וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא פשוט לא בקטע שלך

1.12.2014 / 10:44

אתה נמצא בזוגיות אבל לא ברור לך אם הבחורה רצינית? כל הסימנים לכך שכדאי לך להמשיך הלאה

אתה רוצה להתחתן, אבל נמצא בזוגיות מייסרת ולא ברורה עם אישה שמתחמקת ומשחקת? כדאי שתקרא את הכתבה הבאה על מנת שתוכל לשים אצבע על הבעיה ולהבין היכן בדיוק אתה עומד ומה עליך לעשות בכדי להתקדם למקום טוב יותר, של אהבה אמיתית.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

היא מעבירה נושא בכל פעם שאתה מדבר איתה על העתיד
בכל פעם שאתה מדבר איתה על התחייבויות משותפות או תכניות לעתיד, היא מנסה להתמחק ולהחליף נושא, וכך יוצא שאתה מוצא את עצמך בקשר זוגי שחוטיו רפויים ולא ברור לאן הוא מנותב. אם אתה יודע מה אתה רוצה מעצמך, וזה במקרה גם אישה בית וילדים, כדאי מאוד שלא תוותר בנושא הזה. אם לא הכרתם לפני שבוע וחצי, אין סיבה ששאלות לגבי עתיד משותף ילחיצו אותה, אלא אם כן היא לא מעוניינת בו. ואם היא לא מעוניינת בו, אז כדאי שתדע את זה כמה שיותר מהר ותסיק את המסקנות המתבקשות. אין טעם להתעכב על משהו שלא יקרה, גם אם ישנם רגשות עזים שיהפכו את הפרידה לקשה וכואבת מאוד.

היא מתכננת לנסוע לבד לחו"ל
פתאום היא באה אליך ביציאה שהיא נוסעת לחצי שנה להודו. היא כמובן לא חשבה לשתף אותך בתכניות המוקדמות (מה שכבר מעלה חשד כבד שהקשר מבחינתה לא רציני), ועד שהיא כבר משתפת, היא אפילו לא מציעה לך לבוא איתה לשם. נדמה שהסיטואציה כבר מדברת בעד עצמה, אבל אנחנו בכל זאת נדגיש בפנייך את הבעייתיות שבדבר. אשה שאוהבת לא עוזבת את הגבר של חייה לתקופה כל כך ארוכה, סתם כך, בבוקר בהיר אחד. אנחנו בטוחים שהיא לא רואה בך בעל ובטח שלא אבא לילדים שלה (לפחות לא בשנים הקרובות), ולכן אנחנו מציעים לך לאסוף בשתי ידיים את ההזדמנות הזאת לסיים את הקשר, ולשלוח לה ברכת נסיעה טובה עם שלום ולא להתראות. ואתה? לך תמצא לך מישהי קצת פחות נודדת.

מטוס ג'ט בלו איירוויז. ShutterStock
היא מחליטה לטוס לבד לחצי שנה? מאמי, יש בעיה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

היא מסרבת להכיר את המשפחה שלך
כשאתה לוקח אותה להכיר את ההורים, יש בזה משהו נורא רשמי ומחייב. לכאורה זאת סתם היכרות נחמדה עם ארוחת ערב טעימה ונעימה, אבל הפרשנות שלה היא שמעכשיו בת הזוג שלך הופכת לחלק מהמשפחה. מה שאומר שהיא כלתך העתידית ועליה להתנהג ולהתנהל בהתאם לתואר הנכבד. בחורה לא רצינית לא תרצה לעשות את הצעד הזה ותסרב בכל תוקף לשתף איתך פעולה בנושא. למה לה כל כאב הראש הזה אם היא גם ככה לא מתכוונת להחליף עם אמא שלך מתכוני בישול? ראה בסרבנות שלה נורת אזהרה, ונסה לברר איתה מדוע היא מתעקשת שלא להכיר את משפחתך. מהתשובה הכנה שלה (כך אנו מקווים) תוכל להבין הרבה.

היא לא שינתה את הסטטוס בפייסבוק
אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, אז כדאי שתתחיל לחפש אותם בכל מקום, גם בזוגיות שלך. אם היא לא שינתה את הסטטוס ברשתות החברתיות, סביר להניח שהיא עוד מקבלת הצעות כאלה ואחרות מבחורים כאלה ואחרים. אנחנו לא יודעים מה היא עושה עם זה, אבל היא כנראה מאוד אוהבת לקבל אותן. בחורה מאוהבת לא רואה גברים אחרים מסביבה ולא רוצה בתשומת לבם. אם היא לא מאוהבת, אז היא משחקת. ואם היא משחקת בך, כדאי מאוד שלא תיתן לה. אתה לא צעצוע של אף אחת בעולם הזה. התעקש לקבל הכרה כבן זוג גם אם מדובר לכאורה בסתם עמוד בפייסבוק. אל תהיה סמרטוט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אילוסטרציה. ShutterStock
היא לא עדכנה את הסטאטוס שלה בפייסבוק? זאת נורת אזהרה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

היא מגדירה את עצמה כ"ילדה"
למרות שהיא כבר מזמן לא לוקחת פרוסות של שוקולד לבית הספר, היא עדיין מגדירה את עצמה כ"ילדה" ומדגישה זאת באינספור הזדמנויות בכדי שתבין את כל מה שמשתמע מכך. אם אתה מהרהר בהגדרה שלה, ולא מצליח להבין מה זה אומר, אז הנה לך הפרשנות המדויקת: מי שמגדירה עצמה כילדה רוצה בעצם לומר שהיא איננה בחורה אחראית והיא אינה בשלה לחיי זוגיות מחייבים. ילדים הם עם צמא לחופש, ומה לעשות, ישנם גם מבוגרים כאלה. שחרר אותה לשחק בגני השעשועים שהיא לבטח חושקת מאוד במתקניהם, ולך לחפש מישהי שכבר מזמן הורידה את החול מסנדליה, ותלתה את המגרפה והדלי.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

זוג מאוהב עם קעקועים. ShutterStock
קח לך מישהי בוגרת יותר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully