וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות הסקס של התל אביבים נחשפים

20.11.2014 / 11:55

במסיבה מיוחדת, התכנסו צעירים וחשפו באמצעות אפליקציה את שאלות הסקס הכי מביכות שלהם והסודות האינטימיים ביותר. כתבנו חזר מלא תובנות

מה הייתם אומרים אם היינו מזמינים אתכם לערב שכולו שיחת סקס אחת גדולה, פרועה, מצחיקה ומשוחררת, שבה אתם מתבקשים לגלות לכולם את העדפותיכם המיניות, הצדדים האפלים בחייכם והסטיות הקטנות שלכם? הבלוגרים של אתר האינטרנט "MAVEZE" (המכיל כ-250 בלוגרים בטווח גילאי 25-30 המתמקדים בכתיבתם בעיקר בנושאי אהבה ודייטינג), שמחו להתכנס כולם ב"גילדה בר" התל אביבי, לערב מרתק אחד, שהתקיים בחסות קונדומי R3, ולענות באומץ על כל השאלות המפלילות. נכנס צ'ייסר, יצא סוד!

האהבה הבאה שלכם נמצאת במרחק קליק אחד

לאכול את הכובע

כשהוזמנתי לבוא ולהתרשם מערב אחד שבו צועקים בקול קולות את הדברים שנאמרים בדרך כלל בלחישות דקות (אם בכלל), חשבתי אמנם שהמטרה מקורית, משעשעת ואפילו חשובה, אבל הסיכוי שהדבר יתרחש בפועל, שאנשים אשכרה יבואו ויצהירו בשמם ובפרצופם "אנחנו אוהבים מין אנאלי" או "אנחנו מפנטזות על גבר אחר בזמן שאנחנו שוכבות עם בן זוגנו", קטן מאוד עד אפסי. משיכה אחת ארוכה בידית הכניסה לבר, גנבה אותי לתוך עולם אחר. האווירה הקלילה והייחודית ששרתה במקום, הדיאלוגים המשחוררים בין בנות האירוע לגברברי המסיבה, קערת הקונדומים הענקית שהוצבה בפתח, וכמות האלכוהול שהוגשה למבקשי הקושיות, גרמה לי להבין שאני כנראה הולך לאכול את הכובע. רק קיוויתי שהוא לא יהיה עשוי מגומי.

מסיבת סקס. דרור סיתהכל,
הגיעו כדי לחשוף הכל. צילום: דרור סיתהכל/דרור סיתהכל

מתחברים וחושפים

בערב, אותו הנחה והגה את הפרויקט קובי שטח, התכנסו בתוך הבר האינטימי צעירים וצעירות, יפים ויפות, מצוידים בסמארטפונים, והתבקשו להיכנס לאתר בשם "RUNORMAL", להתחבר דרכו לפייסבוק הפרטי שלהם, ולהתחיל לענות בכן או לא (באופן אנונימי או גלוי, על פי בחירתם) על שאלות סקסיות שהוצגו בפניהם בו זמנית, גם על מסך הסמארטפון הפרטי שלהם וגם על המסכים הגדולים שבבר. שאלות בנוסח "היא קנתה ויברטור גדול פי שניים מאיבר מינך. מגניב או מעליב?", "האם בגדתם פעם?", ו"מה אתן הנשים מעדיפות, טבעת יהלום או רטט?", רצו ועלו במשך ערב שלם. התשובות שנתקבלו במחיאות כפיים ושריקות עידוד מצד הקהל, נאספו והוצגו באופן סטטיסטי על המסכים הפזורים בבר. אחרי כל שאלה כזאת, נבחרו על ידי המחשב שניים מתוך המשיבים לשאלה (שניים שהסכימו להיחשף בשמם ובתמונתם) ותעוזתם זיכתה אותם במגוון אביזרים לשיפור ובטיחות חיי הסקס (מתנת קונדומי R3) שלהם ובצ'ייסרים על חשבון הבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מסיבת סקס. דרור סיתהכל,
השאלות הכי אינטימיות קבלו מענה. צילום: דרור סיתהכל/דרור סיתהכל

דור שלם של נשים שלא מתביישות

ישבתי בתחילת הערב כצופה מהצד. האווירה הקלילה והמבודחת, בשילוב שאלות נוקבות ותשובות נוקבות עוד יותר, סיקרנו אותי ושעשעו אותי באותה שעה. המנחה קובי תיזז כל הערב בין יושבי הבר, לא הסתפק בתשובות יבשות של כן ולא ודרש לשאול, להרחיב ולדעת עוד יותר. כך יצא שבחורה שהשיבה שהיא מעולם לא פנטזה על גבר אחר בזמן שקיימה יחסי מין עם בן זוגה, זכתה מצדו לספקנות בדבר אמיתות התשובה ולתשאול קצר וממוקד.

קינאתי בבחור המנחה הכריזמטי, והחלטתי גם אני לצוד לי כמה מבאי האירוע ולהנחית עליהם קושיות. אל תדאגו, הייתי הרבה יותר עדין ממנו.
"באתי לבלות כאן עם חברים, בערב שמבחינתי כולו פלז'ר אחד גדול" השיבה לי בחיוך רחב, דנה, בת 33 מרמת-גן, כשניסיתי לברר מה משך אותה להשתתף באירוע. "מלבד זאת, אני חושבת שערב כזה תורם מאוד לעולם הדייטים התל-אביבי. מאוד מעניין אותי למשל לדעת מה נשים וגברים חושבים בנושאים של זוגיות, ואיפה אני עומדת ביחס אליהם".

גם טל בת ה-29, שהצטרפה לשיחה, הסכימה: "אני חושבת שהערב הכל בחוץ, הכל על השולחן, השקיפות גבוהה וזה עוזר לך להבין איפה אתה נמצא בענייני האהבה, בסקס".

"אנחנו חיים בעידן של נשים חזקות. רואים כאן שהרבה נשים עונות על שאלות ולא מתביישות. משיבות בפתיחות, על שאלות אינטימיות מאוד, וזה מדהים. הדור הזה נהיה הרבה יותר פתוח לנושא." סיכמה יעל, בת 30, מתל-אביב.

מסיבת סקס. דרור סיתהכל,
"ערב כזה תורן לעולם הדייטים". דנה. צילום: דרור סיתהכל/דרור סיתהכל

"הערב ייגמר באורגיה המונית"

קמתי מכיסאי, ונטשתי את הבנות המקסימות (הקרבה קשה ביותר שעשיתי עבורכם הקוראים) רק כדי לקבל תמונה מלאה של הערב המיוחד הזה. כי איך אפשר להביא דיווח שלם מבלי לתשאל גם את הצד הגברי שנכח במקום?
"נראה לי שהתשובות על השאלות כאן די אמינות. שאנשים כן מצליחים להשתחרר ולהיפתח, למרות השאלות הקשות" משיב לי רועי, בן 30, מאבן-יהודה, כשאני תוהה בפניו עד כמה אמינה הסטטיסטיקה שעולה שוב ושוב לנגד עיני.

כשעמית, בן 30 מתל-אביב, מצטרף לשיחה, הוא כבר הרבה פחות אופטימי בכל הנוגע לכנות שאותה מפגינים הבלוגרים, וחולק על שותפו למשחק השאלות המביכות: "לא חושב שאנשים כאן ענו אמת על הכל. למען האמת אני בטוח שחלק שיקרו, בעיקר בקטע של הבגידות."

ככל שנוקפות הדקות, והערב הולך והופך ללילה, השאלות שמוצגות על מסך הענק, הולכות ונעשות בוטות וגסות עוד יותר. מה שגורם לי לחשוב איפה ואם בכלל עובר גבול באיזשהו מקום.
כשאני שואל את גברברי האירוע היכן עובר הקו האדום מבחינתם, ועל איזו שאלה לא יסכימו להשיב, קופצת לפתע טל מקבוצה הנשים ומכריזה "אני בחיים לא אענה על שאלות שהן מעולמות קינקיים". רועי מצדו מהנהן בהסכמה וקובע בנחרצות שדברים שחודרים יותר מדי לפרטיותו ופוגעים, לא יענו על ידו. לעומתם, עמית, סבור שאין שאלה שתביך אותו וכל השאלות, בכל נוסח, לגיטימיות בהחלט "השאלה היחידה שלא אסכים לענות עליה הוא שמי האמיתי." הוא מתבדח, "וגם זה רק בגלל שבסוף הערב מתרחשת כאן אורגיה המונית."

בסוף ערב שמח וסקסי במיוחד (ללא אורגיה המונית בסופו, כפי שהבטיח הבחור), ושניה לפני שיצאתי מפתח דלתות הבר, תפס אותי רועי לעוד רגע אחד, והתעקש להסביר לי מה באמת חשוב שאקח איתי מהערב הזה: "חשוב שנצא מהערב הזה בידיעה שכולנו "דפוקים" באותה מידה. כולנו עושים דברים מאחורי הקלעים, כולנו אוהבים לגוון וכולנו בסופו של דבר חוטאים בעשיית מעשים שנחשבים ל"לא מקובלים ולא נורמטיביים" בחברה המתחסדת שלנו."

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

מסיבת סקס. דרור סיתהכל,
"כולנו חוטאים". רועי זונשיין. צילום: דרור סיתהכל/דרור סיתהכל
  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully