וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה: לכבוש אותו

2.12.2014 / 10:16

את מאוהבת בגבר חמקמק? אל תתייאשי. הנה כל הדרכים שיעזרו לך להשיג אותו. זכרי- אם ג'ורג' קלוני בסוף התחתן, הכל אפשרי

הגבר שלך, זה שמעורר אצלך את הפרפרים בבטן ומשבש את קצבו המונוטוני של לבך, הוא לא מהסוג של הגברים הרגישים והקשובים. הוא זכר האלפא, מנהיג הלהקה, הוא גבר אמיד וחזק. גברים מהסוג הזה, הם כאלו שבאים והולכים, שוכחים להתקשר או לסמס ואינם מרגישים מחויבים כלל, וודאי שלא נכנעים לניסיונות ביות. את הגברים מהסוג הזה, הכי קשה לפצח, ובכל זאת, זה לא בלתי אפשרי. אז מהן הדרכים הבלעדיות להשיג את הגברים הללו?

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

היזהרי ממה שאת מבקשת לעצמך
אם החלטת שאת רוצה אותו, את הקאובוי האורבני שמתעלל בך רגשית, בטרם תכנסי לעניין, הזכרי במשפט המוכר: "Be carful with what you wish for".
גם אם תשחקי את המשחק נכון והוא יהיה שלך, הוא לעולם לא יהיה הגבר העדין הזה, שמקשקש על הרגשות שלו וקונה לך פרחים לשבת. הוא תמיד ישמור על פאסון כשהקו המנחה שלו הוא האגו והשמירה עליו באופן רציף בפסגות. לכן לפני שאת בכלל מתחילה, חשבי היטב אם זה הגבר אותו תרצי עבורך, כיוון שגם אם הוא יהיה שלך וירצה אותך עד כאב, הוא בכל זאת לא ישתנה.
ולמה שכן תרצי? כיוון שהגברים מהסוג הזה הם אלו שהכי מעוררים אותנו, מאתגרים אותנו ויוצרים אצלינו עניין. גבר שמקפיד להיות גבר, משאיר אותך אישה! את תצטרכי לכבוש אותו בכל פעם מחדש והוא לא ישאיר אותך אדישה ומשועממת.

טיול בחיק הטבע. ShutterStock
האם את מוכנה לכבוש את ההר? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

קביעות האובייקט
בפסיכולוגיה, על פי פיאז'ה, "קביעות האובייקט" נרכשת בגיל שמונה חודשים במלואה, כשלפני גיל זה, אם חפץ יוסתר ולו באופן חלקי, הוא יאבד בו עניין ויחפש לעצמו אובייקט אחר.
מבחינתך, הגבר שלך טרם רכש את קביעות האובייקט וכדי ליצור אצלו עניין, את תצטרכי להיות שם והרבה! כיוון שבכל פעם שתיעלמי מתודעתו את לא תהיי קיימת, עד לשלב רכישת הקביעות. אז איך עושים את זה? בעדינות! המטרה אינה להאביס אותו בנוכחותך עד כדי בחילה, הזכירי לו את קיומך ברמזים. הודעת טקסט נחמדה ומשעשעת, צלצול טלפון אקראי והזמנה לפגישה, בהחלט יעשו את העבודה. נוכחותך המתקבעת בהדרגה, צריכה להיסלל בתזכורות קטנות ומפתות. את תרגישי בעצמך כשהוא ירכוש את הקביעות, כשלפתע הוא יהיה זה שיזום ויתור אחריך.

אל תהיי לגמרי שלו
חשבי עליו כנמר רעב הדולק אחר הטרף. אינסטינקט הציד מתעורר אצל טורף, כאשר הטרף בורח. האם אי פעם נתקלת באנטילופה, מתהפכת על הגב ומזמינה את הנמר לבלוע אותה?! וודאי שלא. במקרה כזה הוא יאבד את יצר המרדף. לכן הקפידי להיות במנוסה ולו לצורך יצירת העניין. גם כשתהיי שלו לגמרי, אף פעם אל תחשפי זאת עד הסוף. אצל הגבר השולט, האתגר הוא במרדף ובהתאם לכך עליך להיות, מסתורית ומתעתעת. הפתיעי אותו בדיוק בנקודות בהן הוא בטוח שכבש אותך, כשהשגרה כמעט והופכת להיות בנלית. כשהוא מסמס לך בעצלנות שיגיע אליך בשמונה ואת מחזירה לו הודעה לא צפויה, שאת יוצאת עם חברות או נוסעת לסוף שבוע בפריז. ככל שמהלומת ההפתעה תהיה חזקה יותר, כך הרווחת זמן הארכה ארוך יותר ליצר הכיבוש. ואין גבר מתאמץ יותר, רומנטי יותר ונכון יותר, מגבר המנסה לכבוש.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אילוסטרציה. ShutterStock
שחקי אותה קשה להשגה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

שחקי את המשחק שלו
את אותה הדרך הפתלתלה שלו והתחושה שמעביר שהוא אף פעם לא ממש שלך, אמצי לעצמך. כל ניסיון לדבר אל לבו ולחשוף בפניו את רגשותייך ומחשבותיך בנושא, יעלו בתוהו. מבחינתו זהו עוד ניסיון לסחיטה רגשית לא מעניינת. היי קונקרטית! את משחקת משחק לא פשוט, את המשחק שלו, אבל אם כבר משחקים אז לפחות להקפיד על כל החוקים הבנליים בדרך. שימי לב למרווחי הזמן בין צלצול טלפון ממנו או קבלת הודעת טקסט והקפידי על מרווחי זמן דומים. שימי לב לאגביות בה הוא מנפנף פגישות איתך והגיבי בדיוק באותם סוגי תירוצים, כשהוא ינסה לתאם. התאימי את קצב הקשר, לשלו. התעתוע הזה, אותו את תצרי בכך שאת משחקת את אותו המשחק, במקום לנסות לדבר ולגשר, לא יוכל להשאיר אותו אדיש. ככל שתרגישי שהתירוצים שלו ממוגרים, שהנכונות שלו עולה, שהצורך בקרבה שלו אליך גדל, כך התקרבי אליו חזרה. כמובן בהסתייגויות הסעיף הקודם. הקפידי תמיד לשמור על תעתוע קל וסימני שאלה.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

אילוסטרציה. ShutterStock
תשאירי אותו תמיד ען סימני שאלה. תילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully