וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסים בדייט ראשון

15.12.2014 / 12:42

כולנו מקווים לדייט ראשון מוצלח, ולפעמים זה קורה. לפניכם כל הסימנים לכך שהדייט שלכם הוא נס אחד גדול

כל מי שצבר קצת ניסיון בשוק הדייטינג המתיש, יודע שהרבה יותר קל למצוא סיבות לפסול אנשים מאשר למצוא סיבות לצאת איתם לדייט נוסף. "הוא נועל נעליים מזעזעות", "היא לא מפסיקה לדבר על האחיינים שלה", "הצחוק שלו מוזר" ועוד משפטים כאלו ואחרים, הם רק קצה המזלג בכל מה שקשור לדברים שעוברים לנו בראש בזמן שאנחנו חושבים על לחפור מנהרת מילוט דרך הקיר של הפאב, או לבדוק האם נצליח לעבור בחלון בשירותים. אבל כמו שיש סיבות לפסול, יש גם סיבות לשמור. מעין סימנים קטנים שלפעמים מתוך הרגל קשה לשים לב אליהם או להעריך אותם בזמן. סימנים שאפשר להגדיר אותם לא פחות מסוג של ניסים קטנים בעולם הדייטינג הציני והמייאש. ואין חג יותר מתאים לחגיגת ניסים מאשר חנוכה. אז לפני שאתם מתארגנים לדייט הבא שלכם, הנה שמונה "ניסים" שכאלה, שיכולים להבחין בין אסון קטסטרופאלי לדייט מוצלח.

אילוסטרציה. ShutterStock
לפעמים יש נס בדייט ולפעמים יש רק נס בספל. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

פעמיים בירה
זה אולי נשמע קטנוני, וברור שאתם לא חייבים להזמין את אותה השתייה בשביל לגלות שאתם מתאימים, אבל זאת בהחלט התחלה טובה. התחלה הרבה יותר טובה מאשר שאחד מכם מזמין יין והשני רוצה קולה או שאחד מכם מזמין בירה בזמן שהשני לא מפסיק לחפור על האיכות של הוויסקי שהוא שותה, או אם בכלל, רחמנא לצלן, הפרטנר שלכם מזמין לעצמו וודקה רדבול בזמן שאתם שותים כל משקה נורמלי אחר. אז כן, אם התמזל מזלכם ושניכם באותו הראש לפחות כשמגיע התפריט, אל תקחו את זה כמובן מאליו, תחייכו ותצפו לדייט טוב.

חוש הומור
את זה שחוש הומור זה חשוב וידה ידה ידה, כולנו יודעים, כולנו כבר מכירים את כל הקלישאות שקשורות לכך בעל פה וגם יודעים למלמל אותן מתוך שינה כשצריך. אבל להומור יש הרבה גוונים ודברים שיצחיקו מישהו אחד לא בהכרח יצחיקו מישהו אחר. כך שאם במקרה אתם מוצאים את עצמכם חולקים את אותו חוש ההומור ולא מרגישים צורך לזייף צחוק כאילו היה אורגזמה, דעו שאתם אולי בדרך למנוחה ולנחלה.

דייט. ShutterStock
יש לכם אותו חוש הומור? זה נס! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

שיח
אומנות השיחה היא לא תמיד פשוטה באופן כללי, אבל בעיקר כשאתם נמצאים עם מישהו שאתם בקושי מכירים או שזה עתה הכרתם. לכן, בלא מעט פעמים יהיו מי שייקחו את השיחה שהייתה אמורה להיות לכם ויהפכו אותה מדיאלוג למונולג של איש אחד שאתם לא בטוחים מי הוא, מה הוא ומה הוא רוצה מכם. אבל אם בכל זאת, השיחה ביניכם הדדית (יחסית), אף אחד לא נכנס לדברים של השני יותר מידי, אין כמעט שתיקות מביכות ואתם אפילו נהנים ממנה, מזל טוב, יש לכם נס.

סלולאריים
אין דבר יותר מעצבן מאשר פרטנר שמתעסק לאורך כל הדייט עם הסמארטפון שלו, בעיקר אם זה תחת איזושהי אמתלה דושית ש"זה היה פשוט משהו דחוף". שלא תבינו לא נכון, זה בסדר להביט בו לפעמים, אבל להתעסק בו כל כמה דקות זה כבר ממש דיל ברייקר. כך שאם הדייט שלכם נטול סמארטפונים עד כמה שניתן, זה סימן לא רע.

אילוסטרציה. ShutterStock
הוא לא מסוגל להפסיק להציץ בפייסבוק? חדשות רעות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

קורות חיים
לפעמים זה נדמה שכמעט כל הדייטים הראשונים נידונו מראש להרגיש כמו ראיון עבודה. זה גם קצת קשה שהם לא יהיו כאלו כששאלות כמו, "בת כמה את?", "מה אתה עושה בחיים?" ו-"איפה אתה גר?" הן חלק בלתי נפרד מהם. אבל יש דייטים ראשונים, יחסית נדירים, שאין בהם את הלחץ הזה שמתלווה לראיון והם פשוט מרגישים כמו מפגש עם מישהו שנחמד לכם איתו. ואם זה המצב, אל תזלזלו בזה, זה לא קורה הרבה.

קלילות
דייט ראשון זה לא בדיוק הטיימינג הנכון לספר על כמה קשה הייתה הפרידה האחרונה שלכם או כמה בכיתם כשסבתא שלכם נפטרה כשהייתם בני שמונה. דייט ראשון אמור להיות קליל, אבל מה לעשות שביותר מידי מקרים, אנשים מרגישים בנוח לחשוף את כל נבכי נפשם הפצועה והמדממת עוד לפני שאתם הספקתם לזכור איך קוראים להם. וכן, זה קורה הרבה יותר ממה שאתם חושבים. כך שאם הצלחתם להעביר דייט שלם בקלילות מבלי שאף אחד הרגיש על ספת הפסיכולוג, כנראה שהדייט היה יותר מוצלח ממה שחשבתם.

אילוסטרציה. ShutterStock
הדייט לא מרגיש כמו ראיון עבודה? אתם במצב טוב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

קשר עין
מבטים לברמן, מבט למחשוף של המלצרית, בהייה בזוג שיושב בשולחן ממולכם או סתם החלפת מבטים עם הכלב שקשור לספסל על המדרכה תוך כדי תהיה מי מכם יותר אומלל כרגע. כולנו היינו שם, כולנו מכירים את זה וכולנו יודעים שכשאין כמעט קשר עין זה דייט רע, אבל לפעמים אנשים שוכחים להעריך את הדייטים שבהם כן היה קשר שכזה ולהבין שזה כנראה דייט ששווה להמשיך.

מתי נתנשק
לבסוף, אין כמו נס של נשיקה טובה בסוף הדייט. כזאת שהיא זורמת, לא מביכה ושני הצדדים מעוניינים בה ולא פשוט ניסו לכוון ללחי. חג שמח.

האהבה מחכה לכם ממש כאן

אילוסטרציה. ShutterStock
חתמתם את הדייט בנשיקה? נס גדול היה פה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully