וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשיגו תמונה זוגית מוצלחת

לוק בטר

2.11.2014 / 8:08

רוצים לתעד את מערכת היחסים שלכם? קבלו את 12 הצעדים שיהפכו את צילומי הזוגיות שלכם לטובים יותר

בעידן של סמארטפונים ורשתות חברתיות, הצילום הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו. אנחנו עסוקים בלהנציח כל רגע, במיוחד כשמדובר על תיעוד הזוגיות שלנו. אבל אם עד כה לא הצלחתם להגיע לתמונה זוגית מוצלחת, שתגרוף אינספור לייקים ותהווה זיכרון מיוחד, אנחנו כאן כדי לעזור לכם. לפניכם כל הצעדים שהפכו את התמונות מהזוגיות שלכם לחוויה נעימה, שתמיד כיף לחזור אליה. ההמלצה שלנו: העניקו לאהובכם אלבום תמונות הכולל את החוויות המרגשות והאישיות שלכם בתוספת טקסט, כך שבן הזוג יקבל מתנה משמעותית ששניכם לא תשכחו לעולם.

האהבה מחכה לכם ממש כאן

לוק בטר. לוק בטר,
כך תשיגו תמונה זוגית מוצלחת: צילום: לוק בטר/לוק בטר

1. הצטלמו גם תוך כדי חוויות קטנות, יומיומיות ופשוטות החשובות לכם ומרגשות אתכם. פעולה המצחיקה אתכם, תחביב משותף, אם זה באופן מתוכנן ואם בצורה ספונטנית וכמובן גם תוך כדי חוויות משמעותיות יותר כמו טיול או תחביב משותף שלכם.

2. אלתרו זווית צילום יצירתית ושונה, נסו לחדש. נקודת מבט שונה יוצרת עניין רב יותר בתמונה.

3. אם אתם בחו"ל, בקשו מתיירים אחרים או תושבים מקומיים לצלם אתכם. צילום כזה בדרך כלל יחמיא לכם יותר מאשר אם תצלמו את עצמכם.

4. נסו להצטלם כשאתם מביטים לכיוון שונה מהמצלמה, באופן ספונטני תוך כדי שאתם מתמקדים על משהו מחוץ לשדה הראייה של המצלמה, למשל תוך כדי כך שאתם צוחקים או מופתעים. התנועה שלכם בצילום תשאיר את הצופה סקרן.

5. העדיפו לצלם במצב ידני במצלמה, כך תוכלו לשלוט טוב יותר בתוצאה. במידה ואין לכם מספיק ניסיון בצילום מסוג זה, היעזרו בצלם מנוסה שתוכלו ללמוד ממנו.

6. נסו לנצל את התאורה המשתנה במשך היום, תאורה חזקה או תאורה אחורית שתראה רק את הצללים שלכם. סצנות יומיומיות יכולות להראות קסומות בתאורה שונה.

לוק בטר. לוק בטר,
אלתרו זווית צילום שונה. צילום: לוק בטר/לוק בטר

7. אם התמונות יוצאות מטושטשות כשאינכם בתזוזה, ייתכן וחסר אור. השתמשו בפלאש או עברו למקום מואר יותר.

8. צלמו, צלמו, צלמו. ככל שתתנסו עוד ועוד בצילום, תרגישו נוח עם עצמכם ועם המצלמה, תבינו אילו זוויות מחמיאות לכם ואילו עקרונות טכניים משפרים את הצילום והתמונות שלכן יצאו מוצלחות יותר.

10. צלמו בחוץ ולא רק בבית, השתמשו ברקע שלכם כחלק מהתמונה או כמסגרת שלכם, שימו לב שהרקע לא יפריע או יסיח את הדעת מכם, כמו שילוט שאינו מתאים לתמונה. נסו להתמקד בכם ולצמצם את הרקע במידה והוא אינו תורם לתמונה.

11. לתאורה השפעה גדולה מאוד על התמונה, בחרו מקום מואר, העדיפו אור טבעי המתקבל על ידי אור יום, אם בבית – מול חלון גדול ואם בחוץ, במקום מואר אך מוצל, שלא יוצר צללים חדים עליכם מהשמש.

12. צילום סלפי יכול להיות מאוד משעשע, ספונטני ואותנטי, דבר שקשה להשיג כשמישהו אחר מצלם אתכם, אך כנראה לא יחמיא לכם מאחר וצילום ממרחק קטן בדרך כלל מעוות את המציאות.

13. השתדלו לצלם כחלק מהבילוי ולא להפוך את הצילום למטרה, כך תיהנו גם מהבילוי וגם מהצילומים.

לוק בטר. לוק בטר,
לתאורה השפעה גדולה על הצילוםץ צילום: לוק בטר/לוק בטר

עוד אין לכם בן זוג להצטלם איתו? כנסו לאתר ההיכרויות JDate.בואו להציץ בכמה תמונות מתאימות לאתרי היכרויות.

האחת או האחד מצפה לכם ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully