק

16.12.2014 / 18:41

רוצים שהמין שלכם יהיה לוהט יותר מהנרות בחנוכייה? קבלו את המדריך השלם לשדרוג הסקס בחנוכה

כאילו לא די בכך שחג החנוכה הוא חג חורפי, המזמין אותנו גם ככה, באופן כמעט טבעי, להיכנס אל המיטה החמה והמפנקת שבחדרנו, להיצמד אחד אל השניה, ולעורר את המיניות שלנו מתרדמת הקיץ, באו עלינו גם מנהגיו המיוחדים ועשו לנו בראש חגיגה אירוטית של ממש. חיברנו לכם מדריך לסקס חנוכתי מושלם, כדי שתוכלו לתבל ולהעשיר את חיי המין שלכם ולנצח ניצחון מפואר את השגרה המדכאת. באנו יובש לגרש!

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

אילוסטרציה. ShutterStock
תהפכו את הסקס ללוהט יותר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סופגניה שלא נגמרת
פעם, כשאמרו לנו סופגניה, התכוונו לגוש בצק לא אוורירי בעליל שטוגן בשמן ספק למאכל ספק לנסיעה, עם ריבה זולה בתוכו ואבקת סוכר שכבר הספיקה להיעלם ולהיספג אל תוך הזוועה הקולינרית. היום, כפי שבוודאי כבר התנסתם וטעמתם – הבצק הוא עונג תפוח, מנחם ומזמין, ואין סוף למבחר סוגי המליות המוצעות בחנויות הקונדיטוריה השונות ברחבי הארץ. מה נגיד לכם, חגיגה של ממש. איך כל זה קשור אליכם ואל חדר המיטות שלכם? אז זהו, שאנחנו בטוחים שכמו שחג החנוכה השתדרג עם השנים, גם אתם יכולים. בטח לא שמתם לב, אבל השדיים הנשים הם הסופגניות האנושיות המושלמות שרק מחכות שתצפו אותם במגוון מיליות ותהפכו אותם מעוד ציצי מעורסל בתוך חזיה משעממת למעדן חנוכתי בטעם אלוהי. תשקיעו. תכינו גנאשים בשלושה צבעים, תקציפו קצפות, תיצרו שברי עוגיות בטעמים ולכו עם הדמיון הכי רחוק שרק אפשר. תצפו את השד בכל מה שבא לכם לאכול וצאו לטיול לשוני שיעורר בכם את שתי התאוות הכי גדולות בחיינו: אוכל וסקס.

נס פך השמן
כשאנחנו כותבים לכם "נס פך השמן" אנחנו לא מתכוונים לכמות הימים שהוא הספיק להדלקת המנורה, אלא למה שהוא יכול לחולל בזוגיות שלכם, אם רק תשכילו להשתמש בו בצורה נבונה. שמן לעיסוי הוא הדרך הכי חלקלקה ומהנה להתקרב אחד אל השניה וליצור אינטימיות מיוחדת, שיש בה גם תשומת לב לפרטנר שלכם ולצרכיו הגופניים וגם חיכוכים מיניים חלקלקים ומענגים שלא ניתן להשיג בשום דרך אחרת, ויש ביכולתם לשמש כשביל בטוח למשגל לח וזורם. אם החלטתם ללכת על זה, חשוב שתקפידו קודם לכן לארגן סביבה נוחה ומתאימה לכך, ולהשתמש למשל במצעים ישנים שלא נורא אם יספגו כתמים של שמן. אחר כך בחרו בשמן ארומטי שמוצא חן בעיני שניכם ומעורר אצלכם את החרמנות. אם תעשו את זה – צפויה לכם חוויה מינית מענגת מאין כמוה, שיש בה ערכים נוספים מלבד סקס משובח. זמן המסאז' הוא זמן נהדר לשתף, לדבר ולצחוק אחד עם השניה, זמן מצוין להעניק משהו טוטאלי מכם לבן זוגכם. בקיצור, תנו לאצבעות ללכת במקומכם ותגלו ארצות חדשות של הנאה וחיבור זוגי.

אילוסטרציה. Monkey Business Images, ShutterStock
תתענגו על עיסוי בשמן. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, Monkey Business Images

ללמוד מהחשמונאים
הסקס שלכם תמיד רך מענג וכנוע? זה הזמן לנסות משהו קצת אחר. אם משחקי סאדו, ותפקידים של אדון ועבד נראים לכם כמו שטות אחת גדולה ומביכה, אנחנו ממליצים לכם לנסות "סקס במאבק", דהיינו למרוד. הרעיון פשוט למדי: את צריכה לעשות הכל כדי להקשות עליו לגעת, לנשק ולחדור אלייך והוא צריך לעשות הכל כדי לגרום לזה לקרות. אפשר גם ההיפך. כל זה תוך שימת דגש על הפעלת לחץ פיזי מתון ועל הקשבה לבן הזוג ולדבריו תוך כדי האקט הכוחני. סקס תוך כדי מאבק יכול לעורר בכם תחושות שטרם יצא לכם להכיר. הוא ירגש אתכם, ילמד אתכם לא מעט על עצמכם, על כח הרצון שלכם ועל כוחככם הפיזי, ויעניק לסקס שלכם אוירה אחר, מרעננת. כל זה בלי להרים הפקות גדולות ובלי להתאמץ ברכישת אביזרים. רק להעז לשנות, ולתפוס כיוון אחר.

תסתובבו
אתם אמנם לא סביבון, אבל גם לכם לא יזיק מדי פעם להסתובב. אם עד היום השתמשתם רק באיברי המין הקדמיים, חג האורים הוא הזדמנות מצוינת לעשות כמעשה הסביבון ופשוט להסתובב. לפני שאתם נבהלים ובורחים לכתבה הבאה, אנחנו רוצים להרגיע ולומר שהמשחקים האנאליים לא חייבים להסתיים תמיד בחדירה של הפין אל הרקטום. בעצם, הפסקה הזאת מדברת על הישבנים של שניכם, ועל הפוטנציאל האדיר החבוי בהם לאלה המבקשים לגוון, גם בלי לבצע מין אנאלי של ממש. מה זה אומר? זה אומר שתוכלו להשתמש באברים פחות מבהילים שיש ברשותכם בכדי לגרום לתחושת עונג באזור שבין שני לחיי הישבן שלכם. הלשון למשל, יכולה לעורר פלאים כשהיא עוברת שם, וכך גם האצבעות המשומנות שלכם שיחליקו וישקעו מעט אל תוך האזור, בעדינות. גם נוצות, קוביות קרח, ואביזרים קטנים ורוטטים (שלא בהכרח נועדו לשימוש אנאלי) יוכלו, בשימוש מושכל, לגרום לעונג צרוף ובעיקר מפתיע. לא תאמינו כמה טוב זה יכול להיות. רק תעשו טובה, תתקלחו ממש טוב לפני.

האהבה מחכה לכם ממש כאן

יחצ. ShutterStock
הכניסו כוחניות לסקס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • חנוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully