וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשיגו זוגיות מאושרת

23.11.2014 / 10:53

רוצים מערכת יחסים בריאה ונכונה? יש כמה צעדים שיעזרו לכם להגיע אל האושר

אפשר להגיד הרבה דברים על זוגיות, אבל פשוטה היא לא. היא מורכבת, מסובכת ומאתגרת, אבל כשלומדים להתגבר על כל זה היא בהחלט שווה את זה. לפניכם כל המרכיבים שעוזרים להתגבר על כל הקשיים ולבנות זוגיות בריאה, טובה ומאושרת. בהצלחה..

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

תיאום ציפיות
הרבה ריבים בזוגיות נסובים סביב נושא התפקידים של כל אחד מבני הזוג. מנורמות חברתיות שנמצאות אצלנו בראש ועד לכל מיני רצונות אישיים שלנו לגבי בני הזוג- כולנו מצפים למשהו מסוים מהם, גם אם אנחנו לא תמיד מודעים לזה. לכן, זה הכרחי לעשות מידי פעם בדק בית ולראות האם הציפיות שלנו מבני הזוג מתאימות להם, האם הם יכולים לעמוד בהן, האם הן מיותרות ואנחנו יכולים להתפשר עליהן , והכי חשוב- האם בני הזוג בכלל מודעים למה שאנחנו מצפים מהם. אל תשאירו את הנושא הזה לא סגור ותצפו שהוא יעלם מעצמו- כי בדיוק כמו בריטני ספירס- הוא תמיד מוצא דרך לחזור לנו לתודעה.

תקשורת
מערכת יחסים שבה יש תקשורת טובה ונכונה בין בני הזוג יכולה לעמוד כמעט בכל דבר ולהחזיק מעמד אינספור שנים. אפשר להגיד שזו החומה הסינית של מערכות היחסים, רק בלי כל התיירים. אז תדברו, תשתפו, תקשיבו, תתייעצו אחד עם השנייה ובסופו של דבר פשוט תהיו החברים הכי טובים.

אילוסטרציה. פייסבוק, ShutterStock
חשוב לבצע תיאום ציפיות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, פייסבוק

כבוד
נושא כבוד האדם העסיק אנשים מאז ומעולם, מפילוסופים כמו עמנואל קאנט שבחנו את המושג בעבודותיהם, ועד ליהורם גאון שהתחבט בנושא באמצעות שירה וריקודים בסרט "קזבלן". בעצם, הרוב המוחלט של האנשים מבינים שכבוד הוא צורך בסיסי ואפילו קיומי מבחינה רגשית. לכן, חברה של אנשים שלא מכבדים אותנו היא בלתי נסבלת, מציקה וכואבת ולרוב נעדיף לברוח ממנה ולנתק את הקשר עם אותם האנשים שלא מכבדים אותנו, על אחת כמה וכמה אם אלו הם בני הזוג שלנו. אז אם אתם לא רוצים שבני זוגכם יברחו- תלמדו לכבד אותם כמו שהם.

פרגון ותמיכה
זאת עובדה ידועה שלטווח הארוך אנשים אוהבים להיות בחברת אנשים שגורמים להם להרגיש טוב עם עצמם. אז נכון, פרגון לא צריך להיות בצורה עיוורת, בהגזמה או מלווה בכיתוב- "מהמם/ת!!!1". אבל אין ספק שאם תעריכו את בני הזוג שלכם, תתמכו בהם ותבהירו להם שאתם מאמינים בהם- הזוגיות שלכם רק תשתבח.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אילוסטרציה. ShutterStock
תפרגנו קצת, מה יש? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סקס
על השאלה עד כמה אתם מרוצים מחיי המין שלכם לא תמיד קל לזוגות לענות, כי נכנסים לשגרה, כל אחד עסוק וזה כבר לא אותו דבר. אבל בדיוק בגלל זה חשוב לא להזניח את חיי המין שלכם וכן למצוא זמן ודרכים להשקיע בהם, כי למרות שהדעות לגבי מידת המשמעותיות של הסקס בזוגיות הן חלוקות, ברור לכולם שהוא משמעותי. הוא משפיע על טיב מערכת היחסים כמו שהוא גם מושפע ממנה, הוא יכול לפייס, הוא שורף קלוריות, בשימוש מסוים שלו הוא חלק מאחת המצוות החשובות ביהדות, הלוא היא מצוות ה"פרו ורבו", הוא גורם לנו להרגיש מושכים והכי חשוב- הוא כיף.

חופש ועצמאות
"שתשכיל לחיות ביחד ולהישאר חופשי" מאחל לנו שלום חנוך בשיר "בגילגול הזה", ואין ספק שהוא יודע על מה הוא מדבר. חופש ועצמאות בקשר שומרים על בני הזוג מאושרים, עם ביטחון עצמי, בעלי עולם עשיר ומעניין ועל הזוגיות בריאה ויציבה יותר. לכן אחת הטעויות הכי הרסניות שאתם יכולים לעשות בקשר היא לוותר על החופש והעצמאות שלכם בתוכו או חלילה לדרוש את זה מבני הזוג, בין אם בצורה גלויה או בין אם באמצעות התנהגויות שמעבירות את המסר בצורה עקיפה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אין על סקס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אמון
כאמור, זוגיות היא גם ככה מורכבת, ואם תוסיפו לה חשדנות וחוסר אמון תקבלו סתם צמד אנשים אומללים שנראים שממש לא נוח להם אחד ליד השנייה. אמון או חוסר אמון יכולים להיות תלויים בבן הזוג ובמעשים שלו או בכם ובתחושות האישיות שלכם שלפעמים לא קשורות בכלל להתנהגות של בן הזוג. אבל לא משנה מה הסיבות לכך, בשביל לתחזק זוגיות טובה אתם צריכים לסמוך על בני הזוג ורצוי שזה יהיה הדדי.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully